nedjelja, 29. studenoga 2015.

Favoriti mjeseca studenoga

Ovo su ovomjesečni favoriti,nema ih puno jer nisam previše kupovala.Ali ovo proizvodi su me ugodno iznenadili.
Garnier Ultra Doux regenerator za oštećenu kosu-dobila sam ga od mame.Baš mi se sviđa,kosa je mekana i miriše,lijepo njeguje i obnavlja kosu.Preporučam iz srca.
Skin so soft-iz Avona,dobila sam ga od mame i nisam baš pridavala pažnju,dok prije nekih 3 tjedna nisam ga vidjela u ormaru i odlučila mu dati priliku.Baš sam se ugodno iznenadila,moja koža nakon njega je mekana i nahranjena.
Rosal Morning Rose-je novi proizvod,dobila sam ga isto od mame,sviđa mi se boja,mogu ga nositi u školu,ali mi malo isušuje usnice,ali jako malo,sve se riješi sa malo labela kasnije.
Avon Naturals univerzalni balzam za usne od pčelinjeg voska-njeguje usnice,nakon gornje priloženog proizvoda.Dobila sam ga od mame za prošlog sv.Nikolu.
Green Tea-cijeli mjesec,5 dana u tjednu pijem ga,mama mi ga ujutro napravi za školu,zdrav je,a i osjećam se bolje od kada ga pijem.
Kraš-pijem ga svaki dan prije škole,jer rano ujutro ne mogu smisliti hranu.Prije škole,posebno u ovakvo hladno vrijeme volim popiti nešto što me ugrije prije izlaska iz kuće.
John Le Carre Izdajnik po našem ukusu-ova knjiga me je oduševila,prića je o paru koji na Antigui susreću ruskog milijardera Dimu,ali misterija o njemu će ih odvesti tamo gdje se nisu ni nadali.
Jedna sličica iz mog dvorišta,uslikala sam prije nego što se otopio.Prava šteta,mislila sam se malo izgrudati,ali pala kiša i nema više snijega.Prvi ovogodišnji snijeg.
Još jedna slikica.Sada objavljujem da ću postove pisati nekada i preko tjedna,ali minimum jednom tjedno.
                                                                 Jeste probali nešto od ovoga?
                              Koji su vaši favoriti ovoga mjeseca?

Nema komentara:

Objavi komentar