subota, 3. rujna 2016.

BTSwithA - Haul post



-Opet ja, prema teoriji ja danas pišem drugi post, no prvi post je trebao izaći jučer ali su se slike učitavale "samo" sat vremena! 

-Kupovinu pribora sam obavila i spremna sam za školu, (opet teorijski da, psihički ne). Ponekad se pitam kako moja mama ne završi u bankrotu sa mnom i sa svim mojim potrebama. :)

-Ispod svake slike dolazi opis.



-Mama i ja imamo dogovor - novi ruksak dobijam svake druge godine osim ako se ne raspadne. Znači ovaj ruksak ću imati do kraja osnovne. Prostran i puno stvari stane u njega što je odlično jer ja natrpavam sve i svašta u ruksake. Kvalitetan je i neće se raspasti kada budem imala 8 sati (nadam se). Dezen je onako ljetni, i šta god itko rekao (da sam prestara za ovako nešto, bla bla) meni se sviđa, i to je najvažnije. #Hatersgonnahate Kupljen je u Narodnim novinama po akcijskoj cijeni od 160 kuna.



-Ovo su moje knjige, jedino što sam htjela pitati je - Koliko knjiga ima u srednjoj, ako ovoliko ima u osnovnoj?




 -Kutiju za tehnički i mapa su nešto što je neizbježno u osnovnoj školi. Likovnu mapu nisam ja odabrala nego mama, ali dok ima mnogo listova dobra je, jer mi si nekad posuđujemo međusobno.







-Ove bilježnice se meni nimalo ne sviđaju. Mama  ih je kupila u NTL - u  i meni se ne sviđaju jer sam već takve imala i jer ovog psa sa naočalama i kokicama su prošle godine imali i dečki. Čekaj? Ja sam imala mušku bilježnicu? Jel samo meni ovo više žensko nego muško?



-E ovakve mi se već sviđaju, "Cool girl" sam ja birala u knjižari, a drugu je mama birala  i kupila. :) Ja inače volim bilježnice koje su kao da imaju foliju i da se ne mogu uprljati. Kao ova ružičasta "Street".



-Preslatke su mi, kupljene su u Billi.



-Kupila sam i zadaćnicu, ova mi je bila najbolja. Kajdanka za glazbeni. Ovaj zadnji blok sam zapravo dobila kao dar u Modelatorskoj lizi. Koristit ću je za sat razrednog odjela jer tada pišemo na papire, a iz ovoga mi je lakše kidati nego iz obične bilježnice :)



-Došli smo do malo boljih bilježnica koje su mi se mnogo dopale. (Ja sam dijete u duši). Ova Frozen je moja omiljena, malo je deblja i unutra ima za napisati raspored i svoje podatke. Oba dvije su koštale 10 kuna, što za ovakvo nešto nije skupo. (Frozen uvijek i zauvijek, ne osuđujte me). I da ova Frozen zapravo i šljašti!!



-Psa sam kupila u prolazu. Bio je mi je sladak i jeftin i ja uzela i tu bilježnicu. Materijal je malo čudan, još nisam vidjela takvo što. Malo je manja, to jest ima samo 40 listova.




-Bilježnice sa debljim uvezom sam kupila za matematiku, fiziku, kemiju i biologiju. Imam jednu viška. Gornje sam kupila baš jer sam željela i neću ih uređivati. Dok je doljnje mama kupila i idu u moj salon za uređivanje bilježnica!!



-Fascikli su me baš oduševili. prije sam papirnate kupovala i uvijek su se raspali. Prvi je za sve papire, dok je drugi za papire iz natjecanja jer jedan stvarno nije dovoljan. Ružičasti je koštao oko 25 kuna, a ovaj zeleno - plavi 10 na sniženju.





