subota, 6. veljače 2016.

Favoriti siječnja i fail proizvodi

Kanim malo,ali evo došli su i favoriti.Odlučila sam da ću postove objavljivati minimalno jednom tjedno jer me obaveze vuku na sve strane.Isto tako želim da kažem da ću sada uz favorite u istom postu napisati i fail proizvode.Nekada će ih biti više,nekada manje,a nekada ih možda uopće neće biti.

Ovo su favoriti siječnja:

Nema ih puno jer sam u fazi kada koristim proizvode koji su već bili u favoritima.
Avon narukvica sa horoskopskim znakom-sve sam rekla u prošlom postu,obožavam ju i rado nosim.
 Sat-ovaj sat sam obožavala,nosila sam ga svaki dan,uz bilo koju kombinaciju,toliko mi se svidio da sam zavoljela satove,i nakon njega naručila još jedan.Ovaj sat čak pokazuje i datum,što je meni potrebno jer uvijek zaboravim koji je.
Rexona women-je sasvim u redu,piše da djeluje 48 sati,ali ja ne bi rekla da baš djeluje toliko,sprječava znojenje i miris se osjeti 10 sati i više.Meni je sasvim solidan,ovo je predzadnje druženje s njim jer je prazan i sljedeći će te ga put vidjeti u praznim proizvodima.
Coral lak-lijepa ružičasta boja i tekstura,ja sam baš zadovoljna i čitav mjesec sam ga mazala,skidala,mazala.
Avon četkica za čišćenje lica-ja sam zadovoljna,koga zanima više pisala sam recenziju u prošlom postu,pa može pogledati.Ovaj sam proizvod zaboravila slikati sa ostalima na gornjoj slici,oprostite zbog toga.

Fail proizvodi

Ovo su proizvodi koji su me razočarali:
Planet spa maska za lice-i za ovaj sam proizvod sam sve objasnila u prošlom postu.Razočarana sam
Qianyu paleta sjenila-jedna prijateljica mi ju je predložila i ono ja ajde da isprobam i baš sam se razočarala,boja je lijepa,kada se dotakne,izleda jako pigmentirano,ali se truse i nemoguće ih je nanijeti na kapak lijepo i ravnomjerno.Pune su šimera.Svakako ne preporučujem.no naišla sam na jedan trik kako  da sjenila postanu lako prenosiva na kapak pa ću isprobati jer su mi stvarno lijepe boje.

                                                              Imate li neke od proizvoda?
                       Dijelimo li iste favorite ili 
                                                           fail proizovde?

Nema komentara:

Objavi komentar