subota, 6. kolovoza 2016.

Knjige koje sam pročitala u srpnju


-Ja volim da čitam otkako sam naučila da čitam, ja sam rasla i sazrijevala, moja mišljenja i ciljevi su se promijenili, ali ljubav prema čitanju je ostala. Ništa me nije zaustavilo da nastavim čitati, čak ni bolest, ali o tome u nekom drugom postu.

-Volim čitati sve, ali najviše volim krimiće koji me mogu odvesti u svijet gdje ja sa tim istražiteljima tražim krivca za zločin. Uh,odem ja sa teme, pa krenimo ipak sa temom. Što sam to ja pročitala u srpnju?



-C.S.Lewis
-Kronike iz Narnije:Plovidba broda Zorogaza

-Edmund i Lucy sa svojim rođakom Eustaceom na čudesni način preko slike broda budu prebačeni u zemlju Narniju, gdje su njih dvoje kralj i kraljica. Oni završavaju u moru gdje ih kupi brod Zorogaz kojim upravlja kraj Kaspijan kojem su prije nekog vremena pomogli doći do prijestolja uz pomoć svojeg brata Vrhovnog kralja Petera i svoje sestre kraljice Susan. Kaspijan pokušava naći 7 lordova koji su bili prijatelji njegova oca. Njihova potraga ih vodi do samog kraja svijeta, no što su morali proći do toga i što se dogodilo na samom kraju saznati će te samo ako pročitate knjigu.

-Knjiga je sama po sebi pustolovna, napeta, zanimljiva, teško je znati što će se dogoditi slijedeće. Svaki od likova nalazi neku novu crtu svoga karaktera, uz putovanje otkriva sebe i ono što mu je u životu važno. Izrazito je lagana za čitanje i ja sam ju pročitala za jedno popodne. 

-Ocjena:10/10,cijenu ne znam(posudila sam ju u knjižnici).

-C.S.Lewis
-Kronike iz Narnije:Srebrni stolac


-Nakon nekog vremena Eustace i njegova školska kolegica Jill se vraćaju u Narniju. No, čak i ako je u našem svijetu prošlo tek nekoliko mjeseci u Narniji je prošlo preko 60 godina. Kralj Kaspijan je pri samrti, ženu mu je ubila zmija, a sin je misteriozno nestao, i svatko tko ga je pošao tražiti nikada se nije vratio. Narnija nema nasljednika za kralja, zato Aslan šalje Eustacea i Jill u potragu za kraljevićem. Dao im je tragove i svoju riječ da je kraljević živ. Nakon mnogo nevolja i pustolovina oni nalaze kraljevića  u Podzemlju, ali hoće li uspjeti pobijediti vješticu koja je držala kraljevića pod svojom kontrolom i pobjeći iz Podzemlja?

-U redu, ja ne znam što da kažem,knjiga je odlična,brza i laka za čitanje, napeta, prevrtljiva itd..

-Ocjena:10/10, cijenu ne znam(posudila sam ju u knjižnici).

-C.S.Lewis
-Kronike iz Narnije:Posljednja bitka

-Narnijom šeta lažni Aslan i naređuje svima da služe okrutnim Karmeloncima(nisam sigurna da se zovu baš tako). Jill i Eustace ponovno dolaze u Narniju da spase kralja Tirijana i razotkriju prijevaru. Hoće li im to uspjeti? Zadnja bitka je ujedno i najteža i najstrašnija, što će li se dogoditi našim junacima?

-Ova knjiga je pri kraju dosta teška za razumjeti jer ima dosta detalja, ja sam taj zadnji dio dva puta pročitala i drugi put sam ga skontala, inače je knjiga stvarno odlična :D

-Ocjena:10/10, cijenu ne znam(posudila sam ju).

-Viktoria Faust
-Vampiri:Legenda koja ne umire

-Knjiga sama po sebi nema radnju, nego su joj tema prvenstveno vampiri-kako postati vampir? Kako se zaštiti od vampira? Vrste vampira itd..

