subota, 5. ožujka 2016.

Favoriti veljače

Eto prošla,ta famozna veljača!Ja nisam pisala dugo zbog 2 razloga.Prvi je zbog škole,imala sam učiti engleski,geografiju,povijest,ma ni ne sjećam se.Drugi je razlog što nikako nisam bila zadovoljna slikama(ni sada nisam) proizvoda.Obećavam sama sebi,a i vama da ću ubuduće više pisati.Sada kada smo odradili taj uvod,krenimo sa favoritima,prvo jedna zajednička fotografija:
                                                      Ima ih dosta,a i ovdje fali četka!

Glenova maska za kosu sa šumskim voćem-ova maska je za volumen,i ja sam sa ovom maskom zadovoljna,ne daje ekstra volumen,ali mojoj kosi i ovaj mali jako prija.Miris je perfektan.
Avon Advence Techniques serum za vrhove-ne želim previše pričati jer dolazi recenzija,sve će bit objašnjeno.
Amalfi mlijeko za tijelo za jako suhu kožu-je nešto savršeno,mogli ste ga vidjeti u Novitetima,meni su noge od brijanja sa muškom pjenom bile izrazito suhe(perutale su se),sada je pak drugačije,odličan je,miriše na ruže.
Balea peeling i ispirujuči losion za tijelo-za 9 kuna koliko sam ovaj proizvod platila u dm,ja sam prezadovoljna,ostavlja dojam čiste kože,miriše na kokos,meni je iskreno ova količina baš mala jer se brzo troši,a nisu svi u mogućnosti skakati svaki dan do dm(ja nisam jer živim na selu,a dm je u Osijeku).
Balea gel za umivanje sa mirisom grejpa-lijepo očisti lice,sa avon četkicom za lice može skinuti i šminku,pa čak i maskaru(isprobavala).Čestice su meni  premale za peeling,ali nisu nisu ni stvorene za to.
Ombia pure basic-ja sam ga najviše koristila preko vikenda jer mi je potreban dezić,a pak ovaj je malo zdraviji jer nema aluminijske soli.Solidan je.
Avon Clearskin tonik za čišćenje mitesera-dolazi recenzija.
Bourjois roll-on-od svih on mi je najbolji,predivno miriše,sprječava znojenje,ja ga obožavam, koristila sam jedan dan ovaj,drugi dan onaj.Izmjenjivala sam ga sa onim gornjim i sa ovim doljnjima.
Fa Fresh and dry dezedorans-meni je u redu,miris lijep i puderast
Fa floral protect-opet ja volim Fa deziće i  ovaj i onaj gornji volim da koristim.Ne znam što posebno reći o njma.
labello lip butter vanilla and macadamia-odličan proizvod,odlično njeguje,miris mi se baš sviđa,i stalno sam ga nosila u školu,kod sestre u šetnju,ispod baby lipsa i zato je već u sredini dotaknuo dno.
Balea krema za ruke,lice i tijelo-ja sam je koristila za ruke,sasvim solidno štiti kada izađem van,solidno njeguje i odlična je za nošenje u torbici.
Avon advance tehiques četka-dobila sam je od mame,biti će recenzija.

                                             Imamo li zajedničke
                                    favorite?

Nema komentara:

Objavi komentar