četvrtak, 18. kolovoza 2016.

Moje nećakinje






-Ja imam dvije sestre: Andrijanu i Ivanu. Andrijana je starija i ima 26 godina, a Ivana ima 24. Razlika između nas je dosta velika, 14 i 12 godina ali ja ih volim više od svega :)

-Još se sjećam te večeri, imala sam 6 godina. Ivana je sjedila pokraj svog dečka, čekali smo tatu, kada je došao bilo je otkriveno. Moja sestra nosi bebu, velika nas je sreća snašla, dok Ivana nije rekla da je doktorica rekla da nosi mrtvo dijete. Bili smo šokirani, tužni, frustrirani i bijesni. Ipak tata je rekao Ivani da rodi to dijete i da je doktorica možda pogriješila. Napravljena je svadba, i na kraju je ispalo da je dijete ustvari živo! Prolazili su mjeseci, saznali smo da je curica. Tajili su ime, ali meni su dali šansu da pogodim, rekli su da ima 3 slova, tada je bilo jedan show na televiziji, radilo se o tome da ona koja pobijedi postaje supermodel. i u tom showu je bila jedna Ela i meni ona pala na pamet i ispalo je da će mi se tako nećakinja zvati. po princezi i vili Eli!! Naravno nisam nikome rekla, makar su me htjeli natjerati da kažem sa sladoledima i parama (teško iskušenje). Ela se rodila 8.12.2010 i uskoro puni 6 godina i kreće u predškolsku.

-Inače slike su  nisu poredane kronološkim redoslijedom, na dnu će biti slike iz sadašnjosti.













-Nakon nešto više od dvije godine, Ivana je opet ostala trudna. Ovaj put ni ja nisam znala ime. Hm,oni su rekli da će imati tri slova ali su se u bolnici predomislili i odlučili da će se dijete zvati Iris po cvijetu i grčkoj božici čiji se dolazak uvijek podudarao sa nekom dobrom viješću. I na nekom jeziku njeno ime znači duga.. Iskreno, ona je bila naša dobra vijest. I da, kada je bila beba bila je vrlo slična Eli. :) Rođena je 4.11.2013.












-Možda je ovo smiješno, ali ja njih dvije mnogo volim i smatram svojim najboljim prijateljicama. Možda su manje i mlađe od mene, ali stvarno im mogu mnogo toga reći i one će me utješiti, jer čim se one nasmiju i poljube ili mi sjednu u krilo odmah mi je bolje :D

-Još ću vam reći da je Ela više na tatu, mršava i visoka, a Iris je replika svoje mame kada je bila mala - bucmastija, niža i smeđe kose sa vječitim osmijehom na licu.

-Koliko sam li puta čula kako imam divnu sestru, a onda kada bi im rekla da mi je to nećakinja čudno su me gledale. Svi kažu da mi Ela mnogo lići, ali ja ne vidim tu sličnost, osim plave kose. Hm, šta vi kažete?

-Njihove zajedničke slike, pravi su modeli:






















-Ovo je bio dugačak post, ali sam ga uživala pisati, nadam se da se i vama dopao.

-Inače ja imam još jednog nećaka, moja najstarija sestra je rodila 7.12.2015 malog Domagoja. Njegove slike trenutno nemam, pa ću ga jednom slikati :) Zamislite kako je nama veselo-6.12 je sveti Nikola, 7.12 je rođen Domagoj, a 8.12 je rođena Ela, ali naravno to nije sve, tu sam i ja rođena,i Ivana i njezin muž i još neki :)


4 komentara:

  1. Ajme, preslatke su ti nećakinje, a i ti!:) meni baš ličite :)
    i ja imam dvije starije sestre kao i ti :)

    bernardasinnerbeauty.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Zahvaljujem, pa valjda onda malo ličimo. E onda znaš da i ponekad zaželiš da ih i nema :)

      Izbriši
  2. Fantastičan post! Nećakinje su ti preslatkee *-* Ja sam se doslovno rastopila kada sam ih vidjela :D

    Učlanila sam se u tvoj blog, pa ako imaš vremena učlani se i ti u moj: petra-s-life-blog.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši