ponedjeljak, 2. studenoga 2015.

Favoriti listopada

Ova slikica pokazuje sve favorite,priznajem trebalo mi je vremena da odlučim koje proizvode staviti,pa dok sam sa mobitela prebacila na računalo,(dok sam skužila kako se to radi)prošla baba sa kolačima.Slike su mutne jer sam ih radila navečer(tužite me),pod okriljem umjetne svjetlosti i sa mobitelom(moram da kupim kameru).Ali ne vjerujem da će se išta promjeniti(antitalenat sam za fotografiranje.Uh,moram da krenem jer inače uvod postati roman(falilo mi ovo pisanje)

Garnier Ultra Doux Vittality shampon with 5 plants-umrla sam dok sam napisala cijelo ime,inače jako volim Garnierove šampone,posebno iz Ultra Douxove kolekcije,prije sam koristila za oštećenu kosu,ali mi ga se kosa zasitila i počela se brže mastiti,pa sam kupila ovaj.Miris predivan,peruti nema,kosa lijepa i mekana,te sjajna.Preporučam iz srca.
Fa magic oil-uh miris me oborio,svaki dan navečer čak i preko mlijeka za tjelo se osjeti,a miris u kupaonici ostane još sat vremena,predobar miris jasmina,kupujem ga ponovno,ako bog da,inaće mislim da su Fa gelovi najbolji gelovi što postoje,obožavam ih.
Colgate pasta za zube-ništa posebno,ali sam je svaki dan 2 puta koristila i zaslužuje ovo mjesto.
My face young-krema,piling i maska u jednom,ja je koristim kao piling svakodnevno,ujutro prije škole,jer koža bude mekana i prištići se polako isušuju,za moju kombinovanu kožu savršena.(Pazite na tip kože)Cijena u bipi je samo 15 kuna i 90 lipa,prejeftino za  ovu kvalitetu,neki kažu sa se brzo potroši,imam ju 2 mjeseca i još pola proizvoda je unutra,ne treba pretjerivati,što je teško jer je miris preddivan.

My face skidač šminke za oči-bilo je navečer i trebala mi je micelarna otopina,a bipa se zatvarala,uletjela ja,ugledala ovo i uzela za 13 kuna,došla kući i saznala da je samo za oči,probala skinuti korektor i skida,odlučim da ću je trošiti za cijelo lice,zaključak-predobro skida sve,ali se brzo troši,ali za cijenu nije ni čudo.
Ballesa 100% vuna za osjetljivu kožu-čak i ako nemam osjetljivu kožu,koristim je za skidanje šminke,na nju stavim malo micelarne i pređem preko lica i sve skine.
Avon Care-predobar dezić u stiku,obožavam ga,miris je predivan,traje cijeli dan.
Nivea Creame-ma što pisati,kada svi znate sve,svi ste bar jednom čuli za ovu kremu.Najbolja krema na svijetu za mene od malena.
Manhatan Cleanface korektor-platila sam ga 40 kuna,ne znam kako odrediti kakav je,antibakterijski je i kada ga stavite na prištić,lagano ga isušiva(ali samo prištić,ne i kožu),ali prekrivna moć mu nije neka vrlina,a i čak piše da je vodootporan,a nije.Za bjedolike kao ja ni ova najsvjetlija nijansa je ubitačna,treba je izblendati jako dobro ako želite da se ne vidi da imate korektor,i teško se blenda.Totalni promašaj za mene bjedoliku.Pokraj njega je presavršen kist za blendanje korektora.
Avon božićno izdanje univerzalnog balzama i Baby lips pink punch-prvoga više nema za kupiti,ali ima sličnih,prvo stavim ovo labelo,pa tek onda moj Baby lips,sviđa mi se,ali boja je prejaka pa zato stavim ovo labelo ispod,a i zajedno lijepo njeguju usne.
Colo rama lak za nokte-presavršen,tjedan dana izdrži bez popravljanja,boja baš prava jesenska.
My body losion za tijelo koji se ispire-miris lijep,polugusti,bjele boje,ostaje dugo na koži.Ostala sam bez riječi.
Ovo je dodatak,ovo je moja bundeva za Haloween,haha,kasnim,znam da je puno prošlo od haloweena.
I ovo sam ja za Heloween-raščupana, i čudno našminkana-kao babaroga.
Ovo je moj prvi veliki post nadam se da vam se da čitati.Neću više duljiti.Pozdrav do sljedećeg puta.

Nema komentara:

Objavi komentar