ponedjeljak, 8. kolovoza 2016.

#KAMPANJA - Medijska nepravda prema blogerima



-Otkad sam pročitala post o ovome kod Amine, odmah sam se odlučila priključiti ovoj kampanji, ali kako sam imala pripremljene postove prvo sam njih riješila, pa je konačno sada na red došao i ovaj post. :D

-Ovu kampanju su pokrenule Amina (Innisall) i Milica (Style On First Place) da bi ukazale na medijsku nepravdu prema blogerima i koliko se u našim zemljama forsiraju youtuberi. Odmah, unaprijed da kažem da mi ne želimo uvrijediti youtubere ili medije, mi se samo borimo za naša prava, da se i naš rad i trud negdje pokaže, poštuje i cijeni.

-Iskreno, koliko puta ste na nekom portalu, u časopisu ili dok ste razgovarali sa prijateljima, vidjeli, pročitali ili čuli preporuku za youtubere? Nakon toga sjetite se koliko ste puta vidjeli, pročitali ili čuli preporuku za blogove, osim na blogovima drugih blogerica? 

-Idemo sada na pitanja:

< Zašto mediji ne obraćaju pažnju na blogere?

-Moje lično mišljenje je da mediji ne obraćaju pažnju na blogove jer je mnogim ljudima više po volji pogledati kratak video, nego pročitati post na istu temu. Ja sam prije imala svoj kanal, koji je obrisan i sada imam svoj blog, znači znam o čemu govorim. Oba dvoje traže vrijeme, trud i rad. Video treba montirati, staviti animacije, pjesmu, ali na blogu moramo da svoje misli pretočimo u rečenice, moramo da pazimo na izgled, gramatiku i zato zbog vremena koje se ulaže u oba, trebamo i imati isto pravo na mogućnost proširenja svoje publike. 

<Zašto su se svi na Balkanu usredotočili na youtubere?

-Prema meni postoje tri razloga. Kao prvo jer ne vole da čitaju i lakše je pogledati video od pet do deset minuta nego pročitati post. Kao drugo možda ne znaju za blogove,  na primjer u mom razredu smo radili blogove i moji prijatelji su morali pronaći neke blogove na internetu jer u početku nisu niti znali da blogovi postoje. I kao treće jer neki od njih misle da su blogeri osobe koje svoje vrijeme troše na pisanje "tračarija" o modi, životu, šminci...

<Zašto ljudi nisu upoznati sa svijetom blogera, a jesu za svijetom youtubera?

-Upravo zato što mediji ne govore o blogovima. Na youtubere možemo da naiđemo skoro na svakom koraku. U reklamama, časopisima, portalima pa čak i na društvenim mrežama,a gdje nailazimo na blogove? 

"-Svako tko želi da učestvuje u kampanji i pomogne u njenoj realizaciji mora ispuniti sljedeće uslove:

1) U postu morate obavezno staviti baner kampanje (SAMO OVAJ, NE NEKI DRUGI).
2) Morate se držati suštine dok pišete post, a to jeste upravo ta Medijska nepravda prema blogerima.
3) Ne smijete na bilo koji način uvrijediti jutjubere ili medije.
4) Post mora sadržati odgovore na pitanja koja se nalaze na banneru.
5) Na dnu posta napišite kako se svako može pridružiti kampanji, i idati svoje mišljenje (napisati post), ali da pritom ne uvredi ni medije ni jutjubere. Mi nemamo ništa, ni protiv jednih, ni protiv drugih, već se samo borimo za sebe.
6) Napišite u postu da smo ja (Amina) i Milica osnovale ovu kampanju i da se za bilo kakva pitanja obrate nama. Možete ostaviti naše emailove ili linkove blogova (ili ništa, nije previše bitno).
7) U postu možete koristiti hashtagove #vremejezablogere#kampanja i #medijskanepravdapremablogerima i ako svoj post objavite na fejsu, instagramu ili nekoj drugoj društvenoj mreži, obavezno stavite te hashtagove."

-Kopirano sa Amininog bloga
    

-Ako trebate još nekih informacija javite se Amini na mail-innisall.official@gmail.com


#vrijemejezapromjenu
#kampanja
#medijskanepravdapremablogerima




Broj komentara: 13:

  1. Tek sam nasla tvoj blog, jer sam trazila i redom citala sve postove za ovu kampanju, stvarno se slazem sa tobom! :* Inace, i ja sam napisala na istu temu. ☺

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala, da znam, čitam tvoje postove, samo moram da te zapratim :D

      Izbriši
  2. Super post..Pozadina bloga je odlicnaa..♥

    Uclanila sam se u tvoj blog,ako zelis uzvrati♥♥
    http://smallwomenscorner.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala, istina pozadina mi se odmah dopala, tek sam ju pogledala a bilo je odlučeno da ju stavim :)

      Izbriši
  3. Odličan post, slažem se s tobom <3
    Dizajn bloga ti je savršen :)

    Ako želiš pogledaj moj blog i učlani se (uzvraćam)
    https://doroty4.blogspot.hr/2016/08/godisnjica-bloga.html

    OdgovoriIzbriši
  4. This is so inspiring! I love the post:)

    irenethayer.com

    OdgovoriIzbriši
  5. Super je post, i skroz se slažem s tobom, šteta što je bilo i potrebe pokrenuti ovu kampanju ali eto.. Ako želiš pogledaj moj blog i učlani se, uzvraćam. <3
    http://lillysecret.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala, da stvarno je šteta, nadam se da ćemo uspjeti <3

      Izbriši
  6. Slučajno sam naišla na tvoj blog i zapratila sam te.Jako mi se dopada!Volim podržati manje blogere. <3 Nadam se da češ uzvratiti follow. :*
    anastasjastyles.blogspot.ba <--------------- novi post

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti mnogo na divnom komentaru i podršci! :)

      Izbriši