subota, 2. siječnja 2016.

Darovi za moj rođendan

Moj rođendan je bio 30.12,no prije nisam imala vremena za ovaj post,pa sam odlučila ga sada objaviti.Slavila sam svoj 12.rođendan.Došlo mi je 6 prijatelja i bilo mi je odlično,gledali smo horor,igrali twister i Uno,pa slijepog miša.Zabavila sam se,što je i najvažnije.Ovaj post nije namijenjen da se hvalim,nego sam htjela ovo podijeliti sa vama.Pa ajmo da krenemo!

Darovi od rodbine i obitelji

Čim sam se probudila,mama mi je dala moj poklon,ova predivna krevetnina Monster High,to sam već prije željela,a sada mi se želja ispunila.Bila sam toliko uzbuđena da sam je odmah otvorila i stavila na krevet.Mislim da se ovako bolje vidi ova divota.
Rosal Morning Rose je balzam koji sam već imala,ali mi ga je netko u školi ukrao.Bila sam baš tužna,ali me moja mama iznenadila i opet mi ga kupila.Moja mamica,ma najbolja je!!!Nije u originalnom pakovanju jer su mi prijatelji došli ranije i ostavila sam ga na stolu,a moja nećaka ga je otvorila,moja sestra je mislila da mi pakovanje ne treba pa ga je bacila u vatru.
Ovaj lak ne želi surađivati sa slikanjem,nijansa nije ni približno ista kao na slici.Ime laka je Catherine Arley Nail Lacquer.Nijansa 22.Ja sam ga odmah nalakirala,oduševljena sam-Biti će recenzija.
Dobila sam i ovu kutijicu.Preslatka mi je.U njoj se našlo ovo:
Dva para naušnica,predivan sat,a ova mala Hello Kity je ujedno i mini sat kada se otvori,savršeno za pernicu,da možemo gledati koliko još do kraja sata.
Ovo me je oduševilo,jer su mi se stari potrgali,dlačice su im ispale.Joj,čak su u ružičastoj boji.Predivno!!Sa pakovanjem se dogodilo isto što i sa pakovanjem Rosal balzama.Ali imam pakovanje od starih,koji su isti kao i ovi.Tako da ću ih tamo držati.

Darovi od prijatelja

Dobila sam ovaj predivni set  sa dezendoransom i toaletnom vodom.Oboje predivno mirišu.
Dobila sam i ova dva Coral laka.Jedan je u nijansi 187,a drugi u nijansi 181,piše gore na poklopcu.
Službeno proglasujem da neću morati dezedoranse kupovati sljedećih godinu dana.Posebno sam uzbuđena zbog ovog Fa,jer volim njihove gelove za tuširanje.Na prvi osjet mi se sviđaju,ali vidjet ćemo još.
Očigledno neću morati kupovati ni gelove za tuširanje neko vrijeme.Ovaj Olea mi predivno miriše,a ni Balessin miris nije loš,inače prije nisam probala niti jedan od ovih,ni niti jedan iz istih linija.Vidjet ću kakvi su.
Sviđa mi se i ovaj okvir za slike.Predivan je.
Ovo mi je preslatko,haha,čuvati ću je za uspomenu vrijednu sjećanja.
Ovo je inače neka kutijica za nakit,ja ću staviti neke naušnice unutra i staviti je negdje za ukras.

Ima još toga,ali je i ovako ovo dugačak post,pa nisam htjela dalje,dobila sam i novaca i čokolada.Ali sam se odlučila da ću samo ovo staviti.Nadam se da je to u redu.

Nema komentara:

Objavi komentar