četvrtak, 28. srpnja 2016.

Haul post-drugi dio

-Evo drugog nastavka jučerašnjeg posta,kada sam došla iz Beloga ja sam već taj dan(kada sam bila u Bipi,jučerašnji post) saznala da idem sa tetom u Portanovu(Molim?? Zar mi to niste ranije mogli spomenuti?? Ne? Pa koje novce da trošim?=Moja reakcija).

-Nakon što smo popile kavu ili kapučino(samo ja) krenule smo u šoping, moja teta je totalno rastrošna, inače živi u Austriji i ima hrpu odjeće koje nije i nikada neće obući.

-Dok je ona isprobavala odjeću u jednoj trgovini, ja sam sa mamom otišla u jednu trgovinicu(Što ću? Pa neću valjda stajati u ovim štiklama dok ona isprobava odjeću!).


-Ovakve velike bojanke sam vidjela kod nekih blogerica,i kada sam vidjela je u toj trgovini znala sam da je fejk i da je to umanjena verzija,ali ipak je morala biti moja.
-Platila sam ju 6 kuna, radi se o kopiji poznatih bojanki za odrasle, autorice Johanne Basford(ovo je kopija Enchanted Forest).

-Prolazim ja tako, još malo kroz ovu trgovinu i vidim ove japanke po 13 kuna.

-Nažalost, za one koje imaju veliku nogu neće naći baš ovako jeftine japanke(moj broj je 37).
-Hajde,bar jedanput sam zahvalila Bogu što imam mala stopala(hahha).
-I naravno, mama se smilovala svojoj curici koja nema više para i kupila joj te japanke koje su joj se toliko svidjele.

-Kada je moja teta sebi kupila sve što je htjela, rekla je da sad idu meni kupiti, kada ono oglas da se Portanova zatvara za 15 minuta!! "Kud sad? Ne mogu u 15 minuta kupiti si odjeću! Aj,mama pomozi! Ma ni ti nemaš pojma!"

-Zamislite vi to, 15 minuta do zatvaranja,a preko 40 trgovinu, kuda da idem? Otrčim ja do DM-a i kažem "Kupi mi ovo teta!" Pa nisam se baš okoristila, ali bar nešto :(

-labello lip butter od vanilije sa uljem makadamije sam već koristila i pošto me je tada oduševio odlučila sam ga opet uzeti.
-Max Factor mini lak za nokte sam kupila u brzini i samo sam ga zgrabila iz košarice.

-Otišle smo iz Portanove, a nekoliko dana kasnije me je mama probudila u 7 sati ujutro i rekla da moramo ići kupiti meni novi kupaći jer idemo na more(eto sada vidite,kakva je moja mama, u jednom trenutku ne idemo na more, u drugome idemo).

-Čim smo došle u Beli Manastir ušla sam u kinesku i isprobala jedno 30 kupaćih kostima,nikako nisam mogla naći odgovarajući gornji dio.

-No, ipak sam ga našla, zapravo nisam ja, nego moja mama, ali da se meni nije svidio mogla je ona dubiti na glavi, a ipak ga ne bi kupili.

-Meni je predivan, crno-ružičasti, nije potpuno isti kao većina modela jer ima gornji dio malo drugačiji. Inače ja sam za Zafula naručila jedan,ali su mi javili da nema mog broja(buhuhhu):(
-Platili smo ga 99 kuna

-Isti dan je moja mama išla sebi u Portanovu kupiti kupaći, poslije smo otišli u istu onu trgovinu gdje sam kupila japanke.
-Prolazeći kroz police vidjela sam ovaj šeširić.

-Koštao je 14 kuna(mama mi ga je kupila) i ja sam stvarno oduševljena(morala sam da kupim neki jer mi je samo šešir falio za more).

Sviđaju li vam se stvari koje sam 
kupila?


Broj komentara: 16:

  1. Meni su takođe te bojanke baš super.☺ Super je kupaći!

    Pametno dete

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jesu, baš su fora, kupaći sam si baš pogodila-jedan jedini model :D Pogledati ću tvoj blog :)

      Izbriši
  2. aa bojanke su super, sviđa mi se labello! :)

    bernardasinnerbeauty.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da,baš jesu,sreća je što rade kopije, original je za moj đep preskup :D Da,bez labella ja ne mogu,usnice mi odmah ispucaju :)

      Izbriši
  3. Sve stvarčice su odlične, kupaći mi se sviđa iako bih ga ja uzela u varijanti nekih drugih boja, ali mi se sviđa kroj. :D

    Novi post! redheads-diary.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala,nije bilo,to je jedan jedini model :D Posjetit ću tvoj blog

      Izbriši
  4. Sve stvarčice su odlične, kupaći mi se sviđa iako bih ga ja uzela u varijanti nekih drugih boja, ali mi se sviđa kroj. :D

    Novi post! redheads-diary.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  5. Odličan post, sve stvarčice mi se jako sviđaju šeširić je baš sladak <3
    Ako želiš pogledaj moj blog i učlani se (uzvraćam) :)

    http://doroty4.blogspot.hr/2016/07/summer-adventures.html

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala,je,baš je fora,a jeftin :D

      Pogledat ću tvoj blog :)

      Izbriši
  6. Wow, your blog is amazing! I love it! xx
    Would you like to follow each other? If yes, please follow me on the both of my blogs and let me know in the comments of my newest posts so I can follow you ASAP.
    Have a great day!

    Vildana from Living Like V & Stalia Is BAE

    OdgovoriIzbriši
  7. Jako dobar post<a i blog mi se jako svidja:)
    Pratim te molim te uzvrati;))))))

    youcantouchtheskybynina.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  8. Hello . Want to share your blog with the world? To find people who share the same passions as you? Come join us.
    Register the name of your blog URL, the country
    The activity is only friendly
    Imperative to follow our blog to validate your registration
    We hope that you will know our website from you friends.
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/
    Have a great day
    friendly
    Chris
    We follow your blog, please Follow our return
    All entries will receive a corresponding Awards has your blog

    OdgovoriIzbriši
  9. Odgovori
    1. Hvala,bilo bi mi drago da se zapratimo :D

      Izbriši