nedjelja, 11. listopada 2015.

Jesen

Očekivano,jesen je došla još rije 3 ili 2 tjedna,ne znam točno.Koliko sam puta slušala jadikovke prijateljica,da njima jesen nema smisla i da je mrze.Ahhh,ja neću reći da je moje omiljeno godišnje doba,jer nije,to je zima(jer je Božić,rođendani itd.)Ali pokazat ću vam koliko može biti divna,samo ako gledate.
Prvo nekoliko slikica koje su u jesenskom okruženju








Pa još jedna čar jeseni je kiša,najviše se volim zavući pod deku,sa knjigom i kakaom u ruci,te slušati kapi kiše i čitati.
I na kraju konačno se ne moramo brinuti oko brijanja,jer se sve nosi dugačko,konačno možemo obući one prekrasne đempere,i ne moramo se brinuti oko vručina.
Napomena:slike nisu moje jer mi mob ne radi pa ne mogu slikati ni prebacivati.









Nema komentara:

Objavi komentar