srijeda, 22. lipnja 2016.

Recenzija Avon proizvoda


                       Bez okolišanja krećem na temu. Proizvodi su iz kampanje 5/2016.

Avon Luxe High style Coral ruž za usne

Ambalaža-ruž dolazi u crnoj mat kutiji sa zlatnim slovima, a sam ruž dolazi u pakovanju boje zlata, na kojem ostaju packe. Ova ambalaža stvara luksuzan dojam. Iako sam pogledom prešla ambalažu nigdje nisam našla količinu s kojom raspolažemo sa ovim ružem.



 Kvaliteta-pa drage moje čitateljice ovaj ruž nije mat, ima sitni šimer u sebi(što meni ne smeta) i vrlo je kremast. Lako je nanosiv,te se nanosi vrlo ravnomjerno. Piće će preživjeti,neko nemasno jelo isto,ali masnije jelo ne. Na čaši ostane malen, gotovo neprimjetan otisak usana. Na mojim usnama drži do 2 i pol sata, ali bez pića. S pićem oko sat i pol.

Sastojci-

Boja-je onako narančasto-crvena,ne baš koraljna ali nešto vrlo slično. Vrlo je lijepa, i savršena za cure koje se boje pravog intezivnog crvenog ruža, na meni izgleda onako zagasito crvena. Meni zbog plave kose i svjetlog tena vrlo rijetki crveni ruževi pristaju(možda ima neke veze i sa smeđim očicama).

Dobre strane-ambalaža
                         boja
                        dugotrajnost(za mene)
                         ravnomjerno se nanosi


Ruž na meni.Boja je intezivnija u stvarnosti.

Avon Magic Effekts lak za nokte


 Ambalaža-lak dolazi u staklenoj posudici od 10 mililitara

Dugotrajnost-lak je na mojim noktima izdržao samo tri dana,četvrti dan se počeo ljuštiti

Cijena-ja sam ga platila 19 kuna

Četkica-lijepo nanosi lak u dva poteza po noktu

Tekstura-e ovdje sam ga čekala, po meni ovo je živi promašaj po teksturi, razlijeva se po noktima ako samo malo maknete prst. Užas! Suši se sto godina, što meni ne odgovara kada sam u žurbi. Ja jedan dan njega stavila i nakon sat vremena se podigla sa kreveta i povukla ruke kroz kosu i kada sam pogledala na noktima su mi bile one užasne crte. Da bi se dobila boja kao iz bočice treba bar dva premaza. Ja se još pitam jesam li dobila pokvaren proizvod ili su ovako svi?

Boja-je divna ljubičasta sa šimerom



Dobre strane-ambalaža
                           boja
                           četkica
                        cijena

Loše strane-dugotrajnost
                   tekstura(veliki promašaj)

Ja ne znam kako da ovo nazovem. Ove dvije stvari su stvari za pravljenje frizura(repa). Koštale su 19 kuna, moja sestra zna,ja ih ne znam koristiti. Recenzija proizvod kada naučim tu baladu. Kraj priče.

Avon skin so soft sprej za samotamnjenje za srednje tamnu kožu
Ovaj proizvod ću ja proslijediti nekoj od kolegica. Sigurno se pitate zašto sam ga kupila,ako ga sada prosljeđujem I ne,ako ste pomislili da mi ne odgovara nije istina, nego ja ne koristim sprej za tamnjenje. Opet dolazimo do toga zašto sam ga onda kupila. E pa jer je to bila akcija za Avon lady-ovaj sprej, ruž(gornji) i jedan parfem za 55 kuna i neke uslove. Moja mama i ja smo se dogovorile i podijelile to, ona parfem, ja ruž i ovaj sprej. Ruž ću zadržati, sprej ću proslijediti nekome tko to koristi i tko je tamniji.

Jeste li probali neke
od ovih proizvoda?





Nema komentara:

Objavi komentar