subota, 18. lipnja 2016.

Favoriti svibnja

Hm,kasnim i to jako!Nažalost,moj kompjuter ne sluša moje jadikovke i kletve na svoj račun,ali što je tu je.Škola je gotova,i vjerojatno ću više pisati,pa makar sada imala hrpetinu drugih obaveza. No,mene je jedan e-mail koji sam dobila od jedne cure jako obradovo, ali njezina je želja da ostane anonimna, i ja sam sam odlučila samo prireči o čemu je riječ. Ona je napisala da joj je najbolji trenutak dana-tjedna-mjeseca kada ja napišem post, te da joj se jako sviđaju slike,tekst i općenito moj blog. Dala mi je nadu i poticaj za daljnje blogovanje. I za to joj od srca hvala!! Krenimo sa favoritima..

Nivea creme soft gel za tuširanje-sasvim je u redu,bijele teksture,lijepo njeguje,ali sa trona nije skinuo Fa gelove.

Avon Femme losion za tijelo-prvobitno ja sam bila vrlo skeptična jer mi losion koji miriše na parfem nije odisao kao da ima neka njegujuća svojstva,ali nasreću nisam bila u pravu.Predivno miriše i njeguje.

Avon Femme parfem-o,da,imam isti losion i parfem,ja ih oboje obožavam,parfem kao i losion predivno miriše,baš pravi za proljeće koje nam se bliži kraju.Dobila sam ga od mame.

Avon supershock maskara proljetno limitirano izdanje-boja,tekstura,učinak-sve je naj. Boja je crna, izduživa i daje volumen trepavicama=savršenstvo u ambalaži.Dobila sam je za Uskrs,u avonu možete naći njezinu inačicu koja je zapravo ista,samo što je ambalaža manje ukrašena.

Gabrini Summer Edition-sadrži multivitamin,u nijansi 11 ili 118(za objašnjenje se javite u komentar).Ja sam ga mazala,skidala i opet mazala. Predivna ružičasta nijansa,i divna tekstura.

Balea Sail away krema za ruke,lice i tijelo od maline-njega za ruke je u redu,za lice je nisam koristila zbog previše parfema u njoj,a za tijelo je količina premalena. Uvijek ju imam u torbi. Za 6 kuna je ovo odlična krema za torbicu i za manje zahtjevnu kožu ruku.

Catrice camuflage cream-ja ovo obožavam,dobila sam ga od sestre,prikrivna moć je zapanjujuća(u dobrom smislu). Moj je u nijansi 030 Rosy Beige.

J.K.Rowling Harry Potter i plameni pehar-je četrvta knjiga serijala Harry Potter,dok ovo pišem ja već čitam Red feniksa.Zanimljivo i vrlo uzbudljivo štivo, odlično za ove proljetne dane. Sa sladoledom u ruci i ovom knjigom zaboravim na sve oko sebe. Knjiga je stoput bolja nego film.

Slijedeći post je o eskurziji koja je bila prije skoro mjesec dana(kasnim). I da,ovo na slikama kao ukrasi su upotrebljene kockice  čokolade

Imamo li zajedničke favorite?

Komentirajte,mnogo bi mi značilo!



Nema komentara:

Objavi komentar