srijeda, 16. prosinca 2015.

Božićni nokti

Kada sam objavila post sa obavješću da dolazi blagdansko/novogodišnji serijal postova.Bila sam jako uzbuđena,sada sam još uzbuđenija jer ovo je drugi post spomenutog serijala.Zelena i crvena su boje Božića,a ja jedva čekam Božić,odlučila sam umiriti nostalgiju tako što ću imati božićne nokte.

Kako ih napraviti?

Prvo operite ruke i uzmite salvetu,izrežite je na trokutiće(male)koje možete staviti na nokat,ali ne preko cijelog nokta.Vodom nakvasite trokutić i jednostavno stavite na nokat,široki dio neka bude gore,a šiljasti prema dolje.Nadam se da shvaćate što želim reći,zatim sve zajedno prebojte crvenim lakom,i pričekajte da se malo osuši,ali ne skroz.Onda maknite trokutić i štapićima za čišćenje ušiju,nanesite zeleni lak na dio nokta bez laka.Zatim operite ruke,ako ste si zamazali kožicu oko noktiju acetonom i štapićem prođite preko kožice.Gotovo.

Ovako izgledaju moji nokti.
Ovo su lakovi koje sam koristila,ne znam jeste li čuli za marku Coral,ali oni imaju predobre lakove.Obožavam ih.
Jedna slikica sa mog stola,ne znam ni zašto sam ovo slikala ali mi se baš sviđa,pa da je podijelim sa vama.
Sviđa li vam se ova ideja?
Kako vi ukrašavate nokte?

Nema komentara:

Objavi komentar