utorak, 22. ožujka 2016.

Diy projekt

Kasnim sa postom,ali eto me,(internet mi je štekao),ovo je prvi post Uskršnjeg serijala,radi se o jednom diy projektu,ja sam ga podijelila na dvije faze,pa da krenemo!

Prva faza
Potrebno za diy:
škare
kolaž papiri različitih boja
olovka
selotejp
trakica sa kojom se mogu napraviti mašnice
štapići za roštilj

Na kolaž papir nacrtate jaje i izrežete ga,pa prema njemu izrežete još nekoliko jaja različitih boja,zatim na papir iste boje nacrtate glavu zeca(imate ih kopirati na internetu ili ako ste vještiji možete ih nacrtati) i onda po njoj izrežete glave.Jaje i glava trebaju biti iste boje.
Nakon ovog djela,uzmite jaja i od njih napravite harmoniku,ako ne znate kako se to radi,postupak je da presavinete jedan mali dio jajeta,pa ga okrenete na sljedeću stranu i opet presavinete,
tako radite dok ne dođete do kraja.To na kraju bi trebalo ovako izgledati:
Zatim uzmite pribadaču i u sredini harmonike probušite rupicu.
Kroz te rupice,uvedite jedan štapić za roštilj,,šiljasti dio ide u zemlju,a ovo "jaje" trebate povući prema gore,ovako:
Na glave treba iscrtati oči,nos i zubiće,ja sam antitalenat za crtanje, napravila sam najbolje što sam mogla i znala.Ne osuđujte me,nismo svi rođeni umjetinici!(šmrc)
Glave trebate zalijepiti na gornji dio štapića,iznad "jaja",ja sam sa selotejpom,a vi možete sa pištoljem za vrućim  ljepilom ili čime već hoćete.
Između glave i "jaja" možete staviti mašnicu,ja sam stavila u plavoj boji,a vi možete u boji koja vam je najdraža.(Meni je plava i ružičasta,ali ružičaste trake nisam imala.)

Nakon djela sa izradom zećića,idemo na drugu fazu rada,a to je podloga na koju čete staviti zečiće.

Druga faza
Potrebno
stiropor
aufolija

Odrežete jedan kvadrat stiropora(ili spužve) i oblijepite ga aufolijom.
Na to zabodete zečeve,to na kraju izgleda kod mene ovako:

Sviđa li vam se ovaj diy?

Nema komentara:

Objavi komentar