ponedjeljak, 20. lipnja 2016.

Recenzija Avon proizvoda

Proizvodi sa slike su iz kampanje 3/2016(paleta) i  4/2016(ulje i lak).

Avon true colour paleta sjenila u nijansi Pulsate

Ambalaža-paleta dolazi u crnoj mat kartonskoj kutijici, kad se otvori nađe se malena kutijica crne boje na kojoj piše Avon, i na kojoj ostaju packe(otisci prstiju). Unutra je maleno ogledalo koje može pomoći pri popravljanju nađe se i maleni spužvasti aplikator koji nije neupotrebljiv, ali ga ja ne koristim,kao i većina. Na poleđini kutijice je prikazan jedan način za korištenje ove palete. Ako vam ambalaža padne(dogodilo se), sjenke se neće razmrsiti. Paleta sadrži 5 grama.

Cijena-ja sam je platila 55 kuna,ali često je na sniženjima


Nijanse- označene su brojevima, 3. i 4. su dosta pigmentovane, 1. je srednje pigmentovana, dok je 2. vrlo loše pigmentovana i treba dosta poteza kistom da se lijepo vidi na kapku(ne koristim bazu za sjenke). Sve se dosta truse, i to im je najveća mana. Na kapcima će ostati oko 4 sata(na mojim malo masnijim kapcima). Vjerojatno bi baza produljila trajanje,ali ja ju ne koristim. Ovu paletu nikada ne koristim samu nego lijepo dođe da ju "upakiram" sa mojom Midlle paleticom(koja mi je draža).

Mislim da ne moram sada posebno opisivati svaku, na slici su nijanse dosta realno ispale, a ja sam za opisivanje tutlek. Prva i druga su nanošene u više poteza da bi ljepše ispale, a zadnje dvije su iz jednog poteza, zadnja je u stvarnosti malčice tamnija.





Dobre strane-cijena
                       ambalaža
                       pigmentiranost
                         trajnost(meni odlična,nekima neće biti)
                       nijanse(i sviđaju mi se i ne sviđaju,prva i druga su mi odlične, treću i četvrtu rijetko                                          koristim)

Loše strane:dosta se truse

Avon Nail Experts 5 in 1

 Ambalaža-lak dolazi u kartonskoj kutijici, u kojoj se nalazi staklena bočica od 10 ml i sa bijelim čepom. Neće se tako lako razbiti.

Cijena-ja sam ga platila 21 kunu

Ovaj lak sam prvenstveno kupila jer su mi se počeli listati nokti, meni je pomogao, iako moram priznati da sam ga nanijela svega 3 puta, sada nakon 3 mjeseca od toga,opet su mi se nokti počeli listati, pa ću ga morati opet nanijeti. Vjerojatno bi pomogao noktima i na duže staze da sam ga duže koristila. Piše da se može nanijeti preko laka ili samostalno,  ja sam ga nanosila samostalno jer sadrži aceton, pa bi vjerojatno malo izbrisao lak.

Sastojci-

 Dobre strane-cijena
                      ambalaža
                       učinkovitost
                          količina

Avon skin so soft original

Još sam kupila i ulje,ali nisam ga koristila,zato će recenzija doći kada ga budem isprobala.

Jeste li probali neke od 
ovih proizvoda?


Nema komentara:

Objavi komentar