utorak, 6. rujna 2016.

BTSwithA - prvi dan škole



-Ovaj post je trebao izaći jučer, ali trebala sam trebala vremena, nakon jednog razgovora sa kolegicom. Ruke su mi od živčanosti drhtale, pa je bilo bolje da to ostavim za danas :)

-Pa prvi dan je prošao užasno!! Prvo u nedjelju nisam mogla zaspati pa sam čitala knjigu do 2 sata, i baš sam se iz čista mira probudila u točno 6 sati. Naravno, nisam više mogla spavati pa sam gledala plafon. Kada sam se pak pokušala obući, jedva sam hlače navukla (samo jednom nošene) i kad sam pokušala sjesti dugme je puklo jer sam na neki način povećala svoj zadnji dio (prema maminom mišljenju, pošto sam ravna trbuha)!

-Stric me je dovezao do škole. I sve se činilo da će biti u redu, ali nije bilo. Za vrijeme ravnateljičinog govora prosipala sam čitav čaj po podu i po nogama svojih kolegica. K tome sam čak pobjegla sa "mjesta zločina".

-Najveći paf je uslijedio kada sam shvatila da mi se majica providi, i da mi svi vide grudnjak, odmah sam zakopčala svoju košulju. Sramota!!

-E sad ću se malo latiti tog razgovora sa kolegicom. Mi smo pričale i nečemu, i ona je mene odjednom pitala "Voliš li još Lea?" Ja sam rekla ne, a ona mi je rekla da sam taj dan izgledala kao da mu se pokušavam približiti. Hm, nekako sam joj odgovorila, a sada ću i ovdje još jednom pretresti mozak i požaliti se i vama. Znači on i ja smo jučer prozborili jedva nekoliko riječi i to me je pitao da li mi je na kosi sprej ili farba, i to je to!! Ali naravno, Marija se pokušavala približiti dečku koji ju je ostavio, da sigurno sam toliko jadna, sigurno sam toliko nisko pala!! AKO TAKO MISLE, STVARNO ME NE POZNAJU!! U redu, kontam da je njima to možda ispalo tako, kada sam ja prisilila njih da ja sjedim za geografijom u klupi koja je slučajno iza njega, ali ja tu sjedim već dvije godine!! Tamo najbolje vidim ploču i najbolje se osjećam, hvala Bogu, on me je jučer izbjegavao što je jače mogao pa se premjestio. Moj zadnja - Ako on mene želi što dalje od sebe, neka bude tako, ja sigurno neću toliko nisko pasti da mu namećem svoju prisutnost...

-Što se tiče rasporeda, ovo je moj pretrpani raspored

Ponedjeljak - Sat razrednog odjela, povijest, dva sata geografije i dva sata tehničkog ili likovnog (jedan tjedan jedan predmet, drugi tjedan drugi) plus Kreativna tehnička radionica (dobrovoljna)!

Utorak - Hrvatski, biologija, tjelesni, engleski, opet biologija i dva sata vjeronauka.

Srijeda - dva sata fizike, povijest, glazbeni, dva sata matematike i dva sata informatike.

Četvrtak - dva sata hrvatskog, dva sata engleskog i tjelesni.

Petak - dva sata kemije, dva sata matematike, hrvatski i dva sata njemački.

-Dobili smo i nove učiteljice, iz geografije je otišla i dobili smo učiteljicu koju već znamo i koja će tu biti dok ne nađu nekog drugog. Nova učiteljica iz matematike je na prvi pogled mnogo draga, i stvarno je bila dobra, sve nam je lijepo objasnila. Doima mi se vrlo pametnom osobom :) Vratila se i učiteljica iz tehničkog, rijetki se nje ne boje, a ja sam ta rijetka. Meni je ona manje više dobra, ako učiš, ne pričaš i uredan si dobro ćeš završiti :)

-Već sam obećana za dva natjecanja, iz hrvatske i povijesti. I nažalost mrzim što na oba idem sa .. dečkima, uvijek sam  bila sa dečkima jer sam bila "jedna od pametnih" teško je biti jedina cura koja prolazi sa 5.00, i uopšte sa odličnim uspjehom, dok je dečkiju uvijek bilo 2 - 4 koji prolaze sa odličnim. U prva dva razreda je bila još jedna cura, ali je ona popustila :(

-Današnji dan je bolje prošao!! "ON" i ja smo komunicirali više nego inače (nisam se nametala) i konačno više nitko neće spominjati njega u mojim izazovima jer sam dva puta dobila da ga poljubim, dva puta sam rekla kaznu i poljubila drugog, e da ste samo vidjeli lica mojih kolegica hahha. Kad je on zagrlio jednu curu umjesto mene bilo je svima jasno. Aleluja!!