 -Uobičajne stvari! Markeri, tempere, samoljepljivi papirići, kemijske olovke, tuš, tehnička olovka, masne bojice, gumice, mine za šestar, glinamol, drvene bojice za biologiju, pernica, ovo ogromno ljepilo koje se može kupiti u Lidlu, gumice, set ravnala za geometriju, riječnik za engleski i maleni notes za informacije i na kraju naljepnice na koje se piše ime. Iskreno, ja za mine nisam ni znala, dok nisam pročitala  na jednom blogu i u knjižari pitala mamu. Mama je rekla da se ti špicevi rade od olovaka, to jest da se lome olovke. No, prodavačica me je čula i rekla je da to doista postoji i kod nas i pokazala mi. Olovaka nema jer ja pišem samo tehničkom. :)



 - Sa pribora preskačemo na obuću i odjeću. Ove tenisice su kupljene u kineskoj po cijeni od 109 kuna. Služit će za preobuku. Čim sam ih vidjela, uzela sam ih, bez isprobavanja jer sam uzela svoj broj. Zlatne su sa šljokicama, a prednji dio je metalik zlatne. Čvrste su i lijepo urađene. I nemojte raditi pogrešku, kod nas su neke stvari u kineskama bolje nego u nekim drugim radnjama i s tim su jeftinije. Ja to gledam ovako, kupila sam tenisice za 30 kuna jeftinije (znam da nije neka cifra), dodam 10 kuna i kupim tajice. Naravno nekada je nešto loše, ali to se ako dobro pogledate primjeti, pogledajte jel negdje ima rupa, kako je zašiveno, je li šiveno, kako je spojeno, je li sa ljepilom, ako da ne preporučujem, (jer mogu propustiti kišu) ako ne grabite odmah. Jesu li čvrste za vaše potrebe itd.. Sa ovim pregledima nikada nećete pogriješiti, vjerujte mi, sto puta sam u skupljim radnjama našla na ove propuste, dok u kineskama skoro nikad.



 -Običan bijeli sportski grudnjak. Kupljen u kineskoj i opet vrlo kvalitetan. Ima kopču i bez push - apa je. Koštao je 30 kuna i svakako ću morati kupiti još jedan za tjelesni i treninge. I ja mislim da ovo svi radite ali opet govorim, gdje god kupujete odjeću, uvijek, ali baš uvijek ju operite prije nošenja!! Kako netko može nositi nešto za što ne zna tko je prije probao, a da to nije oprao? Je, i to sam doživjela, i to više puta!



 -Obične crne tajice kupljene u Mani po 50 kuna. Rastezljive i udobne.




-Gornju majicu sam kupila u kineskoj na velikoj rasprodaji. Koštala je 20 kuna, od pamuka je, lagana, udobna i po meni predivna :) Drugu majicu sam dobila od sestre, materijal je sličan pamuku, premekan. Ona ima plavu, a ja bijelu.

-Pozdrav do slijedećeg posta!! I da, ovo je ipak prvi post u ovom danu, ali ja sam ga počela pisati sinoć, pa zato takav uvod <3




Broj komentara: 10:

  1. Patike su predobre,odlican je haul! *-*

    ksenijinkutak1.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  2. Wow, kupila si zbilja mnogo stvari. Tenisice mi se jako svidaju, uopce nije vazno gdje su kupljene dok god odgovaraju tvom stilu. Sveske su simpaticne, ne moras ih odvajati na muske i zenske. Ako ti se koja i ne dopada, jednostavno ju oblijepi obicnim bijelim papirom, posterom ili tako necim. Sjecam se kad sam i ja morala nositi tu kutiju za tehnicki xd, u srednjoj tehnickog hvala Bogu nema :)
    Posjeti moj blog i ako se uclanis, napisi u komentar kako bi mogla uzvratiti: shoppingholic-dreamer.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tako je, joj tehničkim ne volim uopće taj predmet, ne razumijem se ja u te stvari <3

      Izbriši
  3. Odličan post! Kupila si baš zanimljive stvari, imamo čak i iste bilježnice, ove što si ti rekla da ti se ne sviđaju haha to je meni tata kupio :P

    bernardasinnerbeauty.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala! Hha, nije da su mi ružne nego stvarno nije fora imati istu bilježnicu kao dečki. Moji roditelji nemaju stila, njima je to obična bilježnica koju ću potrošiti... <3

      Izbriši
  4. Odlican post!Sve stvari koje su kupila mi se bas svidjaju!
    Pratim te,ako zelis uzvrati!
    jovanaslife.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  5. Sve je stvarno preslatko! :) Patikice su totalno girly, odusevljena sam hehe. <33

    Novi post: www.marsyly.com

    OdgovoriIzbriši