subota, 3. rujna 2016.

BTSwithA - uređivanje bilježnica


-Zadnji put pišem ovoliko kasno, zadnji put ću gledati film do dva ujutro i probuditi se u 12, čekaj, neću, sutra se budim u osam. Zapravo hoću, petkom i subotom, samo tada ću si moći pružiti taj užitak, a možda ni tada. Vrijeme neumoljivo ide, a ja već prekosutra krećem u sedmi razred. Koliko li se stvari promjenilo u ova 3 mjeseca, mnogo, i ja znam da ih ne mogu vratiti. Malo vas potakne na razmišljanje, još se sjećam prvog dana prvog razreda, a sad već krećem u sedmi, ako je to toliko brzo prošlo, koliko brzo će proći život? Ali sada krenimo dalje jer je "Život ono što se događa dok mi razmišljamo o njemu!".

-Kao i većina blogerica i ja uređujem svoje bilježnice, ne sve, ali ove godine sam morala 4 urediti jer mi se nisu svidjele.

Bilježnica 1

Potrebne stvari :
ljepilo ili samoljepljiva traka (preporučujem ovo drugo jer ne ostaju ružni tragovi)
fotografija neba koju možete fotokopirati (ja sam svoju dobila u mapi za prošlu godinu)
kemijska
bijeli papir A4 formata
kolaž papir
bilježnica
drvene bojice
fotografije vezane za predmet iz kojeg je bilježnica (iz nekog časopisa itd..)
škare


- Fotografiju neba zalijepite na prednju stranu bilježnice, ako je fotografija veća nego bilježnica izrežete škarama odgovarajuću veličinu. Preporučujem da se lijepi sa samoljepljivom trakom jer neće ostajati oni ružni - mokri tragovi tekućeg ljepila.

-Izrežete jedan mali kvadrat i na njega napišete svoje ime i predmet. Obojate svoje ime svojom omiljenom bojicom. I zalijepite ga za bilježnicu. To izgleda ovako:


- Ja sam uzela jedan mali časopis kojeg mi je tata donio iz vojske kada je još radio. U njemu ima slika Isusa koje su meni trebale jer je ovo moja bilježnica iz vjeronauka. Vi uzmite neki časopis i izrežite fotografije koje odgovaraju tematici predmeta iz kojeg je bilježnica. (Geografija - karta, povijest - slike starih predmeta itd..)-
(Ovo je časopis iz kojeg sam ja izrezala, žao mi je što je slika mutna)


-Fotografije/slike raspodijelite po bilježnici po vašoj želji. Ja sam zalijepila jednu veliku sliku ispod imena, i dvije manje u gornje kutove :)


-Na drugu stranu zalijepite kolaž papir u bilo kojoj boji (ja sam u plavoj jer se najbolje slaže), ali da je manji od bilježnice. Tu možete napisati neki govor ili sastav i zalijepiti citat o tom predmetu, ja sam napisala jedan govor o nama (Hrvatima) i kršćanstvu, a ispod zalijepila duhovnu poruku. (Jer ipak je to za vjeronauk bilježnica.)


Bilježnica 2

Potrebno je:
velika slika sa citatom koju možete dobiti uz OK -ej
ljepilo/samoljepljiva traka
žuta traka
škare
motivacijske poruke (nema ih na slici)
bijeli papir A4 formata
flomaster
bilježnica 


-U Srbiji OK! je zapravo HEJ!

-Veliku sliku sa citatom zalijepite  na prednju stranu, na mali kvadrat napišite svoje ime i predmet i zalijepite ga. Zatim žutu traku polijepite po stranicama, i gornju i doljnju prošarajte plavim flomasterom, mokrom krpom pređite da se flomaster razlije tako da te dvije trake budu plavkaste. Desnu i lijevu ne dirajte, ako ne želite.


-Drugu stranu jednostavno oblijepite nekim svojim radom i motivacijskim porukama. Preporučujem doodle art ali ja to ne znam da napravim (čisti antitalenat za crtanje) pa sam ovo napravila, to možete bojati kada vam dosadi slušati nastavnicu (ako netko pita ja vam nisam dala tu ideju) ili dok ona pita, druge, a vi ste se toga riješili. Ideja ovakvog crtanja nije moja nego Marsina (Marsyly) samo što sam ju ja drugačije iskoristila i napravila. :)


 Bilježnice 3 i 4

Potrebno:
naljepnice
naljepnice za ime
bilježnica

-Ovo je nešto najjednostavije, na bilježnicu sa debljim uvezom stavite naljepnicu za ime, napišete ga, i okolo toga nalijepite naljepnice. Ovi mačići su se mogli dobiti u OK! -eju, dok su ove životinje koje rade ljudske poslove i poklončići iz prošlogodišnjeg Lino kalendara.




-Na drugoj strani sam zalijepila naljepnice koje sam dobila u Monster High časopis. Ova sa tim nekim kemikalijama za kemiju, a ova druga za fiziku <3



Sviđaju li vam se 
bilježnice?



Broj komentara: 6:

  1. Baš su slatke bilježnice, i ja isto uređujem one koje mi se ne sviđaju :)

    bernardasinnerbeauty.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala, pa da, plus takve nitko iz razreda nema :) <3

      Izbriši
  2. Super post!Sveske lepo izgledaju!
    jovanaslife.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  3. Draga Marija, jako lep i rkeativan post! Hvala na divnim idejama

    http://thestoryofagothic.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši