nedjelja, 19. lipnja 2016.

Jednodnevna eskurzija 2016./Samobor,Krapina,Tuheljske toplice

I tako,skoro mjesec dana je prošlo, a ja tek sada pišem o ovoj eskurziji. Taj 20.5 ja sam se probudila 4:40 jer je autobus kretao u 5:20. Dobro da nisam neka velika spavalica. Ja sam spremila zadnje stvari i mama me odvezla do busa. Sjela sam do prozora, moja frendica s kojom sjedim živi u drugom selu, ali brzo je bus krenuo po njih. I eto nakon što smo pokupili područnu školu, krenuli smo. Većinu vremena smo pile sokove,zezale se, slušale pjesme, razgovarale sa drugima...


Oko pol 1 smo stigli na prvo odredište-Samobor, ali nismo ga detaljno razgledavali, nego smo imali samo priliku malo ga fotografirati iz autobusa. Nakon takvog razgledavanja, imale smo 15 minuta vremena, koje sam ja provela razgledavajući centar i kupujući neke suvenire. Želim dodati bar jednu zanimljivost, a jedna od mnogih da je Samobor poznat po kremšnitama.






 Slike su slikane iz autobusa.
 Magnet(jedan imam ja, drugi ima moj dečko)
Obožavam razglednice,skupljam ih!!


Potom smo krenuli na put do Grgosove špilje. Pošto je prvi put bio zapečaćen, morali smo se vratiti na drugi put, što je uzrokovalo našim kašnjenjem. Grgosova špilja nalazi se na početku sela Otruševac, 5 km od Samobora. Špilja ima dvije dvorane, a visinska razlika do dna iznosi 19 metara. Špilja bogata sigama, dugačka je 30 m. Josip Grgos je otkrio špilju 1973. godine, kopajući kamenje za gašenje vapna. Nova špilja otkrivena je 2007. godine, sa tri nove dvorane, u duljini 130 m. Kroz špilju je izgrađen put i postavljena električna rasvjeta. Proglašena je zaštićenim geomorfološkim spomenikom prirode. Nakon ovih informacija, ja ću vam staviti neke svoje slike, morala sam ih montirati jer je dolje u špilji vrlo mračno.







Moram napomenuti da u špilji nije dozvoljeno dirati stalaktite i stalagmite. Nakon Grgosove špilje išli smo na ručak u restoran "Mlin iz bajke". Jeli smo bečku šniclu i pomfri, a za desert su bili mafini.

Zatim smo krenuli za Krapinu, u Muzej krapinskih neandertalaca, nažalost nemam slike iz muzeja. U predvorju smo pogledali kratki film, ruta je bila vrlo zanimljiva, najbolja je bila imitacija leda, kada staneš na tu imitaciju ona počne pucati. Ja sam se zadržala na kupovini, Kiša nas je uhvatila,ali brzo smo došli do autobusa. Ja sam si kupila magnet, a kada sam došla u bus, dečko mi je dao lančić koji mi je kupio(ne skidam ga).



Išli smo u Tuheljske toplice, koje nisam slikala, za one koje nisu znali plivati učitelj je napravio malu školicu,(u koju nisam išla). Odlično sam se zabavljala. U 7 sati smo izašli van iz bazena, osušili i očešljali kose.

Put do kuće je bio prožet zanimljivim stvarima. Ja sam sjedila sa svojim dečkom, i dogodilo se nešto vrlo važno za mene i njega, poljubili smo se, i moj i njegov prvi poljubac u usta. Imali smo tremu i pripremali smo se i na kraju se dogodilo. Čitavo vrijeme smo Leo(dečko),Sanja(frendica) i ja razgovarali i zezali se dok su ostali spavali, ona se bojala da ne prilegne na Kikija(dečka pokraj nje), a mi nismo mogli. Na kraju je Leo zaspao samo 10 minuta prije dolaska u njegovo selo,pa sam ga morala buditi. Poljubili smo se opet i tada sam shvatila, da ne žalim, on je bio taj s kime sam to htjela. Kući smo došli u pol 2 u noć u subotu.
Tada mi je bio dečko 2 dana,sada već mjesec dana.


Kako vam se sviđaju slike?

Bi ste li voljeli posjetiti Krapinu i Samobor?

Nema komentara:

Objavi komentar