nedjelja, 31. srpnja 2016.

Nedjeljom u šest



-Sviđa li vam se slika za ovu rubriku?

-Pa ovaj tjedan mi je prošao vrlo brzo, saznala sam da idem na more(jej) i išla kupiti kupaći i šeširić koje sam pokazala u prošlom postu.

-Počela sam da čitam Anu Karenjinu o kojoj ću više u postu o knjigama koje sam pročitala u srpnju. Knjigu sam i skoro pročitala :D

-Malo sam i bojala u svojoj bojanci za odrasle

-No najljepši trenutak tjedan je kad sam sa sedam čitatelja skočila na 15!! Hvala vam najljepša, skakala sam od sreće, i svatko tko me je vidio taj dan je bio iznenađen mojim raspoloženjem.(Iako sam prilično sigurna da me je mama smatrala ludom kada sam ju odjednom počela grliti i skakati od sreće, bar me je smatrala dok joj nisam rekla razlog!)

-Od svih koje me poznaju,moje raspoloženje  se najviše svidjelo mojim nećakinjama s kojima neće proći tjedna bez bar jedne slike. Mislim i inače sam vesela, ali sada sam bila posebno! Obožavam ih. Usput i o njima imam spreman post,pa ću sada samo reći da je brineta Iris,a plavuša Ela.

-Ovaj tjedan sam i isprobavala novu frizuricu, ukovrđana kosa u visokom repu sa ukrasnom ružičastom gumicom(ne vidi se).

-Od svoje sestrice dobila sam i mali poklončić, 3 mala mirisa, naušnicu(samo jedna jer je to ona koja izgleda kao da imaš više probušenih rupica na uhu) i  mali blokić sa kemijskom(koji meni služi za planer postova:D).



-Završila sam jedan diy za ukrašavanje vrata,napokon, o tome dolazi post.


-Sada ću vam i ispričati san koji sam nočas sanjala. Dobar materijal za neku horor knjigu. Znači, u mojem snu sam bila ja i još 25 drugih-imena je bilo samo 2 u mojem snu. Mi smo bili u nekim toplicama koje su prije mnogo godina bile neka bolnica koja se zatvorila jer su doktori radili svašta na pacijentima(mučili ih itd.)
Prvobitno je sve bilo u redu dok nismo izašli iz bazena i otišli u svlačionice,nakon toga je jedna cura počela da vrišti,i mi smo svi(i dečki i cure) otišle da vidimo što se dogodilo,kada smo tamo došli ta cura je stajala i gledala u sobu, kada smo pogledali u tu sobu, vidjeli smo preko 30 obješenih tijela, sva su bila unakažena, kada su odjednom ta tijela oživjela, sva tijela su bila ženska i u rukama su imale sjekire. Počeli smo da vrištimo i trčimo,a one su išli za nama,kada sam se okrenula da vidim jesu mi blizu,vidjela sam kako su zgrabile dvije djevojke i ubile ih. Ušli smo u neku sobu,i stavili sav namještaj na vrata, čuli smo udaranje  grebanje. Nakon nekog vremena jedna cura je rekla da ide da pogleda jer je grebanje zamrlo,otvorili smo malčice vrata i pustili ju,ali u slijedećem trenutku sam ispred svojih nogu vidjela glavu te cure,brzo smo zatvorili vrata. Pošto su u toj sobi bila još jedna vrata, ja i 16 drugih smo odlučili da idemo kroz ta vrata,dok su ostalih 6  ostali jer su se bojali. Kada smo otvorili vrata,čuli smo tutnjavu,i vrata one sobe su eksplodirala  i ušle su one žene. Ja sam vidjela neku malu pećinicu i njih 13 povukla sam sobom. Morali smo da gledamo kako te žene na živo režu naše prijatelje koji su ostali u toj sobi(jer su vrata kroz koje smo ošli bila otvorena). Onih troje koje sa nisam povukla sa sobom su ubile sa strujom. Ostalo nas je sa mnom 14, kada su te žene otišle, mi smo se izvukli i krenuli  niz taj tunel. Iza mene se čuo vrisak i dvoje je nešto povuklo prema gore. Počeli smo da bježimo,i ušli smo u veliku dvoranu sa bazenom, ali bazen nije bio prazan, u njemu su bili neki ljudi,niz drugi tunel su došle i one žene i mi smo opet počeli bježati. Došli smo do vrata i bila su zaključana, najsnažniji dečko ih je odvalio,kada smo izašli ,oni su nagrnuli na vrata,ali nisu mogli izaći.Odahnuli smo,tada smo shvatili da nas je osmero,četvero je ubijeno,Krenuli smo lagano kroz šumu kada odjednom spazim da se nešto miče, pred nama se stvore tri lika i mi opet počnemo da bježimo. Oni su nas pratili,ali bilo ih je mnogo više, na kraju smo vidjeli gostionicu. Uprli smo snage i potrčali još više,nešto mi je porezalo ruku,nije me bilo briga. Uletjeli smo u gostionicu i gostioničar čim nas je vidio je počeo zatvarati prozore i vrata. Bilo je još ljudi unutra. Gostioničar nas je posjeo za jedan udaljeni stol i pitao nas što nam se dogodilo.Tada smo shvatili da  nas je samo troje.Pokraj mene su bili Medelin i Čarli. Bili su u šoku i ja sam mu rekla, on je rekao "Imate sreće što ste živi." Ja sam ga pitala da li nam vjeruje. A on je meni rekao "prošlo je preko 110 godina otkako je ta bolnica zatvorena i 100 otkad je na tom mjestu kupalište. moj otac mi je rekao da je prije 40 godina u njegovu gostionicu ušlo dvoje ljudi i reklo istu priču kao našu. Legenda kaže da svake 10 godine, 25 ljudi bude uključeno u taj lov  gdje su lovina, da rijetki izađu uopće iz te zgrade, a iako izađu najčešće ne izađu iz šume. Da je u svoje vrijeme vidio samo nas troje koji su preživjeli,a njegov otac samo dvoje." Još je dodao da ta stvorenja ubijaju onako kako su njih, te da im treba hrana,a to su ljudi. Slijedeće jutro mi smo otišli kući, nakon tjedan dana ponovno smo morali da idemo u to kupalište,,nije bilo tjela,krvi ni ničega.Ni one sobe. Lica onih ljudi koji su tamo umrli su osvanuli na dnevniku ali nikada nisu pronađena. Mi smo znali istinu i znam da će se to ponoviti. Tada sam se probudila. Srce mi je udaralo sto na sat.