-Iskreno,knjiga u nekim djelovima je stvarno dosadna, dok je u drugim jako zanimljiva. Meni je najzanimljiviji bio sam kraj, gdje su napisani neki slučaji mogućih vampira. Meni je ova knjiga pomogla da se konačno odlučim vjerujem li u vampire, i da reći ću da vjerujem jer su objašnjene neke činjenice. Moguće je da postoji vrlo malo vampira,kojima je dovoljan jedan čovjek na godinu dana ili tako nešto. A ako ćemo iskreno, na ovom svijetu puno ljudi nestaje i nikad ih se ne nađe, možda iza svih tih nestanaka ne stoji uvijek čovjek.

-Ocjena:6/10, cijenu ne znam(čitala sam ju kod sestre,knjiga je njezina).

-Lawrence Maxwell
-Staza sreće

-Knjiga pokazuje kako Izviđački zakon i prisega mogu pokazati put do ispunjenog duhovnog života i vjere u Boga. Unutra ima pripovjetki koje se kasnije tumače na duhovni način.

-Pa meni se ova knjiga svidjela, jer sam katolkinja i težim da napredujem u svojoj vjeri, kao i drugi u svojoj vjeri. Ovu knjigu ne znam bili voljeli čitati muslimani ili pripadnici bilo koje druge vjere osim krščanstva jer su u njoj i dijelovi gdje se kroz metaforu govori da je samo to "prava religija"! Ja nisam pobornik takvog mišljenja(nemojte da pomislite na to),poštujem svačiju vjeru i lijepo mi je kada naučim tuđe običaje :) Ovo sam napisala jer sam se susrela sa ljudima i nisam znala koje su vjere i preporučila im knjigu,oni je kupili i kad su je pročitali,onda su me napali i izvrijeđali da ne poštujem tuđu vjeru, a ja jadna nisam niti znala koje su vjere :( Otad uvijek napomenem ili pitam, sigurno je sigurno!

-Ocjena:7/10(u nekim dijelovima je dosadna), cijenu ne znam(dobila sam je).

-Prema filmu Paramount Picturesa
-Lara Croft:Tomb Raider:Kolijevka života

-"U davno izgubljenom Mjesečevom hramu,koji je sagradio Aleksandar Veliki kako bi sačuvao svoje najdragocjenije blago, Lara Croft otkrila je predmet koji vodi do najsmtronosnijeg artefakta u povijesti: legendarne Pandorine kutije. Stoljećima skrivena na mjestu koje su faraoni nazivali "kolijevkom života", kutija koja je nekoć na Zemlju donijela život sada sadržava samo smrtonosnu kugu. Na nesreću za Laru, nemilosrdni bioterorist također je saznao za postojanje ovog oružja. Jedina osoba koja može Lari pomoći kako bi prva stigla do kutije je bivši Kraljevski marinac - nekoć najbolji britanski vojnik, sada nemoralni plaćenik koji svoje usluge prodaje najboljem ponuđaču. Lara je nekoć Terryju Sheridanu povjerila svoje srce. Sada nije sigurna smije li mu okrenuti leđa. Sa sudbinom koja visi o niti, Lara Croft opet mora vjerovati Sheridanu, i držati  ga na oku, kako ne bi i nju - i samu civilizaciju . izdao posljednji, katastrofalni put."

-Znate onaj osjećaj kada ne možete disati od napetosti? E,to sam ja osjetila sa  ovom knjigom. Napetost je na vrhuncu, u jednom trenutku mislite da je zgrabila Kuglu, a u drugom je u ruku bioterorista. Moram da pogledam ovaj film :D U nekim je dijelovima dosadna i monotona

-Ocjena:9/10,cijena je 20 kuna

-Halil Džubran
-Pijesak i pjena


-Ovdje se radi o knjižici aforizama. Na neki način ovo su izreke o "ljudskome i božanskome, ropstvu i slobodi,ljubavi i mržnji, ograničenome i beskrajnome, umjetnosti i filozofiji, vremenu i prostoru, ratu i miru, etici i estetici, dobru i zlu, zakonu i prekršaju, znanju i neznanju."


