petak, 8. travnja 2016.

Uskršnji noviteti

Pozdrav!Ne zamjerite mi neukusan uvod,ali postajem sve gora i gora u uvodima,nemojte se začuditi ako jedan dan počnem post na kineskom jer ne budem imala inspiraciju za uvod(samo se šalim,nadam se da se to ipak neće dogoditi).Ovo je zadnji post Uksršnjeg serijala,i makar je trebao biti objavljen još prije tjedan dana,ja sam većinu vremena provodila na zraku,vani,pa nisam pisala postove.Pokazati ću vam što sam dobila za Uskrs,ovdje nisu sve stvari,nego samo one koje su mi bile nadohvat ruke kada sam slikala(šalim se,neke stvari su bile u perilici na pranju).

Da napomenem ovo nisu traperice.nego tajice koje imaju izgled traperica.Ja ne volim traperice jer sam djete koje voli skakati,trčati,a traperice nisu najudobnija odjeća za to,još jedan razlog je što dok ja zbog svojih jakih(ne debelih,nego jakih) nogu trebam sto godina natezati hlače preko donjeg djela nogu,a ujutro mi se žuri pa preskačem traperice!Ove tajice su ultra udobne i lagano ih je ukombinirati.Kupljene u KIK.

Ovo je crop top,ali meni je kao kraća majica(vidi se trbuh kada dignem ruke) jer je moja mama fulala veličinu,iskreno ako će netko kupovati u ovoj trgovini,ovo su njemačke veličine i malo se razlikuju od naših,pa pripazite,isto je kupljeno u KIK.Ja sam ju u školu nosila zajedno sa gornjim tajicama.

Zatim sam dobila ovu suknju koju ste već mogli vidjeti u outfit postu,meni se sviđa ovaj "preklon",ako me razumijete na što mislim,kupljeno je u KIK.Tkanina je prava meka čarolija.

Kapri hlače(jejjj).Sada kada kreće toplije vrijeme sve ćemo brže iz dugačkih rukava uskakivati u kratko, kratke majice,ja,kao i drugi smo već  uveli u normalu,zimska jakna kod mene je prošlost,došlo je vrijeme za laganije.Do kapri hlača nisam još došla,ali uskoro ću,u proljeću obožavam kapri hlače za školu jer  u školu ne smijemo nositi šorceve.(I nije toliko vruče).

Nilo vata i Balea umivalica sa mirisom grejpa-vata je za skidanje šminke i ne mogu ništa reći jer ju nisam probala,umivalica je već bila u favoritima,ali trenutno koristim drugu jer je moje lice u jednoj od svojih faza kada bukne poput života u proljeće(pod time mislim dobije prištiće).

Odstranjivač laka za nokte-sasvim je u redu,miriše na ruže!
GABRINI 3D lak za nokte u nijansi 36-predivan lak,danas sam ga namazala,odlična tekstura i boja.
GABRINI lak za nokte-u nijansi 370,svi ovi lakovi sadrže  Multivitamin,što je dobro za nokte.
GABRINI lak za nokte Summer Edition 118-predivna boja,moja najdraža.
Balea krema za ruke,lice i tijelo,Sail away-miriše na malinu,i čeka korištenje.

Ja ovo moram napisati pošto nisam sigurna u nijanse lakova,ne znam je li nijansa označena brojem na dnu bočive ili natpisom na bočici,gore su natpisi na bočici,a sada ću napisati brojeve na dnu bočice.
1.lak-22
2.lak-2
3.lak-11
Garnier Ultra Doux with 5 plants-najbolji šampon na ovom svijetu,ovo će mi biti treće pakovanje!
Fa Oriental Moments-meni je odličan,miriše na kokos,po čemu zaključujem da bi većina blogerica uživala u njemu(mnoge vole miris kokosa,znam to jer kažu u svojim postovima).

Nivea cream soft i bellesa badem i mlijeko-ne mogu ništa reći jer do sada niti jedan nisam probala,od bellese koristim sada jedan i nisam nešto oduševljena,ali možda ovaj bude bolji.Bellesin je za suhu i normalnu kožu.

Avon supershock limitirano idanje(maksara)-lijepo uvije,boja je crna i daje trepavicama volumen!
She ruž u nijansi 117-ja sam ovim ružem prezadovoljna, polumat je,dugotrajan,boja predivna.

E ovdje imamo svašta nešto,budilica je divna,nema šanse da vas ne probudi,sat sam dobila od sestre,a ona ga je dobila jer je dala krv,pa je dobila sat,jedan je dala meni drugi si je zadržala,imam dvije narukvice koje su kupljene u KIKU,to su ove iza koje su zajedno(plava i ružičasta),zatvaraju se uz pomoć magneta,narukvica za vjerskim motivima,te narukvica sa hello kitty koja je došla u ovoj zlatnoj kutijici.Prsten u obliku sove i ukosnica sa ovim umjetnim draguljima!

Ako ste se začudili kada sam napočetku rekla da neću staviti sve,sada kužite jer bi ovaj post bio duži od romana.Nadam se da vas nisam izmorila,sljedeće pišem favorite s kojima kasnim,zatim post o proljeću,pa recenziju Avon proizvoda!

Sviđaju li vam se stvari?
Što bi ste voljeli imati?

Nema komentara:

Objavi komentar