srijeda, 27. srpnja 2016.

Haul post-1.dio

-Prije nekoliko dana, ja sam dobila svoj đeparac od djede, on ga je povećao sa 30 kuna na 100. blago rečeno ja sam mislila da će mi biti dovoljan i da ga uopće neću potrošiti cijelog, ali sam ja(jadna,mala curica) morala da si osiguram budućnost,jel da?(Ma kako vi lijepo to kužite,za razliku od mojih roditelja!)

-Ono što sam znala da si moram da kupim jesu bile maramice za skidanje šminke.
-Ove juju sam već koristila i stvarno su dobre,pa sam ih opet kupila. Ja sam ih platila 9 kuna.
-Ali naravno, to je veliko pakovanje pa sam morala da kupim neke manje za torbicu, kupila sam ove bellesa za 3 kune.

-Naravno, morala sam nešto naručiti i iz Avona, a kako ja volim ove sprejeve za tijelo,kupila sam si jedan za 12 kuna :)
-Radi se o Avon naturals spreju od marakuje i božura.
-Dati ću vam jedan savjet, ovakav sprej držite u hladnjaku, i kada idete negdje ga izvadite i ponesite u torbici,po potrebi malo se poprskajte, odmah će vam biti bolje :D

-Pošto je moja kuma išla u Bipu,morala sam da i ja idem s njom.
-Prolazim ja pokraj polica,i sjetim se da trebam nešto za svoje lice koje se obasipalo prištevima i kupim ovaj gel,piling i masku u jednom.

-Platila sam ga 24 kune,radi se o Eveline Cosmetics pure control SOS.
-Kada sam plaćala na blagajni sam vidjela kutiju na kojoj je pisalo-Jedan Baby Lips za 18.90 drugi gratis, nekako sam se uspjela odgurnuti od blagajne i izaći van iz Bipe.
-Sve bi to bilo lijepo da je to ostalo na tome izlasku, ali nije mi dalo mira,u banci sam razmišljala i razmišljala, kada mi sine "Ako sada kupiš nećeš morati kupovati početkom rujna za školu,i manje ćeš platiti,onda ćeš platiti 40 kuna,a ovako to je ipak 21 kunu jeftinije!"
-Istrčala sam iz banke, uletjela u Bipu i iz košarice uzela ova dva Baby Lipsa(bilo je jače od mene).

-Baby Lips Electro Stike A Rose-ružičasti.
-Baby Lips Electro Barry Bomb-ljubičasti.
-Oboje proizvodi brenda Maybelline(tko to ne zna?).

-Ovo je prvi dio haula,drugi će izaći sutra.
-Nadam se da vam se svidio post,i da ste skontali kada sam koristila sarkazam.

Molim vas komentirajte,jer sam se stvarno potrudila,slikala sam preko 40 slika, 2 sata sam ih montirala da ovaj gornji dio bude malo tamniji,posvađala se sa mamom jer sam joj počupala latice ruže i 3 sata razmišljala kako da unesem dozu humora u post. Jesam uspjela? Na vama je da odlučite :D


2 komentara: