srijeda, 3. kolovoza 2016.

Favoriti srpnja


-Dobrodošli u došli u novi post!

-Hm,nemam pojma kako da započnem post, zapravo sam dosta frustrirana jer je prema mom planu ovaj post trebao izaći još u ponedjeljak, ali odlazak kod doktora i na veliku šetnju sa prijateljicom je pomutio moje planove. Krenimo sa temom.



-Avon simply delicate Calming gel za intimno područje je jedan veliki favorit!! Ja sam se prije sramila što sa 12 godina koristim ovo, ali sada me je to prošlo. Apsolutno,jedini koji smijem da koristim, za mene savršen :D Preporučujem od srca,košta nekih 20 kuna,zavisi od kampanje. Dermatološki je testiran.



-bellesa gel za tuširanje badem i mlijeko je za suhu i normalnu kožu. Sadrži 300 ml i košta nekih 5-10 kuna. Iskreno, solidno njeguje, za suhu kožu nije. Ne znam zašto, ali ne volim ove gelove, a poklon ne može  da se odbije. Ništa ne može da sa vrha skine Fa.



-Za kosu ja jako volim da koristim Ultra Douxeve proizvode. Sa njima sam oporavila kosu i od tada su konstantno u upotrebi. Regeneratore volim da mijenjam, ovaj mi je jako dobar, kosa je nakon korišćenja meka,sjajna i njegovana. Puno ime proizvoda je Garnier Ultra Doux Heritage de Provence od ulja ruže i lavande. Može se naći u malo većim prodavaonicama po različitim cijenama. Ja sam ga platila oko 20 kuna.



-Ljeto je vrijeme depiliranja i brijanja nogu, a pošto je meni ovo prvo ljeto sa tom brigom odlučila sam svojoj koži priuštiti žensku pjenu za brijanje. Platila sam je 14 kuna ili malo više,ne sjećam se baš. I da, imam 12 godina i brijem se tek nekoliko mjeseci jer sam prošle godine izgledala kao mamut :( Zamislite to,prvi put zbog duljine dlaka čak tatin brijač koji je vrlo skup ih nije uspio obrijati.
Radi se o Balea Blueberry Love pjeni za brijanje sa mirisom borovnice.



-Kako su mi noge poslije brijanja jako suhe i da ne dobim urasle dlačice kupila sam ovu kremicu po 7 kuna, koja me je spasila svih briga. Nakon što se obrijem, namažem ovu kremicu i koža bude meka kao bebina. Radi se o Balea kremi poslije depilacije s aloe verom i eksraktom magnolije.



-Vademecum Ultra Fresh 16 pasta za zube je jedna od najboljih pasti za zube. Moje zube koji su malo žiće cakline, i čine se još žući jer sam plava i blijede puti. Da netko ne pomisli,moji zubi su zdravi samo malo žući,bez karijeza. Brinem o njima :D. Ova pasta mi doslovno izbjeli malo zube, čista fantazija, obožavam je..



-O ovom žiletu nemam baš puno reći,lijepo obavi svoj posao za cijenu oko 7 kuna(2 u pakovanju). Kupila ga u Portanovi. Zavoj mi je poslužio za moju nogu zbog koje sam išla kod doktora. Meni su prije nekoliko tjedana na nozi počeli iskakati plikovi koje bi ja bušila sa iglom i voda je tekla iz njih. No, oni nisu kao što sam ja mislila počeli nestajati ili da mi se noga oporavljala. Nego je tamo gdje sam probušila počela biti ultra-crvena i suha.ljuštiti se i pucati,te i krv mi puštati. Probala sam mazati Niveom i Melemom te stavljati ovaj zavoj,ali ništa. Tek sam u ponedjeljak otišla do doktorice koja je rekla da mi je to do alergije na prljavštinu i grinje i dala mi kremu i lijek protiv alergije. Iskreno, ja sam jako malo alergična na to, i vrlo malo mi smeta,i vrlo mi je čudno što je samo nogu zahvatilo i jer prije nisam imala problema s tim. Možda  jer sam ovaj mjesec bila kod sestre koja ima psa u kući,jer su mi tada počeli dolaziti. Nadam se da će krema pomoći :)


-Ovaj mjesec sam najviše gledala seriju Lovci na nadprirodno. radi se o dva brata-Sam i Dean koji love neprirodne stvari-čudovišta,demone.. U svakoj sezoni se događa i nešto "glavno". Kao u prvoj oni žele da pronađu nestalog oca,dok u drugoj Sam ima vizije koje su povezane sa demonom i misle da će početi rat. Iskreno, ne mogu ja vama to dobro objasnite,morate da pogledate :D Link-Supernatural



-Od filmova sam gledala If i stay, i meni se jako dopao, ako krenete gledati pripremite rupčiće, mislim ako ste osjećajne,ako niste,kao ja,onda ne morate. I nije istina da na svijetu postoje dvije vrste ljudi-oni koji plaču na filmove i oni koju lažu da to ne rade. Ja to ne radim,i ne lažem oko toga. Nisam jako osjećajna i rijetko plačem, kraj priče :D
"( Ako Ostanem ) Film prati Miu, tinejdžerku muzičarku, koja
je upala u komu nakon strahovite saobraćajne nesreće. Priča

 prati njen put kroz sećanja dok ona odlučuje da li da ostane

živa, ili da umre."

Link-If i stay



-Pogledala sam i A country Wedding. Film je zanimljiv i romantičan,pa tko voli taj žanr..:)
 -Ja nisam našla opis filma,pa ga nisam stavila,ali svako tko želi znati o čemu se radi može da me pita. Makar mislim da su ga mnogi već pogledali.

-Čitala sam i knjige, o kojima ću u sutrašnjem postu.

Imamo li zajedničke favorite?
Sviđaju li vam se slike?




Broj komentara: 6:

  1. Sviđaju mi se slike, a ja sam također prije nekoliko dana pogledala If I Stay i stvarno je odličan film :)

    bernardasinnerbeauty.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Je,dosta je tužan i u nekoliko trenutaka sam pomislila kako će stvarno umrijeti. Hvala za slike,pratim te :D

      Izbriši
  2. Odlični favoriti. :)
    "If I stay" je jedan od mojih omiljenih filmova. :D
    Fashion, Beauty and Style

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala,film je predivan,kolegica pokraj mene je plakala :) Pogledat ću tvoj blog

      Izbriši
  3. Baš super post i super favoriti, većinu proizvoda sam probala i slažem se apsolutno, ovaj gel za intimnu njegu izgleda također jako zanimljivo, filmovi super, svi pregledani ☺

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala, jao, je stvarno je odličan gel :D Ima vrlo blagi miris kamilice. Sada idem da se osvijestim jer sam doživjela šok kada sam vidjela da si ti komentirala moj post. Tvoj blog sam prvi pročitala i počela pratiti, i ti se me inspirirala za blog. Moja najdraža blogerica :D

      Izbriši