-To su zrnca mudrosti koje nam daruje ova knjižica i Halil. Svatko će ih protumačiti na svoj poseban način, i zato je ova knjižica toliko posebna. To su izreke te se same po sebi čitaju vrlo brzo, ali ipak svaka od njih vas natjera da mislite i razmišljate o njoj, te da je na kraju protumačite. Ovo sam dobila od svoje razrednice, imali smo zajednički sat vjeronauka i hrvatskoga, kao jedno natjecanje, podjeljeni u 3 grupe morali smo napisati pjesmu o Duhu Svetome. Mislim da sam odradila vrlo dobar posao, jer sam više od pola smislila sama. Nagrade su bile knjige, i učitelj vjeronauka je birao pobjednike. I ispalo je da smo mi "pravi pobjednici" ali da će nagradu dobiti druga ekipa jer to o te ekipe nije očekivao,a od mene je to normalno. Hm, neću da kažem što mislim o tome, pričekat ću kraj osnovne . Ako se pitate, kako sam onda dobila knjigu, to je jer sam kao jedina učenica u razredu koja stvarno čita knjige i to jako, te što sam se potrudila, razrednica mi je dala jednu knjigu jer je znala da ću to ja pročitati. Inače u tome nema govora, moja razrednica je najbolja!

Ocjena:10/10,cijenu ne znam

-Lav Nikolajević Tolstoj
-Ana Karenjina 1.dio

-Jedna od najboljih knjiga koje sam pročitala. Mislim svi znate o čemu se radi u knjizi. Ana je dama iz visoka društva, sa propalim brakom i sinom koji joj je jedina utjeha. Kada dolazi do svog brata da nagovori njegovu ženu da mu oprosti prijevaru, upoznaje grofa Vronskoga, iako je žena koja ima poštenja i pokušava na sve načine zaboraviti Vronskoga, protiv ljubavi se ne može...Što li će se sve dogoditi? Knjiga ne govori samo o njoj, govori i o drugima. Ona sama nije uvijek tema cijele priče, sama ona se pojavljuje prvi put u 18 poglavlju(tu negdje).

-Knjiga je odlična! Iako bi mnogi rekli da ju ja ne mogu shvatiti, mogu, ali mislim ja sam posebna priča, možda fizički nisam najrazvijenija,ali psihički sam daleko od svojih vršnjaka. Bar mi to kažu, istina ili ne,ako nešto ne kužite pročitajte nekoliko puta,ako ne ide pitajte roditelje da pročitaju i objasne(ja to ne mogu,nagovoriti moje da čitaju bilo bi najveće čudo u mom životu). Neke razgovore neće skontati čak ni neki stariji jer nekada se govori o politici tadašnjeg doba.

Ocjena:10/10,cijenu ne znam(posudila ju u knjižnici).

-Kao što vidite,ja nisam rekla baš sve o knjigama jer sam željela da vam nagovorim da pročitate bar jednu. Nadam se da sam lijepo objasnila o čemu se radi u knjizi, svi opisi su moji, osim ovih pod navodnicima koje sam kopirala iz knjiga. Ostali su malo originalni,malo neoriginalni, imaju neke stavke već napisanih opisa, ali su skraćeni i nešto je dodato, nešto izmjenjeno.


Jeste li pročitali neku od 
ovih knjiga?


2 komentara:

  1. I love your blog!
    Do you want to support each other's blog by following each other?:) Please let me know if you do so I can follow you right back x

    xoxo, Nastya

    MY BLOG NASTYA DEUTSCH
    INSTAGRAM

    OdgovoriIzbriši