subota, 24. listopada 2015.

Noć vještica

Ovaj post sam htjela objaviti jučer,ali sam stalno griješila sa gramatikom da sam odlučila ga napisati danas.Sljedeću subotu je Noć vještica,nama je učitelj iz vjeronauka  držao čitavo predavanje o tome da to nije kršćanski.Ja ga razumijem,ali ja to ne radim da bi štovala poganske običaje,nego da se zabavim.Ah,ma on ništa ne razumije,no ajde da krenem sa savjetima sa party,inače ću ovaj post završiti prekosutra.Pokazat ću vama savjete kako napraviti party povodom ovoga dana,noći.

1.Organizacija
Jedan dan se dogovorite sa prijateljicama da dođu kod vas da se možete dogovoriti oko vremena,odabiru kolača i kostima,te o vrsti zabave.

2.Prostor
Ako je tematika noć vještica i prostor za party bi trebao biti prilagođen tome,kao organizator vi morate o tome brinuti,stavite svijeće po sobi i nacrtajte bundeve i objesite ih na strop i zamračite prostoriju.I svakako pazite da prostor bude prilagođen broju ljudi.

3.Odabir kolača,grickalica i pića
Stvarno ne kužim ljude koji misle da za party sa nekoliko prijatelja trebaju imati čitav stol grickalica i sokova.Jedan kapučino,štapići i kola te neki kolač koji sve volite i bez ikakve ste brige.

4.Zabava
Čitanje strašnih prića,šminkanje jedna druge u zombi look,naravno vi možete neki drugi kostim odabrati,izrezivati bundeve i gledati neki film ili horor,te se kasnije prošetati.

To je to,nadam se da sam malo pomogla i da ćete se zabaviti na svom partiju ako ga priređujete.

Nema komentara:

Objavi komentar