srijeda, 20. srpnja 2016.

Promjena na blogu

-Nakon nekoliko mjeseci pisanja,odlučila sam promjeniti sve. Shvatila sam da obožavam fotografiju. 

-Mijenjam ime u Fantastiko world isto kao i adresu i zbog toga pišem ovo, kada promjenim adresu, više nećete dobijati obavijesti za moj post, zato ako želite i dalje dobijati obavijesti morat ćete se iščlaniti i učlaniti :)

-Rubrike na mojem blogu su sljedeće:
  

1. Na mjesečnoj bazi
                                -Favoriti mjeseca
                                 -(Ime mjeseca) kroz objektiv
                                 -Knjige kojem sam pročitala u (ime mjeseca)

2. Na tjednoj bazi
                             -Nedjeljom u šest

3. Kada se sjetim nečega što bi išlo u tu rubriku
                                                     -Razmislim o ______
                                                     -Moji savjeti i preporuke

Uz to će na mojem blogu biti
                                               -postovi sa putovanja
                                               -postovi o hrani
                                                -outfit postovi
                                               -diy postovi
                                                -postovi koji nastanu spontano

Na tjedan će izlaziti dva posta, jedan u nedjelju iz rubrike Nedjeljom u šest i srijedom iz neke druge rubrike, ili spontani post. :D Postovi će izlaziti u 18 sati(do pola 7 navečer sigurno)!

Sada vas prepuštam fotografijama koje sam slikala ovaj tjedan,  adresu ću promjeniti u nedjelju..






Ps-ako netko zna,kako ste stavljaju dvije slike u jedna red,neka mi napiše..





Nema komentara:

Objavi komentar