subota, 7. svibnja 2016.

Favoriti travnja

Evo me,konačno!Imala sam puno za učiti..Prvo želim da izrečem svoju sreću zbog 9 čitatelja,ja sam skakala od sreće!Želim svakako najaviti da ako do kraja ljeta budem imala 30 čitatelja,dolazi darivanje!Pa ako netko želi može mi dovesti pokojeg čitatelja.Sada krenimo na temu posta,a to su prošlomjesečni favoriti!

Bellesa orchid gel za tuširanje za suhu i normalnu kožu-iskreno ja sam u vezi ovog gela bila jako skeptična,ali je u redu,ne isušuje kožu,lagano je njeguje i fino miriši.Ja sam ga potrošila vrlo brzo,ali nisam ga niti štedila.Za moju normalnu kožu je u redu,ali suhoj,vjerujem da ne bi pružao nikakvu njegu i da za takav tip kože treba malo bolji gel sa više ulja i njegujučih sredstava.

Olea gel za tuširanje s ekstraktom šljive i mirisom nara-ovaj gel zadrži koži srodan lipid,proizvođači obećavaju bogatu njegu sa svakim tuširanjem. Ja ovo mogu potvrditi,odlično njeguje,a miris je božanstven. Ljubičaste je boje i možete ga kupiti u Konzumu.

Garnier Ultra Doux Marvellous sa uljem argana i kamalije-volim,volim,volim,haha,skontali smo da ga ja jako volim(očito),a sada na razloge.Ovaj regenerator ima miris koji me odvede u druge svjetove,u svjetove moje mašte,kosa nakon korištenja je mekana i svilena kao iz sna.Jesam dovoljno izjasnila ljubav prema ovom proizvodu?

Fa Oriental Moments-moj Fa!!Oni koju su pročitali moj blog,znaju da obožavam Fa gelove i deziće,ništa ih ne može skinuti sa vrha.Miris ovog proizvoda je predivan,ne znam jel štiti 48 sati,ali toliko nitko ne bi trebao biti bez tuširanja.Meni je važno da izdrži dok sam u školi,na tjelesnom i na treningu karatea.

Afrodita Cosmetics pjena za čišćenje za masnu i nečistu kožu-prije nekoliko tjedana,moje lice je doživilo jedan svoj period kada su prištići iskakivali svagdje,a moji obrazi umjesto da budu suhi su postali masni.Ja sam otišla u Bipu i za 45 kuna kupila ovu pjenu.Meni se isplatila,nakon prvog korištenja prištići su se polako počeli nestajati,a sada nakon mjesec dana korištenja su se totalno prorijedili.Najviše ju volim jer mi nije isušivala kožu,u ovom trenutku moj t-zona je skoro čista i normalno se masti,a obrazi su normalni,inače kod mene su suhi samo preko zime,(Imam mješovitu kožu).Plus ovo ide na čast Afroditi jer mi je ovo prvi proizvod koji sam koristila iz ove kompanije.(Nadam se da ću ih probati još i da se neću razočarati!)

Odstranjivač laka za nokte-sasvim solidno radi svoj posao.Meni je odlično što su dodani parfemi jer samim time barem malo lijepše miriše.
Vademecum anticaries and naturals-pasta je zelene boje.Ne očekujem mnogo oko paste,ali želim da mi barem malo drži zube bjelijima od uobičajnoga jer imam  žutu caklinu,što ova pasta odlično radi.

Ove narukvice sam dobila za Uskrs i moram reći da su stvarno lijepe. Zakopčavaju se na principu magneta.Svaki dan sam ih nosila,a i nosim ih  čak sada dok ovo pišem.

Bellesa blazinice za osjetljivu kožu-ne znam šta reči,dobro obavljaju svoj posao stavljanja tonika i nisu preskupe.

Juju vlažne maramice bez alkohola-kupila sam ih za 8 kuna u NTL-u,trebalo mi je nešto za skidanje šminke,a živim na selu,a Bipa u gradu,pa sam se morala snaći,za maskaru mi trebaju dvije maramice,a za neke "profesionalnije" šminkanje(puder,maskara,rumenilo,sjenilo) potrebno je i više.Ja sam osjetila peckanje,ali kada sam se umila,nestalo je.(vjerojatno jer sam vrlo gruba).

I zadnji,ali nimalo nevažan favorit je serijal knjiga Grička vještica,koji se sastoji od 5 knjiga,dok Tajne krvavog mosta su uvod.Na slici je zadnji dio "Buntovnik na prijestolju",ali meni je najdraži dio prvi dio koji se zove Kontesa Nera,ali sam tu knjigu morala vratiti.U prve dvije knjige se govori malo o vješticama,dok u zadnje 3 ne.Ako želite da govorim o ovoj knjizi napišite u komentare.

Imamo li zajedničke favorite?

Komentirajte ako želite,a sljedeća dva posta su Avon recenzije!Nadam se da vam se sviđa potpis koji će se nalaziti na kraju svakog posta napisanog ovog proljeća!



2 komentara:

  1. Slike su su fntasticke.Nisam cula ni za jedan od ovih proizvoda.

    mywonderland-xoxo.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala,ja u Baranji,ne znam je li možda i u drugim djelovima Hrvatske i Europe imaju ove gelove,ali znam da se pjena može kupiti u Bipi po čitavoj Hrvatskoj. :D

      Izbriši