nedjelja, 28. kolovoza 2016.

Nedjeljom navečer - tjedan od 15.8 do 22.8




-Rubrici sam promijenila ime jer nikako ne stignem napisati post baš u šest, a to me živcira. Ovakvi postovi će izlaziti od 18 sati pa nadalje.

-15.9 je bila Velika Gospa, i prema običaju mi smo išli na brdo. Slike sa mise nemam, ali imam slike iz šetnje sa Iris, Ela nije išla jer se bojala šume. Inače lijepo smo se zabavile, vježbale smo i puno jele.















-Kupila sam si i neke stvarčice na Gospi:


-Ovo je jastučić u obliku srca sa dva lica i napunjen je lavandom. Šnalu sam dobila od mame, Ela i Iris imaju slične.

-Pročitala sam i dvije knjige, Anu Karenjinu (drugi dio) i Dnevnik Anne Frank.

 

-Kada sam došla kući, ugledala sam ovu mačku, inače ja sam znala da se moja mačka okotila, ali ne kod nas u dvorištu. Iako ja sumnjam da je ova maca njezina jer se ne podnose, ali možda ju je napustila. Ako nekome fali i ja vidim oglas vratila bi ju. Nazvala sam ju Sia i nažalost sada kada sam došla kući je nema. Još se nadam da će se vratiti.

-U subotu sam bila na svadbi. Ukratko, lijepo sam se provela iako je bilo malo komplikacija.







-Slike je slikala moja mama, i ima ih puno više, ali post je ionako predugačak. Ta cura je kćer moje kume i ja ju jako volim i smatram ju kao svojom trećom sekom. Nosi dječaka (trudna je).



-Ovaj citat sam vidjela prije nekoliko mjeseci i nisam vjerovala. Do neki dan! Znači ja sam imala dečka, sa normalnim spletom okolnosti za naše godine- poneki zagrljaji, poljubci u obraz i normalno dopisivanje. Ali mi smo se poljubili i u usta jer sam tako željela. Ipak naš je izbor kada ćemo to napraviti. Ja sam zagovornik takvih veza, ali da budu normalne,a ne da se ta djeca žvale, drpaju itd.. (Oprostite na izrazima). Mi smo prekinuli, i ja sam se zadnji put čula s njime kada mi se javio. No neki dan je moja BFF postavila meni pitanje "Kako ću se ponašati u njegovoj blizini?" Meni je trebalo punih 10 minuta da ja skontam o kome ona meni govori, ne da se nisam sjećala svojeg poljubca ali nisam o njemu razmišljala. To mi je zagolicalo maštu, ja nisam za njime plakala (ispod časti mi je plakati zbog dečka, da znam ja sam jedna čudna osoba, ali nisam baš nešto osjećajna). I imam odgovor "Kao prema kolegi, normalno." I ne ne bi smetalo vidjeti ga sa drugom. Mislim da drugačije nije ni moglo da bude jer on je blizanac,a ja jarac,a znamo da se suprotnosti ipak ne privlače. Ne vjerujem u horoskope, ali ima nešto u njemu što je istina, nešto što nas je razdvajalo. Previše razlika u karakterima. Ja sam se začudila što sam prije nekoliko mjeseci govorila da ga volim i osjećala nekakvu "vatru" na njegov spomen a sada ga se ni ne sjetim odmah, ni ne osjećam tu "vatru". Očito sam prešla preko toga :) Mislim to sam učinila i prve minute nakon prekida, doslovno, samo sam malo razmišljala o svemu tada.

-Pozdrav do sljedećeg posta!
Slike sa vjenčanja je slikala moja mama sa aparatom, ostale sam ja sa svojim mobom koji ima bolju kameru od fotoaparata. Hha da, aparat ima 4 MP a moj mob 5 MP.

Broj komentara: 12:

  1. Draga Marija, vidim da si nova u svemu ovome, ali moram ti reci da si sasvim profesionalna i da imas stila za pisanje. Ovaj tvoj post je zasita sadrzajan i tice se vise tema. Za pocetak sam bila odusevljena tvojim slikama iz prirode i poklonima koje si kupila tj dobila. A onda je usledio događaj od subote čije slike su mi se dopale, a za sam kraj kao slag na tori,tema na koju sam ja uvek spremna da razgovaram, a to je ljubav. Slicnu situaciju sam i ja imala nedavno zato mi je bilo drago da procitam nesto ovako.

    http://thestoryofagothic.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mnogo hvala Sandra, drago mi je što ti se sviđa. Pročitala sam tvoj post na temu "Kako preboleti" ali nažalost nisam mogla da komentarišem koliko mi se sviđa jer je internet na moru bio očajan :)

      Izbriši
  2. Predivan post. Blog ti je stvarno super. Pogledaj moj blog i učlani se, uzvratiti ću. Nova sam na blogu. https://enotes10.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
  3. Wonderful post, love it! :)
    Follow for follow? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  4. Odlican post!:)Slikice mi se bas dopadaju!
    Zapratila sam tvoj blog ;)

    ksenijinkutak1.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  5. Super ti je post! :) <3


    NA MOM BLOGU JE U TIJEKU DARIVANJE -> itsnina23.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši