nedjelja, 24. travnja 2016.

Proljeće

Dugo me nije bilo?Da,nije,na žalost.Imam mnogo obaveza,a mom tmurnom raspoloženju je pridonjelo i ružno vrijeme.Sa ovim postom kasnim,(Ma ne uopće,nitko nije primjetio!)Neke slike su moje,neke nisu,slikane su još prije,mislim čak prije Uskrsa,kada sam se rolala sa frendicama.Sretna sam što sam fotografirala tada jer sada je kišovito i vjetrovito,našla sam prave riječi!Uživajte!
Karašica!Jedna rječica u mom naselju!!
Sunce i zelenilo!
Slikala sam i ove magarčiće!Ma nisu li preslatki??
Bijele ljubičice,moje omiljeno cvijeće!

To su sve moje slike,sljedeće su skinute sa interneta!
Ptićica!
Tulipani!

Sviđaju li vam se slike?
Volite li proljeće?

Voljela bih kada bi ste malo prokomentirali i odgovorili na moje pitanje.:)

Broj komentara: 10:

  1. Slike su stvarno prelep, pogotovo tvoje. :)

    Imas divan blog, vidi se da se puno trudis. Zato si dobila follow od mene kao, nadam se, neku motivaciju. Ako mozes uclani se u moj blog.
    http://worldarounyo.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pogledati ću!Najljepša hvala,nisam mislila da će tako dobro ispasti pošto su slikane mobom!

      Izbriši
  2. Predivne sličice!
    Novi sam član tvog bloga, voljela bih kada bi uzvratila. :)♥

    javelina03.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  3. Slike su predivne, pogotove poslednje dve! :) Učlanila sam se u tvoj blog, nadam se da ćeš uzvratiti. :)

    The Fashion Spell | NOVI VIDEO

    OdgovoriIzbriši
  4. Slike su divne,kao i slike skinute sa neta.

    mywonderland-xoxo.blogspot.com --nadam se da ces uzvratiti follow

    OdgovoriIzbriši
  5. Obozavam prolece! Lepe su tii slike, a magarcuci preslatku! ♡
    Poseti i uclani se ako zelis. 😉Teen Queen

    OdgovoriIzbriši