petak, 11. ožujka 2016.

Recenzija Avon proizvoda

Na početku,želim reći da su ovo slike iz posta sa favoritima jer mi internet šteka i dok prebaci sa mobitela na računalo prođe baba sa kolačima(ali stvarno).Jedino što sam novo uplodala jeste lista sastojaka,oprostite,ali i za to mi je trebalo mnogo vremena.Ovo su proizvodi iz kampanje 2/2016.Pokraj ovoga sam naručila još i parfem,ali ću ga recenzirati u proljeće jer preko zime ne koristim parfeme u obliku vodica(kako se to već kaže).

Advace Tehniques daily shine serum za vrhove
Ambalaža:ovaj proizvod odlazi zapakovan u kutiju,i ima čvrst čep koji je malo teže otvoriti.Znači,nema šanse da se proizvod prolije tijekom puta do vas.Sam proizvod dolazi u staklenoj bočici od 30 mililitara,koja je prozirna i može se vidjeti koliko proizvoda još ima,na njoj se nalaze upute za korištenje.Po meni 1 stisak nije dovoljno za vrhove,već 2-3 zavisi od vas.

Miris:meni odlično miriše,sviđa mi se.

Tekstura:moj je rijetke teksture,ali ne toliko rijetke da ako ga stavim na ruku da će se proliti,onako srednje,prozirne je boje(nema boju).

Kako koristiti:na suhu ili mokru kosu,nanijeti na vrhove i pričekati da se upije.Ja sam ovo koristila na način da nakon što sam oprala kosu,nanijela bi ovaj proizvod na vrhove(dvije pumpice) i umotala kosu u ručnik

Što je učinilo mojoj kosi:moja kosa se lakše češlja,vrhovi su sjajniji i oporavljeni,te sam primjetila da ne masti kosu,te da kosa malo brže raste.

Sastojci:

Dobre strane:cijena(29 sam platila,sada se može naći po 39 ili manje)
                   ambalaža
                   miris
                  učinkovitost
                  laka primjena

Loše strane:nisam ih uočila

Ja ne znam kako bi se ponašao na smeđoj kosi,ali na mojoj plavi vrhovi sjaje,a sa stavljanjem na suho nikad nisam probala,ali moja frendica jeste i ona poručuje da je odličan i tako.Ona kaže da na smeđoj kosi daje manji efekt sjaja ali ga ipak daje(možda je do njene kose,ali ne bi rekla jer nije oštećena kosa,kao ni moja).

Clearskin tonik za čišćenje mitesera

Ambalaža.dolazi lijepo upravo ovako kako je prikazano na slici,kada se zatvori čuje se klik što znači da se neće otvoriti ako ga negdje nosimo.Plave je boje(tekućina,i bočica).

Miris:smrducka po alkoholu,

Kako ga koristim:piše da se preporuča korištenje 2-3 puta na dan,ja sam ga koristila jedanput,kada bi došla kući iz škole,skinula bi micelarnom šminku,umila se i natopljenom vaticom prešla preko lica.Mene malo pecka kada ga nanesem,dobar je za cure koje vole istiskivati jer mogu natopiti vaticu i stisnuti i ništa neće boljeti(isprobano,makar ne istiskivam inače,što za blog neću napraviti).Meni je nakon par korištenja pomogao,ali vjerujem da bi mi i više pomogao da sam ga koristila više puta na dan.Malo isušiva kožu,ali Nivea pomogne.

Dobre strane:ambalaža
                     boja(volim plavu hah)
                     Pomaže oko mitesera
                      miris(love-hate odnos)

Loše strane:sastav(alkohol na visokom mjestu,nije za suhokožce)

Sastojci(za one koji znaju):

Advance Tehniques četka za kosu

Ambalaža:dolazi u u plastičnoj foliji,napravljena je od čvrste plastike,ostaju packe ako su ruke znojne ili masne(to mene živcira)i zubci nisu grubi.

Za mene ova četka je odlučna,lijepo očešlja kosu,pa čak i ujutro kada izgledam kao da me je grom pogodio(spavanje,ma aerobik radim po krevetu,malo naopačke,pa natrag).Lagano se čisti.

Nakon ovog posta dolazi Uskršnji specijal,ali ja ću ubacivati i drugačije postove da ne bi bilo monotono!Nadam se da vas nisam ugnjavila ovolikim postom.Mene ruke bole,udaram po tipkovnici već 1 i pol sat,napišem-obrišem i ukrug,čudo da sam završila.

                                                                  Je li imate neke proizvode?
                                  Jeste li zadovoljni njima?

Nema komentara:

Objavi komentar