ponedjeljak, 22. veljače 2016.

Lista želja

Evo mene,malo čitam postove svojih omiljenih blogerica i sine meni odjednom da napravim jednu malu listu želja.Uskoro će proljeće,što meni malo izaziva tugu jer ode moje omiljeno godišnje doba.Usput moram bar jedan kutak posvetiti jednoj divnoj osobi koja se učlanila u moj blog i koju ja redovito pratim,a to je Anja,a njezin blog možete vidjeti na ovom linku-http://anjalittleworldd.blogspot.hr/.E sada možemo krenuti sa listom.

1.Avon natural peeling za tijelo sa mirisom kakaa

2.Avon tretman protiv listanja noktiju(ovaj zeleni)

3.Avon Pulsate paleta sjenki

4.Avon Gel lak Iceberg White

4.Baby Lips(bilo koji osim rozoga jer ga već imam)

5.Rosal Violet touch
 6.Kistovi sa BANG GOODA(sliku sam uzela sa bloga-http://ivafdiary.blogspot.hr/)

 7.Nivea soft krema(znam,znam kako to još nisam probala)

8.Stvar za pranje kistova(slika sa Ivinog bloga)

9.Aura Apsolute Matte ruž(bilo koji)

Iako se čini puno,ovo je jedna sažeta lista želja i svakako ću je ostvariti,mama i ja smo se već dogovorile da za Uskrs dobivam jedan Aura ruž,a on je ja mislim i najskuplji predmet na ovoj listi.Sve proizvode koji su ovdje ću recenzirati,iako isprva nisam htjela recenzirati palete sjenki i ruževe,očito hoću jer sam obećala nekome recenziju ovih proizvoda,a i recenzije Avon proizvoda su jedna rubrika na blogu koja izlazi svaki mjesec.

                                          Je li vam se sviđa lista?
                                           Što vi želite?



4 komentara:

  1. Super post.♥

    http://welcometoownway.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  2. Fenomenalan post! Baby Lips se takođe nalazi na mojoj listi želja. ♥

    Pogledaj moj blog i učlani se ako želiš ----> innisall.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Svakako ću pogledati!Ja imam ružičasti tj.Pink Punch i savršen je.

      Izbriši