nedjelja, 7. kolovoza 2016.

Nedjeljom u šest



-Hm, rubrika se zove nedjeljom u šest,samo što nikada još nije izašla točno u šest sati navečer. Žao mi je zbog toga, ali tako je zbog nekih obaveza, ali rubrika će uvijek izlaziti između šest i sedam.

-Ovaj tjedan sam se odlično zabavila u šetnji sa prijateljicom, otišle smo čak i na brdo, i bilo je predivno. Napravila sam puno slika Karašice i ribnjaka koji su ispod brda.















-Pošto sam slijedeći dan pratila sestru kući, napravila sam par slika neba.



-Slika sa Elom.

-Ostalo vrijeme sam crtala,čitala drugi dio Ane Karenjine(nisam slikala), radila dekoraciju, pisala dnevnik i planer. 

-Slike koje sam prije slikala.



Što ste vi radili ovaj tjedan?

Broj komentara: 6:

  1. Jako lijepe slike. Ja nisam radila nista posebno ovaj tjedan :)

    MMara moj blog

    OdgovoriIzbriši
  2. Baš si imala zanimljiv tjedan, moj je bio sličan, stalno sam se šetala, slušala pjesme i čitala :)

    bernardasinnerbeauty.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da,bio je zanimljiv :D Odlično, nadam, se da si uživala :)

      Izbriši
  3. Joj baš su ti slatke slike,odličan post.Imas moj follow.<33
    Evo ako zelis i ti moj mozes posjetit:
    http://ildaslittlefashionplace.blogspot.ba/2016/08/6-easy-diy-for-your-room_11.html#_=_

    OdgovoriIzbriši