nedjelja, 17. siječnja 2016.

Noviteti 1

U petak sam bila u kazalištu,i imali smo sat vremena slobodne aktivnosti,pa sam svratila do dm i kupila neke stvarčice.Pa da ih podijelim sa vama.

1.Balea pjena za brijanje od borovnice
Prije sam koristila tatinu,ali sada kada sam vidjela ovu na policama po 14 kuna i nešto malo,odlučila sam si je uzeti,bila je ta i još jedna sa ružičastim poklopcem,odlučila sam se za ovu.Vidjet ćemo kakva je.Na prvu sam otkrila da predivno miriše,i da kada je se stavlja na kožu,treba pričekati da se iz  smjese pretvori u pjenu,smjesa je isto kao i pjena ljubičaste boje.

2.Balea krema poslije depilacije s aloe verom i ekstraktom magnolije
Ja sam kada sam vidjela ovu kremu htjela  početi skakati u dm,imam problema,jer svaki put kada si obrijem noge,one kasnije budu suhe,ispucale i crvene.Ovu kremu sam vidjela kod jedne blogerice,ali je ona ugasila blog.Koštala je 7 kuna i nešto malo.

Ostali proizvodi nisu iz dm,nego iz portanove(išla sam sa mamom).

1.amalfi mlijeka za tijelo sa aloe verom i ružinim uljem
Ovaj zeleni sam dobila od mame,a ružičasti sam si sama kupila.Koštaju 8 kuna.Zeleni je za suhu kožu,a ružičasti za jako suhu.Zeleni je sa aloe verom,a ružičasti sa ružinim uljem.Oboje imaju 500 ml i trajati će mi dosta.Ne bi ih ni primjetila da kada sam ušla u jednu trgovinicu u portanovi,nisam otišla odmah do stalka za preperativu zbog žileta, i odmah se sjetila da sam i svoj losion skoro potrošila.Pa da napravim zalihe.

2.Glenova maska za kosu za volumen
Sljedeći put ću morati gledati kada uzimam neku masku,a ne ja samo po mirisu,i kada došla kući vidjela da je za volumen.Napravljena je u Italiji,i piše da je bez parabena,najviše me živcira da kada je otvorite nema zaštitnu foliju,jer ne možete znati da netko nije umakao svoje prstiće. Inače nemam problema sa volumenom,ali mogla bi mi kosa izgledati malo bujnije,nadam se da će pomoći malo.Koštala je 11 kuna.

3.Clear super blade žileti
Kao što sam i rekla,najviše sam išla kod stalka za preperativu upravo zbog njih,koštali su oko 7 kuna,dobije se 5 žileta različitih veličina.Inače nemam neke privilegije za to,bitno da obriju kako treba i ja sam zadovoljna.

Uskoro pripremam recenziju Avon proizvoda,a i stiže novi izgled bloga,samo da napravim baner onako kako želim,i pripremam sliku koja će biti na kraju svakog posta.

Nema komentara:

Objavi komentar