subota, 26. ožujka 2016.

Što obući za Uskrs?

Odmah da se prva javim,ja sam jedna od onih koja se na ovaj dan voli malo "ljepše" srediti,jer idem po poklone,primam rodbinu itd..Ja sam sastavila 3 kombinacije,za neke kombinacije imam čak 2 kolaža jer u programu na kojem radim kolaže,nisam mogla naći oblik kolaža sa više kvadratića,a da to zbilja lijepo izgleda!Ako imate preporuke za neki program za izradu kolaža,javite mi u komentar.

Ova kombinacija je za cure koje ne žele previše komplicirati,ali žele lijepo izgledati.Crne tajice koje idu uz baš sve,cvjetna košulja koja će dići cijelu kombinaciju,ovdje je prikazana košulja sa kratkim rukavima,ali ja preporučujem da se obuče neka sa dugačkim,pošto još nije toliko toplo.Ja sam u ovom slučaju stavila tenisice,ali mogu se staviti i starke,torbica preko ramena za najvažnije stvarčice,ako idete kod nekoga.Nakit samo da malo podigne kombinaciju,a za šminku sjajilo i maskaru,na noktima crven lak.Što se tiče frizure ja bi samo počešljala kosu i stavila rajf(ja ga nisam stavila,nije bilo više kvadratića).



 Ova kombinacija je moj favorit,ženstveno i lijepo,ružičasta suknjica,ispod koje bi ja stavila najlonke,jednostavna bijela košuljica sa cvjetnim detaljima,pastelna torbica i balerinke. Šminka jednostavna,sjenilo,maskara i labelo ili ruž.Nakit opet jednostavan i lijep,a za frizuru lagane lokne.

Samo za cure koje se stvarno žele srediti,lagana haljinici,ispod koje bi ja stavila najlonke,crni sako,sandale na punu petu,jednostavna torbica koja se nosi u ruci za najvažnije stvarčice,za šminku opet sjenilo,maskara i ruž ili labelo.Za ovu kombinaciju bi išao malo svečaniji nakit,kao ovaj:
Frizuru bi ja napravila ovakvu,na ovoj sličici se vidi postupak:
Ja sam ovaj post htjela napisati još prije,ali nisam mogla jer mi bloger nije htio učitati slike.Večinu ovih stvari imate u ormaru,pa ako želite obući nešto slično neće biti veliki problem(bar se nadam).

Sviđaju li vam se kombinacije?
Koju bi ste najradije odabrali?

2 komentara: