ponedjeljak, 15. veljače 2016.

Noviteti #3

Moram priznati opet kasnim sa postom,i da nisam pisala više od tjedan dana,no imala sam za učiti pa nisam stigla,kako god,do sada sam pisala mini novitete no sada dolaze oni veliki jer sam dobila dosta stvarčica od najstarije sestre,bila sam i u dm,i naručila nešto sa jednog sajta.Prvo krećem sa stvarima koje sam dobila od sestre:

Dusch das spring mangolia gel za tuširanje-iskreno nisam ga probala jer imam još puno gelova koji čekaju svoje trenutke pod tušem,miris mi se sviđa,i koliko sam vidjela možete ga naći u dm.

OMBIA PURE BASIC deo roll on-ovaj roll-on je bez aluminijske soli i piše da djeluje 24 sata,ja sam ga koristila uz još tri,svaki dan drugi i u redu je,ne izdrži tih 24 sata,ali to i ne očekujem,bitno mi je da se u školi ne stvore kolutovi od znoja, dok se doma se uvijek mogu otuširati. Miris mi je dobar i sviđa mi se što je barem malo prirodniji od uobičajnih roll onova.

Dove hair therapy-iskreno nisam ga ni probala,ali hoću,samo trenutno mi nije do korišćenja do ovog proizvoda,ne znam je li ga ima u dm ili negdje jer je to moja sestra dobila iz Njemačke.(Ona ne koristi pa ga je proslijedila meni).

French manicure olovka za nokte-ne znam jeste li ikad na donji dio nokta stavljali korektor, pošto imam duge nokte volim i taj brend, ali ne volim miris korektora, pa umjesto njega mi je sestra kupila ovu olovku. Njom možete i crtati po noktima, ali se tako brzo skine.

Još sam dobila i ovu plastiku kao sijalicu, to je zapravo kutija za sat,dobila sam i narukvicu,a ovaj set(ovaj ljubičasti) je zapravo za nokte, ove ukrase premažete lakom i ovim aplikatorom ih stavite na nokat(morate da pazite da se lak prije toga ne osuši,i nikako da lak na noktima bude tamniji od laka kojim ste premazali inače se ukras neće vidjeti).


Dobila sam i ovu predivnu sliku za zid,na gornju sliku nije stala pa sam je tu stavila,meni je predivna,a vama?

 Sada slijede stvari koje sam kupila u dm-u:

Balea Pflegeereme krema za ruke,lice i tijelo-kupila sam je jer mi je već dosta presipavanja kreme u malu posudicu.Koštala je 6 kuna i bile su još ljubičasta i naranđasta. Predivno miriše, njega je sasvim solidna i stalno je nosim u školskoj torbi.

labello Lip butter Vanilla i Macadamia-stvarno lijepo njeguje,slušala sam o njemu na drugim blogovima i odlučila ga uzeti,skinuo je sa trona čak i moje omiljene Avon balzame,neki kažu da je količina nepotrošiva no meni nije,i potrošiti ću je za nekih 4 mjeseca.Predivno miriše i košta 14 kuna.Ambalaža mi je nepraktična jer moram svoje prstiće gurati u proizvod.

Balea Dusch-bodymilk Peeling i Pflege-tražila sam neki piling i vidjela sam ovaj po 9 kuna,stvarno lijepo njeguje moju kožu,ali ne mogu reći da je moja koža zahtjevna jer je normalna,a preko zime malo suvlja, miris je predobar, miriše na kokos, a ja obožavam kokos. Za ovih nekoliko korišćenja sam se zaljubila u njega jer je po meni grub piling koji stvarno odljušti nečistoće.Nekima bi bio srednje grub,ali ja sam navikla na malo manje grube peelinge.

Balea gel za lice sa mirisom grejpfruta-pitam se da li u blogosferi postoji blogerica koja nije probala ovaj gel, meni miris odgovara i ja sam zadovoljna kako očisti lice.Detaljnije ću u favoritima.

Stvari koje sam kupila na sajtu BUDI COOL.-http://www.budicool.hr/
Po meni ovaj sajt ima dobru ponudu nakita i ukrasa(nema baš odjeće i šminke) po jeftinim cijenama,a opet su stvari kvalitetne.Poštarina za RH je 30 kuna,narudžba mora biti viša od 30 kuna(ili manje). Poštarinu az druge zemlje ne znam.

Sat-meni se baš sviđa ovaj sat,platila sam ga 15 kuna i dobila sam bateriju,ne dobijete u svakom satu bateriju(da napomenem ako ćete naručivati).http://www.budicool.hr/index.php?rt=product/product&path=75&product_id=921

Naočale-menis u baš slatke,platila sam  ih samo 5 kuna,ljubičaste su.Naučila ih je i moja kuma,mama i sestra.Nažalost ja ih nisam našla na stranici,ali možda ih opet stave.

                                                   Je li vam se sviđa 
                                      koji proizvod?

Nema komentara:

Objavi komentar