subota, 21. studenoga 2015.

Moje čizmice

Ovakve postove volim da čitam jer odaju osobnost blogerice,kakav joj je stil,koliko joj je moda važna.Ja priznajem da ne pratim modu,neću nositi nešto samo zato što je moderno.To svi koji me poznaju znaju.Imala sam pitanja od prijateljica kako možeš imati blog pod imenom Šminkerice,ako ja nisam šminkerica,to me je zaprepastilo,jer šminkerica je cura koja se voli uređivati,šminkati,ali to ne znači da prati modu.Neki ljudi nikada neće shvatiti bit blogovanja,a to je opuštanje,ovo pišem jer volim to,meni nije važan broj pratilaca,pišem za sebe,za svoju ljubav,za bijeg od obaveza,ali skrenula sam sada sa teme.Post je mojim novim čizmicama.


Kupljene su u Tali,smeđe su boje,imaju lanac u zlatnoj boji,koštale su oko 200 kuna.Ja ima problem sa nogama,a to je da mi je 36 mali,a 37 veliki.Ali sam našla savršene za sebe.
Još jedna slikica,ovaj put na mojim nogama.Kratak post sa malo slika,sljedeći će biti duži,jer je sljedeći o mojim favoritima,i o kozmetičkim i nekozmetičkim.Pusa od Šminkerice

Nema komentara:

Objavi komentar