petak, 12. kolovoza 2016.

Ljetna dekoracija sobe - vrata


-Sada kada gledam blogerice već pišu postove za povratak u školu, a ja pišem dekoraciju za ljeto, dobro vjerojatno neću stići čitavu dekoraciju čitave sobe do početka škole, ali ću stići do kraja ljeta(kalendarski).

-I ja ću pisati nešto o povratku u školu, ali o tome ćemo u Nedjelju u postu Nedjeljom u šest.


Za ovu dekoraciju potrebno je:
samoljepljiva traka
škare, šestar i ravnalo
papiri A4 formata i oni veći koje dobijemo u mapi za likovni
tempere, kistovi, masne bojice, drvene bojice(ukratko nešto čime čete bojati)

-Ja nisam slikala postupak radnje jer mislim da se na slikama vidi,a i očito je o čemu se radi :D

Sunce

-Uzela sam malo veći papir(iz mape) sa šestarom napravila polukrug i malo još produžila krug sa ravnalom. Izrezala sam ga i obojala taj polukrug u žuto sa žuto temperom (vjerujem da svi znate kako se koristi tempera). Zatim sam sa ravnalom napravila trokute(šiljke) i izrezala ih, obojala sam ih sa žutom temperom. Rasporedila ih po polukrugu i sa samoljepljivom trakom ih zalijepila za polukrug. Dobila sam oblik Sunca, te sam ga sa samoljepljivom trakom zalijepila u lijevi kut vrata.




Oblaci

-Napravila sam 3 oblaka na papir A4 formata (kojeg možete kupiti i u svim pisarnicama ili knjižarama, za jedan oblak jedan papir) i  nacrtala oblak. Izrezala sam ih i obojala ih sa plavom temperom. pričekala da se posuše i zalijepila sa samoljepljivom trakom na vrata (položaje ćete vidjeti na kraju posta).


-Odlučila sam za ukrase napraviti nešto što obožavam kod ljeta,na primjer što volim da pijem,jedem. Znači,ako volite brodove za jedan ukras napravite brod. Meni je trebalo 4 ukrasa.


Limunada i cedevita-grejp

-Pošto volim da preko ljeta pije ova dva napitka, nacrtala sam dvije čaše, dodala dodatke u obliku slamčice, voća i cvjetića. Ukrasila sam i čašu i sve obojala sa masnim bojicama.




Dinja

-Moje omiljeno voće je dinja i to je jedan razlog zašto volim ljeto.
Sa šestarom sam napravila mali zaokret, sa ravnalom spojila dva kraja,razrezala, obojala i napravila zastavicu na kojoj piše dinja.


Sladoled

-Napravila sam trokut koji simbolizira kornet, obojala ga sa običnom drvenim bojicama. Sa šestarom sam napravila tri kruga, inače ako radite kuglu od jagode, obojajte tu kuglu u ružičasto, moje su sve bijele jer su moji omiljeni sladoledi bijela čokolada, rafaelo i stračatela. Na kuglicu koja predstavlja kuglu stračatele sam napravila nekoliko kockica koje simboliziraju kockice čokolade. Na svaku kuglicu sam napisala koji sladoled prestavlja, zalijepila ih jedne za druge pa sve zajedno na kornet sa smaoljepljivom trakom.


More

-Pošto jako volim more ja sam uzela dva velika papira iz mape i jedan običan A4 formata. Na gornjem dijelu sam napravila oblik valova. Obojala sam sve sa plavom temperom i prošarala sa malo zelene tempere jer je more zeleno-plavo i pričekala da se posuše.

-I krajnji rezultat je po mome baš odličan, u nekim radnjama imate naljepnice za vrata ali se meni niti jedna nije svidjela . Ako imate hrapava vrata ukras se može zalijepiti samo sa samoljepljivom trakom koja se može kupiti u malo većim prodavaonicama. Ako imate glatka možda možete i sa selotejpom.



-Inače ja sam užasno loša u crtanju pa izvinite. Po meni je ovo još i dobro ispalo sa mojom umjetnošću crtanja. :D


Broj komentara: 6:

  1. zanimljiv post, baš originalan, i ja sam baš planirala 'preuređivati' svoja vrata sad dok praznici još traju :D

    bernardasinnerbeauty.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala, bit će još ovakvih postova jer sam još malo gotova sa još jednim djelom sobe, a kada dođe jesen(kalendarski) onda sve mičem i radim jesenje ukrase :) Samo naprijed, odlično se zabaviš, možeš da isprobavaš različite tehnike,dezene itd. Svakako ti neće biti dosadno :D

      Izbriši
  2. Interesantan post. Originalan zaista. Ja moja vrata ugkavnom ne diram, der su od nekig 'cudnog' drveta i nista se ne moze zalepiti na njih :(
    Teen Queen

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala, i moja su isto, užasno hrapava, pokušala sam ih obojati u neku drugu boju, ali samo ovu prima. Pokušaj sa samoljepljivom trakom, lijepi koliko ja znam baš sve,ja jedanput sam to isprobala na koži noge, nakon 5 minuta sam mislila da ću si otkinuti pola kože koliko je jako bilo zaljepljeno. :)

      Izbriši
  3. Zaista lijepo urađeno i uređeno! :D Ja na svojim vratima imam vješalice pa mi neke trenerke zauzmu pola vrata, tako da ne diram ništa, ali bih mogla zalijepiti neki poster ili sliku na prednju stranu vrata, tj. na ulaz.
    Sjajan post! :)

    GIVEAWAY -> Pink Is My Soul

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala, da mogla bi, na mojim vratima sa ulazne strane je znak koji ima dva dijela na jednom piše "Soba duhova,ulazak na vlastitu odgovornost!" To znači da sam u sobi. A na drugom dijelu piše "Otišla sam u šoping, molim vas navratite kasnije!" Ovo je kada sam vani ili kada mi se ne da primati posjete :) I imam zavjesu :D

      Izbriši