-Nažalost, moja kolegica je nadrapala jer je on sad lupa po stražnjici i govori da ju voli.. Hha , Ana žao mi te je...
I vratila sam se iz škole puna masnica, i porezotina, neću objašnjavati, jer bi post bio predugačak, reći ću u nedjelju :) (Nisam zlostavljana!!!) Žao mi je što post nema slika, ali mobitel mi neće nešt dobro da radi :) Prepraznio se!! I da nema outfita jer sam jučer pokisla do kuće :)









Broj komentara: 26:

  1. Divan post. Jako mi se sviđa kako si ga napisala i obožavam originalne postove. Samo sam se morala nasmijati jer sam se zapitala: "Koja je od nas dvije imala drastičniji prvi dan škole?" :). Nemoj se ljutiti ali bilo je simpatično čitati.

    Ako želiš posjeti moj blog i ako ti se svidi dobro si došla: http://danny991.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala! Joj, očito je ovo godina nesretnih ulazaka u školsku godinu <3

      Izbriši
  2. Marija, ja sam zaista očekivala i priželjkivala ovaj post tako da mi je drago što sam ga pročitala. Na osnovu postova ostalih devojaka tj blogerka koje su pisale post na ovu tema rekla bih da smo baš svi imali ne tako savršen dan, no svaki početak je težak tako da samo napred, i ne odustaj od njega, biće sve full

    http://thestoryofagothic.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Sandra! Hha, nažalost nije sve bajno počelo, ali nadam se da će lijepo završiti :) Kao što si i rekla <333

      Izbriši
  3. Heh,simpatican post!Moj prvi dan je protekao bas zanimljivo! ❤:)

    ksenijinkutak1.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  4. Baš mi je drago što si napisala ovaj post jer ja stavrno obožavam da ih čitam. :) Čini mi se da nas ima dosta kojima prvi dan nije bio bog zna šta, ali eto hah. :) Odlično si ovo napisala, draga moja <33

    Novi post-> www.marsyly.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala!! <333 Pa skoro i nema blogerica kojima je dan ispao u redu, netko je ušao u muški wc, netko je obukao krivu majicu itd.. Sve u svemu, mislim da ovaj dan želim što prije zaboraviti i krenuti u (nadam se) bolje dane <3333333

      Izbriši
  5. Bok draga, zapratila sam tvoj blog na GFC-u #27! Nadam se da ces i ti podrzati moj te da cemo ostati u kontaktu, bilo bi mi drago da se podrzavamo u ovoj blogosferi :-)
    Odlican post, jako mi se svidio, super stil pisanja!
    Veliki pozdrav iz Italije,
    Sonia Verardo
    http://www.trenchcollection.com/

    OdgovoriIzbriši
  6. Jako zanimljiv post,pogotovo zadnji dio! Ugl super post,svida mi se kako si detaljno opisala :) Primjecujem da imas dosta blok sati odnosno dva ista sata u jednom danu..Jaa imam samo informatiku,tjelesni i matematiku tako haha,no ponekad bih voljela da imam blok saate,ljubomornaa :D
    Ako mozes klikni na linkove iz zadnjeg posta :) http://beautyshapes3.blogspot.hr/2016/09/nastydress-wishlist.html#comment-form

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala!! Joj, nekad mi blok satovi užasno nerviraju, posebno neki predmeti :)

      Izbriši
  7. Ajoj, razumijem te u potpunosti ni ja nisam imala savršen dan, prije svega jer sam prva smjena, a spavala sam tri sata, onda novi profesori i stvarno je bilo smor, ali biće bolje. Inače baš je zanimljiv post

    dnevnadozabloga.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  8. Marija svaka ti čast, i usput hvala na prosipanom čaju po tenisici :) haha

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hha, Vali hvala, i nema na čemu, i sljedeći put. :)

      Izbriši
  9. Loved reading this. Please check out my latest End Of Summer lookbook!

    Kisses xo | From Aliona With Love

    Instagram @alionawithlove

    Twitter @alionawithlove

    OdgovoriIzbriši
  10. Još uvijek nisam imala prvi dan škole, počinje nam 15og :D Super post, obožavam iskrene postove. Zapratila sam te,uzvrati ako želiš bila bih ti zahvalna :D

    http://beautyakworld.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši

  11. Jako lijep post! :)
    Zapratila sam te preko GFC, nadam se da ćeš uzvratiti na moja oba bloga <3

    Vildana from Living Like V & Stalia Is BAE

    OdgovoriIzbriši
  12. Imas divan blog,učlanila sam se. :*

    anastasjastyles.blogspot.ba <---------- novi post

    OdgovoriIzbriši
  13. Blog ti je odličan!

    Nadam se da se pratimo i ako možeš u novom postu klikni na linkove puno mi znači!

    MAKE ART NOT LOVE

    OdgovoriIzbriši