petak, 22. siječnja 2016.

Noviteti 2

Moj prošli post su bili noviteti,a i ovaj je.samo zbog jednog razloga,a to je da me je sestra obradovala malim paketićem punim svakojakim čudima.
Sve stvarčice sam dobila u ovoj predivnoj ukrasnoj vrećici.Joj,maca!!

1.Fa sensual gel za tuširanje

Ma ako netko zna što volim to je moja sestra,miris me je na prvu oduševio,obožavam Fa gelove,ovaj ću početi koristiti tek na ljeto jer imam još 3 gela,a od tih tri samo je jedan Fa(šmrc).

2.Fa Fresh and dry dezegdorans
Nemam riječi,obožavam Fa dezegdoranse,dugotrajni,učinkoviti i mirišljavi.

3.Bourjois roll on
Da se zna,moj kozmetički ormarić,stol,što je već,nećete vidjeti bez barem jednog dezegdoransa ili roll on-a protiv znojenja.Potrebni su mi i to jako,jako se znojim.Sa ovim,i onim gornjem zajedno ću koristiti još jedan Fa,izmjenjivat ću ih,jedan dan ovaj,drugi onaj.Trenutno koristim jedan Rexona, i koristim samo njega jer ga ima još malo i uskoro mu ističe rok trajanja.Parfeme i dezegdoranse-mirise koristim jako rijetko,parfemi mi najviše gode u proljeće,kupila sam sada jedan iz Avona,pa ću ga koristiti da ga mogu recenzirati.

3.b lak za nokte
Još ne imam niti jedan lak za nokte žute boje.uzbuđena sam zbog korišćenja.

4.b sjajilo za usne
Padam na sjajila,a ovo predivno miriše, najviše ih koristim zbog toga, ja iz svoga iskustva, jer sam i ja početnica u šminkanju, preporučujem curama da krenu prvo sa sjajilima,pa tek onda sa ruževima. Ja  se sjajila ne odričem i gotovo.(Koristim i ruževe,ali ih imam jako malo).

Uz to sve,od svoje predivne mame sam dobila i micelarnu My face koja je inače samo za oči,ali sam je prije 3 mjeseca uzela zabunom i probala sam njome skinuti korektor i bb kremu i to radi bolje nego neka micelarna koja je baš za to.Oči me ne peckaju kasnije i jednostavno je volim,za cure koje se redovito šminkaju nije,ali za mene koja se baš ne šminkam,osim malo korektora,a to skinem sa gelom za čišćenje lica,je ova količina dovoljna za 3 mjeseca.
Usput,dobila sam jednu novo pratiteljicu,to je cura iz mog razreda,hvala Marineli za to.I kako vam se čini novi izgled bloga,a i odsada će na kraju svakog posta biti jedna slika sa g-mail adresom,preko nje me možete nešto pitati,ili predložiti nešto.Otvorena sam za ideje.


Nema komentara:

Objavi komentar