četvrtak, 23. lipnja 2016.

Recenzija Avon proizvoda

Redovito blogujem, redovito sam sretna! Ovo je proizvod iz kampanje 6/2016 i da se nitko ne brine,neki vrijeme neće biti recenzija, mislim da sam ih sada dovoljno ispisala. Imam jedan veliki projekt u vezi bloga, i nadam se da će vam se svidjeti, no on će mi uzeti mnogo vremena pa neću nekoliko sljedećih dana pisati postove. Za ovaj lak sam čula kod mnogih blogerica, sve su bile oduševljene i vrlo zadovljne, zato sam ga i ja odlučila isprobati.

Avon Gel shine Iceberg White lak za nokte

Ambalaža-lak dolazi u crnoj kutijici u kojoj je staklena bočica od 10 mililitara i sa crnim slovima i čepom.

Dugotrajnost-na mojim noktima je bez popravljanja, uz sve posliće koje radim sa vodom, izdržao čak 10 dana

Četkica-lijepo nanosi lak u dva navrata

Tekstura-lijepo i ravnomjerno se nanosi, nije ni prerijedak ni pregust


Boja-je prava kreč bijela kao korektor. Čak su me neki pitali jesam li stavila korektor na nokte(ne,nisam,to je lak). Meni je prava za zimu, ali to ne znači da je neću stavljati i sada po ljetu.

Cijena-ja sam ga platila 19 kuna, ali to je bilo na sniženju u Fokusu za Avon Ladyes

I još slika


Igrarije

Sastojci-

Dobre strane-tekstura
                        cijena
                        ambalaža
                     dugotrajnost
                      boja
                    četkica

Jeste li probali ovaj
lak?


Nema komentara:

Objavi komentar