subota, 9. siječnja 2016.

Izrada planera

Ovo je predzadnji post blagdansko/novogodišnjeg serijala.Planirala sam ovaj post napisati ranije,ali  nikako da sam uhvatila vremena.Ja planer ispunjavam svakodnevno kada su školski dani,ali to nitko ne zna(imam ja svoje tajne).Inače ga kupim ali ovaj put nisam stigla,pa sam ga sama napravila.Usput,vidim da imam prvu followericu.To je baš sjajno,baš mi je drago da se nekom sviđa moj blog.Idemo krenuti sa ovim postom,inače ga neću nikada ni završiti.

Prvi korak-ukrašavanje

Potrebno:
Kolaž papir
Ljepilo
Škare
Olovka 
Bilježnica
Kolaž papir prerežite na malo deblje trake, presavinite ih tri puta.Ovako:
Na njih olovkom nacrtajte srca ili neki drugi motiv po želji.
Izrežite taj motiv,ako ste sve dobro radili trebalo bi vam ispasti 3 motiva iste boje.

Zatim zalijepite po 3 srca(ili bilo kojeg drugog motiva) u kutove bilježnice.
Zatim ponegdje stavite neki ukras i to je to za ukrašavanje.Jednostavno,lako,jeftino.

Drugi korak-ispuna

Naravno ne možete samo tako ispunjavati svoj planer,on mora imati tablice u koje ćete upisivati,te tablice mogu biti kao ove koje ću vam ja pokazati ili drugačije.
Na prvu stranicu napravite ovo što je prikazano gore,napravite crte i napišete osobne podatke,da kao izgubite planer,da ga ako ga netko nađe zna kome vratiti(to se odnosi na one koji svoj planer nose u školu).
Ovako sam ja napravila te tabele,znači prvo napravite 2 stupca,jedan malo širi,a jedan malo uži,u gornjem djelu gdje nema crta napišete Datum:(tu će te pisati koji je datum), zatim prvi stupac opet podjelite,opet jedan uži,jedan šiti,u prvi dio prvog stupca(ovaj uži)kao naslov napišete vrijeme i ispo od ... do.U drugi dio prvog stupca samo napišete gore obaveze(tu će te pisati svoje obaveze,a u prvom djelu prvog stupca od kada do kada treba izvršiti obavezu.Drugi stupac podijelite opet na 2 djela,ali ovaj put na gornji i donji.U gornjem ćete pisati svoje bilješke,a donji dio je rezerviran za to-do listu.
Donji dio bez crta je rezerviran za nagrade(tamo ćete pisati čime će te se nagraditi ako sve dobro napravite).

To je to,možda ovaj zadnji dio izgleda komplicirano,jer sam ja antitalenat za objašnjavanje.Pozdrav do slijedećeg posta.

Nema komentara:

Objavi komentar