petak, 1. siječnja 2016.

Nova godina!!

2O15.će zauvijek označiti 4 predivna putovanja,jedno u 5 mjesecu  sa školom u Plitvička jezera,uživala sam u svakom trenutku spomenutog putovanja,bilo je predivno.Vidjeli smo Veliki slap,a hotel u kojem smo bili je bio dobar,dobro ne baš onakav kakav bi cura zaželjela,ali sveukupno je sve bilo sjajno.Bila sam i u Ogulinu(to je sastav iste eskurzije)i baš sam uživala  razgledavanju grada i slušanju legendi,nažalost morala sam slušati jadikovke frendice da je to predosadno(meni je bilo baš sjajno).Odmah čim sam se vratila,sljedeći dan sam išla kod svoje buduće krizmane kume u Split,ja sam već bila,ali moj tata ne,ali sam svejedno uživala u tom predivnom gradu,išla sam tamo na krštenje.Bilo mi je sjajno jer sam ja već znala dosta toga,kao i moja mama,pa smo pokazivale tati.
Na kraju školske godine,učitelji su nas nagradili putovanjem u Mađarsku,išli smo u Mohać,bili u 2 muzeja i u vijećnici.Zadnje putovanje je bilo putovanje na more,u mjesto Pirovac,10 dana lude zabave i uživancije,prvi put sam išla na neki otok,a to je otok Murter.Ove godine krenula sam u 6.razred.Napunila 12 godina,naravno ono najvažnije započela blog.Nadam se da će i 2016 biti uspješna kao i 2015,da ću pisati više postova,da ću dobiti nekoliko pratilaca.Želi sve najbolje blogericama i youtubericama,ali i  onima koji to nisu.Novu godinu sam dočekala u domu,na zabavi,bilo mi je predobro,plesala sam i smijala se.Ovu godinu je označilo i vjenčanje moje najstarije sestre,i rođenje mog malog nečaka.Sada ih imam troje,dvije predivne curice i jednog dečkića.
Budite vesele,ludirajte se,uživajte,ali najvažnije
ŽIVITE!!

Nema komentara:

Objavi komentar