srijeda, 31. kolovoza 2016.

BTSwithA - Očekivanja VS Realnost



-Odlučila sam napraviti ovakav post jer ih i ja volim čitati. Pa krenimo :

Buđenje

-Očekivanja: 

-Naša predivna nova budilica zazvoni onim svojim milozvučnim tonom. Naravno, mi odmah ustajemo, zbacujemo tople pokrivače sa sebe i rastezujemo ruke. Zatim ugasimo budilicu i veselo odskakutamo do prozora da nam predivne Sunčeve zrake dotaknu lice.

-Realnost:

-Budi nas naš mobitel sa najgorim mogućim zvukom. Odlažemo alarm opet i opet dok nas mama ne istjera van ili dok ne skontamo da smo već trebali krenuti u školu. Naravno, nemamo volje otići ni do kupaonice, a kamoli do prozora, To je ipak prenaporan put od 5 koraka.


Odjeća 

-Očekivanja:

-Oblačimo kratku suknju koja nam jedva pokriva stražnjicu, crop top i naravno štikle od 30 centimetara. Kosa nam je lijepo ravna, a šminka savršena. Same sebi ličimo kao iz filma, k tome čim uđemo u dvorište svi okrenu pogled prema nama i neki dečki nas već pokušavaju privući. Još ako slučajno dobijemo neku poruku od misterioznog -A dan postaje apsolutno savršen.

-Realnost:

-Traperice ili tajice, majica sa nekim natpisom i preko toga najobičnija jakna je naša sadašnjost. Maskara nam se vjerojatno preslikala na kapak, a možda je i ruž završio na zubima. Kosa nas ne želi slušati i izgledamo kao da smo otišle na show "Najveća frizura stoljeća". Kad ulazimo u dvorište umjesto da nas dočekaju kao kraljicu, nitko ni ne pogleda na nas, a onaj prezgodni dečko ti još dovikne uvredu. 


Učenje

-Očekivanja:

-Dolazimo kući, vadimo knjige, pišemo zadaću i lagano naučimo sve u pola sata  Onda spremimo torbu i spremni smo za slijedeći dan. Sretni i zadovoljni.

-Realnost:

-2 sata u noći, jedva glavu držimo gore i na velim smo količinama kofeina, a ni pola gradiva nismo naučili. Koliko god smo se zaželjeli učenja sada isto toliko želimo praznike, ili bar produženi vikend.


-Evo došli smo do kraja posta, meni škola počinje 5.9 i moji planovi za slijedeće postove su:

Četvrtak: Pirovac - moje ljetovanje
Petak: Haul post - školski pribor
Subota: Diy bilježnice
Nedjelja: Nedjeljom navečer
Ponedjeljak: Qutfit post - prvi dan škole

-Nakon toga oni uobičajni postovi tipa favoriti itd.. I sve ostalo nakon toga će biti spontano.


Broj komentara: 12:

  1. Hah mene je ovaj post malo i nasmejao, ali moram reci da smi se dopao i da si ga vrlo lepo napisala. Zaista je realan i sigurna sam da je takva situacija kod vecine nas!

    http://thestoryofagothic.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala, Sandra, pa i išla sam malo da bude smiješan. Zapravo sam u glavi imala slike koje sam samo opisala, iako sto posto sigurna da te slike nigdje nisam vidjela. :)

      Izbriši
  2. Sve što si napisala je istina hahah Jedva čekam nove postove :D

    bernardasinnerbeauty.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. U većini slučaja je, osim ovog očekivanja za odjeću, to su očekivanja mojih kolegica. Stižu, stižu :)

      Izbriši
  3. Baš me je nasmijao ovaj post, i sama se nalazim u ovim situacijama :D

    https://dragabolonja.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  4. Otkacen post :D rado bih se vratila u skolsku klupu...

    Frauleind.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  5. Hahah,bas zanimljiv i smesan post! :)♥

    ksenijinkutak1.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  6. Super je post, jako zanimljivo :)<3

    sarahmakeupp.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši