nedjelja, 28. kolovoza 2016.

BTSwithA



-Nije me bilo oko desetak dana jer sam bila na moru, a nosila sam samo tablet na kojem je internet očajan. Prije mora, isto nisam mogla pisati jer smo prešli sa tele koma na H1 i nisu nas odmah prispojili, sada kada gledam na to dođe mi da nikada nisam mami ni dala da pređe.

-U Hrvatskoj škola počinje 5.9. i ja sam mnogo uzbuđena radi toga, tako da će prema mom obećanju biti jedan mali serijal. Slike sa mora dolaze sutra, a danas u šest sati pišem o tjednu od 15.8 i 22.8.

-Inače ako je nekome čudno što je naziv serijala "Back to school with Ami" a moje ime je Marija, neka nastavi čitati za objašnjenje.

-Znači prije nekoliko mjeseci smo moja najbolja prijateljica, dvoje prijatelja i ja čitali serijal knjiga "Grička vještica". U nekim dijelovima spominje se carica Marija Terezija čije sve kćeri imaju prvo ime Marija, a drugo različito. Ono su se zezali,kad bi ja ušla u sobu uzviknuli bi "Poklonite se princezi Mariji Amaliji!" I tako nekoliko mjeseci dok me nisu od zezancije počeli zvati Ami i taj naziv je ostao. Ja za njih nisam Marija nego Ami, a i meni se to mnogo sviđa.

-Do danas navečer šaljem vam puno pozdrava :)


2 komentara:

  1. Meni je bio vrlo zanimljiv ovaj deo kako si ti dobila to ime...Ja sam dosta istraživala o carici Tereziji, i jako me je intrigirao taj deo oko njene biografije tako da mi je simpaticno da si to ubacila u svoj zivot :D Sasvim okej post, meni se dopao, uzivala sam citajuci, svidja mi se sto nije previse dugacak a ipak je sasvim sadrzajan

    http://thestoryofagothic.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala, da i ja sam mnogo istaživala, malo sam opsjednuta biografijama kraljevskih obitelji. Mogu bez problema navesti sve njezine kćeri i što im se dogodilo u životu :) Hha,ja volim odmah preći na bitno.

      Izbriši