nedjelja, 14. kolovoza 2016.

Nedjeljom u šest



-Ovaj tjedan vrijeme je bilo užasno! Netko bi pomislio da je sredina zime, samo je falio snijeg. Spavala sam u svojoj najdebljoj trenirci i najdebljem đemperu/duksu, a imala sam debeli jorgan na krevetu, shvatili koliko je bilo hladno? Bila sam na rubu da si stavim poseban ležaj koji se ukopča da se zagrije i da naložim vatru.

-K tome sam još imala tjedan koji se u mojoj obitelji zove "Tjedan ludila obitelji Bunić". Tada se svi svađamo sa svima u kući, prvo smo počeli ja i tata, pa tata i mama, i zadnje ja i mama. U to doba ne preporučuje se ulaženje u našu obiteljsku kuću jer nismo sigurni da biste sasvim normalni izašli van. U takvim tjednima mama i ja razgovaramo, a tata šuti i čeka kraj tjedna da si opet svi potrčimo u zagrljaj. Meni je posebno teško se ljutiti na tatu jer ga mnogo volim, ali ne bi prva otišla do njega ni mrtva, to mi je ispod časti.

-U prvim danima tjedna, kada je vrijeme bilo koliko - toliko normalno, a svađe nisu počele, imala sam mogućnost vidjeti nešto što se ne viđa svaki dan. Tko je vidio hrpu roda na jednom mjestu?? Bila sam taj dan kod sestre, i čim sam došla moja nećakinja je potrčala do mene i rekla da na komadu zemljišta iza njihove kuće gdje tata ore ili drlja (možda živim na selu, i roditelji su mi poljoprivrednici ali ne kontam kada se što radi) ima mnogo roda. Normalno, ne bi bila ja Marija da nisam odmah uzela njezinu ruku, ruku svoje druge nećakinje i mobitel te potrčala do tamo da vidim taj fenomen koji se ne događa svakodnevno i naravno da uslikam par fotografija. Prvi put sam stvarno jako poželjela profesionalnu kameru, sa moji mobitelom slike nisu baš odlično ispale. Uspjela sam izvući neke tako što sam,se malo približila rodama (najviše što sam mogla i koliko su dale) i povećala rezoluciju.













Ovdje se vidi i naš traktor.




-Malo sam se poigrala sa Elinim i Irisinim ljubimcima,pa evo njihovih slika. :)


Rex, ja kući imam istog takvog ali većeg i debljeg.


Mačkama nisu dale ime :)


Kao ni kokoškama, mislim to bi bilo čudno.



-Nezaboravni dodatak tjedna je naravno jedan od mojih omiljenjih toplih napitaka - kapučino sa vanilijom!!




-Isprobavala sam mamino umijeće fotografiranja i moje umijeće uređivanja slika, kakve smo? Odredite sami.






-Naravno slika sa jednom od mojih nećakinja, ovaj put sa Iris.



-Što se tiče Bts postova pisat ću ih,ali neće svaki post biti iz serijala. Biti će ih nekoliko, a postovi poput "Što se nalazi u mojoj školskoj torbi?" i "Kako ja učim neki predmet?" će izaći nekoliko tjedana nakon početka školske godine jer nemam knjige na kojima mogu prikazati sustav učenja jer sam knjige prodala.

-I naravno, jako mi je žao što ova post nije izašao točno u šest sati ali ja sam trenutno u pečenju kolača za sutrašnji dan. O čemu je riječ ćete saznati sutra, ali imamo novu rubriku na blogu i ne nije u vezi sa kuhanjem.

-Šaljem pozdrave do sutra :) I nadam se da ste svi shvatili gdje sam koristila sarkazam.



Broj komentara: 10:

  1. Čini se da si imala baš zanimljiv tjedan :D
    Ja sam bila presretna s ovim hladnim vremenom, kišom i svime jer baš volim debelu odjeću, čaj i sve ostalo što ide s tim :)
    Rex je presladak!!

    bernardasinnerbeauty.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da,jesam, uh ja čaj pijem i na plus četrdeset, odjeću isto volim,ali mi je nekako čudno i smiješno takvo vrijeme već u kolovozu, šta misliš ako je sada toliko hladno, koliko će biti u zimu? Bojim se jer u ormaru nemam ništa debelo osim tog duksa i trenirke. trebam obnoviti zalihe. Slažem se za Rexa, uskoro ću morati slikati i svoga :)

      Izbriši
  2. Super post. Drago mi je sto si odlucila da uslikas rodice. Super sto si ih uhvatila i u letu! :D
    Rex je prelep pas. ^^
    Ti i mama ste super tim, sto se pravljenja fotografija i uredjivanja istih tice ;)
    Poseti i uclanu se ako zelis, hvala ♡ :Teen Queen

    OdgovoriIzbriši
  3. Hvala! Potrudila sam se da ih uhvatim najbolje što sam mogla sa svojim mobitelom. Zahvaljujem u svoje i u ime svoje mame, pratim te :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Odličan post draga Marija, jako su mi se dopale slike životinja. Umeš lepo da pišeš što je jako bitno. Samo tako nastavi. Pratim te, uzvrati ako želiš https://thestoryofagothic.blogspot.rs/ volela bi da nastavimo da se druzimo

    OdgovoriIzbriši
  5. https://inspirisise.wordpress.com/blog/
    Svratite i na moj blog :-)

    OdgovoriIzbriši
  6. https://inspirisise.wordpress.com/blog/
    Svratite i na moj blog :-)

    OdgovoriIzbriši
  7. Stvarno su ti prekrasne slike i čini se da si imala zanimljiv tjedan. :)
    Učlanila sam se u tvoj blog pa bi mi bilo jako drago kada bi ti uzvratila.
    https://sretnisanjar.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši