srijeda, 13. travnja 2016.

Favoriti ožujka


Kako vam se sviđa uvodna slika?Odsad ću na početku svakog posta imati malo veću sliku  koja opisuje o čemu se govori u postu!Znam da kasnim sa ovim favoritima čak 12 dana,ali eto imala sam zastoj
.
Fa Romantic moments gel za tuširanje-po meni Fa gelovi su najbolji i ja ih obožavam,svaki me je oduševio na svoj način,ovaj ima lagan miris koji se zadržava i osjeti i preko losiona,zajedno sa losionom čini predivnu čaroliju.Nažalost,ja sam ga potrošila!:(

Dove hair therapy-maska  kao maska,nije da ću svima na bubanj nabijati da je moraju probati,ali eto meni je sasvim okej,lijepo nahrani kosu.

Coral lak za nokte-nijansa 215,ovo je predivna bordo crvena,ja sam ju mazala,skidala i opet mazala.Tekstura je lijepa,četkica odlično nanosi lak,sve pohvale Delia industriji jer su proizvodi odlični,a cjenovni rang i za moj siromašan buđet koji ovisi o mojoj vještini prodavanja Avon proizvoda(popusti) i đeparcu.

Avon Nail Expercts 5 u 1-recenzija uskoro stiže,pa tako neću ništa reći!

Avon True colours Pulsate-stiže recenzija.

I na kraju dolaze 3 predivne narukvice koje sam dobila od sestre.Nosila sam ih skoro svaki dan,najdraža mi je prva sa lijeve strane,ali su mi se ovi zubci jednom zabili u meso,ali ja ju opet nosim.sve volim i sigurno ću ih još nositi!
Imamo li zajedničkog
favorita?

Nema komentara:

Objavi komentar