-Sada imam neke slike koje nisu od ovog tjedna,ali mi se sviđaju,a nisu nigdje objavljene.




-Ovo je moja kolegica Tina. <3 3



-Pozdrav do sutra i komentirajte :D


3 komentara:

  1. Hello !
    Welcome to the "Directory Blogspot"
    We are pleased to accept your blog in the division: CROATIA
    with the number: 169
    We hope that you will know our website from you friends,
    Invite your friends by giving them the "Directory award"
    This is the only way to expand the site.
    The activity is only friendly
    Important! Remember to follow our blog. thank you
    Have a great day
    friendly
    Chris
    For other bloggers who read this text come-register
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/
    Imperative to follow our blog to validate your registration
    Thank you for your understanding
    ++++
    Get a special price "Directory award" for your blog! with compliments
    Best Regards
    Chris
    A pleasure to offer you a degree for your site
    http://nsm08.casimages.com/img/2015/04/13//15041305193618874513168342.png
    +++++

    Pozdrav!
    Dobrodošli u "Directory Blogspot"
    Mi smo zadovoljstvom prihvatiti vaš blog u podjeli: HRVATSKA
    s brojem: 169
    Nadamo se da ćete znati naše web stranice od vas prijateljima,
    Pozovite svoje prijatelje dajući im "Directory nagrada"
    To je jedini način da se proširiti stranice.
    Aktivnost je samo prijateljski
    Važno! Ne zaboravite slijediti naš blog. hvala
    Imaju velik dan
    prijateljski
    Chris
    Za ostale blogere koji čitaju ovaj tekst dođe registrirati
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/
    Imperativ slijediti naš blog kako bi potvrdili svoju registraciju
    Hvala na razumijevanju
    ++++
    Uzmite posebnu cijenu "Directory nagrada" za svoj blog! s komplimentima
    Srdačan pozdrav
    Chris
    Zadovoljstvo je ponuditi Vam diplomu za svoje stranice
    http://nsm08.casimages.com/img/2015/04/13//15041305193618874513168342.png

    OdgovoriIzbriši