petak, 16. rujna 2016.

Knjige koje sam pročitala u kolovozu




-Zar sam stvarno toliki baksuz? Hha, da jesam, pišem ovaj post ovako kasno u devetom mjesecu!

-Lav Nikolajević Tolstoj 
-Ana Karenjina 2. dio

-Nakon što je napustila sina i muža, i otišla sa Vronskim Ana živi život koji svatko priželjkuje. No, što kada se velikoj ljubavi ispriječe prepreke? Koliko je Vronskome moskovsko drušvo otvoreno, isto toliko je zatvoreno Ani. Što će Ana učiniti? Nažalost, mislim da svi znaju kraj knjige.

-Meni se ova knjiga stvarno dopala, i kraj me je doista rastužio, i mislim da osjećajni ljudi na ovome liju suze, na sreću, nisam jedna od njih. Čak iako sam znala što će se dogoditi. Mislim da je ova knjiga puno više od samo toga, ako samo zaželite možete se poistovječiti sa Anom. Zamislite se u položaju - Ostavili ste muža i sina, odbivši rastavu, i otišli sa drugim. Novo dijete nema ime (radnja je u prošlosti, ne mislim na to "ime") i vi se ne možete udati. Muž vam na kraju neće dati rastavu, a i čini se da se osoba sa kojom ste otišli polako hladi od ljubavi prema vama! Plus sin misli da ste mrtvi. Mislim da bi većina nas, nažalost postupila kao i Ana, meni je jako žao Vronskoga koji je na kraju totalno "smušen", ali ipak, da je neke stvari učinio drugačije, možda bi i ishod bio drugačiji.

-Ocjena: 10/10 (posudila knjigu u knjižnici)

-Anna Frank
-Dnevnik Anne Frank

-Anna Frank je curica koja piše dnevnik o životu za vrijeme Hitlerovih progona Židova. Ona iznosi svoja mišljenja, nade, strahove itd.. u svoj dnevnik koji je preoblikovan u knjigu.

-Ova knjigu sam slučajno uzela, ali nisam se pokajala. U onom dobu Židovima je bilo jako teško, knjizi neću dati ocjenu 10 zbog jednog vrlo otrcanog razloga, a to je, mislim da je odlična, ali nasprem drugih dnevnika mi je lošija, no uzimam i u obzir da je ovo pisala curica od negdje 13 do 15 godina.

-Ocjena: 9/10 (posudila sam ju u knjižnici).

-J.R.R.Wolkien
-Gospodar prstenova, knjiga prva, Prstenova družina

-"Trideset je ljeta minulo otkako je hobit Bilbo Baggins s čarobnjakom Gandalfom i družinom patuljaka krenuo u potragu za zmajevim blagom. Kao uspomena na tu uzbudljivu pustolovinu Bilbu je ostao čarobni prsten kojeg je putem osvojio u gonotenju s gmizavim stvorenjem Golumom.
No odonda su se orci, trolovi i varzi ponovno namnožili. Gospodar tame Sauron povratio je snagu i u zemlji Mordor okupio sile zla kako bi iznova zavladao Međuzemljem. No prije nego doista krene morao bi pronaći svoj davno izgubljeni čarobni Prsten Vladar koji će mu podariti moć nad svim ljudima, patuljcima i vilenjacima.
Prekasno će Gandalf shvatiti da je Bilbov prsten upravo taj koji Sauron traži! I tako će Bilbovu sinovcu Frodu pasti u zadatak da u ime svih slobodnih naroda Međuzemlja ponese teret Prstena na put opasniji od sviju ikad poduzetih!"

-Kako netko može ovako nešto napisati? Ali stvarno, koliko mašte treba za samo jednu ovu knjigu, a ima i nastavke? Prepuna je predivnih opisa mjesta, događaja. Žrtvujući baš sve Frodo odlazi da uništi Prsten. Svaki lik u ovoj priči ima vlastiti karakter, o tijekom knjige sve se više pokazuju crte tog karaktera! No najljepše mi je bilo jer Sam nije htio ostaviti svojeg gospodara, prijatelja i jer je našao način da ga pronađe kada je bježao od družine. :)

-Ocijena: 10/10, cijena ( posuđena u knjižnici).

-Lucy Dillon
-Napušteni psi i usamljena srca

-"Rachel je naslijedila kuću na selu zajedno sa prihvatilištem za pse. Ona misli da nije tip za pse, ali joj sasvim polazi za rukom
napuštenim psima naći nove vlasnike.
Brak Natalie i Johnnyja nakon niza bezuspješnih pokušaja začeća, zapada u krizu. Hoće li se išta promjeniti  nakon što usvoje proždrljivog i svojeglavog baseta Bertieja?
Zoein bivši suprug djeci je darovao štene labradora, a njoj prepustio brigu i o psiću i o dječacima. Ona je na izmaku snaga, sve dok je psić ne dovede do zanosnog liječnika Billa.
Dok se životi novih vlasnika pasa isprepliću, oni, zajedno sa svojim ljubimcima, uče važne lekcije o vjernosti, drugim prilikama i bezuvjetnoj ljubavi."

-Divna, topla priča koja nam govori o bezuvjetnoj ljubavi. Psi mijenjaju živote svojih vlasnika nabolje i pokazuju im najlakši put do sreće. Istina je da je pas čovjekov najbolji prijatelj, i stvarno bi voljela dobiti jednog psa. Na kraju knjige je poseban intevju sa pisateljicom, test koja je pasmina psa najbolja za vas i savjeti oko udomljavanja pasa. Knjiga nam daje mogućnost da si sami dodamo kraj (u svojoj glavi). Ja sam tako knjigu završila tako da su se Rachel i George vjenčali, Johnny i Natalie dobili dijete i da se Zoe vjenčala za Billa. Te da su bili sretni do kraja svog života, i da se onaj perveznjak od Zoeinog bivšeg muža našao u jakoj gabuli oko neplaćanja elimentacije!! Svakako vam preporučujem ovu knjigu uz kekse, toplu čokoladu i svijeću. Možda netko odluči i da udomi jednog malog čupavca da sa njime čita knjige. Nikad se ne zna.

-Ocijena: 10++/10, cijena( posudila sam ju u knjižnici)-

-Prva dva teksta u kojem opisujem radnju su moja, dok su zadnja dva pod navodnicima sa poleđine knjige. Zadnju knjigu sam pročitala jer ju je Anja u jednom postu spomenula i nahvalila! Stvarno se nisam pokajala. Nadam se da sam vam zagolicala maštu i potakla vas da pročitate koju knjigu..


Da li ste pročitali neku od ovih knjiga?
Utisci?




Broj komentara: 25:

  1. Odlican post. Nisam citala ni jednu od navedenih knjiga ali verovatno hocu.♥

    Clan sam tvog bloga ako zelis uzvrati:
    aleksandrascorner.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
  2. Draga Marija, odlican post. Ja sam veliki ljubitelj knjiga, zaista, i sve ove knjige sam procitala tako da sam uzivala u ovom postu.

    http://thestoryofagothic.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala, i ja sam veliki ljubitelj knjiga, drago mi je što si uživala Sandra :)

      Izbriši
  3. Zadnja knjiga mi deluje veoma zanimljivo.Mozda je budem procitala! :D

    ksenijinkutak1.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  4. 'Anu Karenjinu' sam čitao, mada ne znam, nije na mene ostavila neki veliki utisak iako ima važnih životnih pouka... dužina mi zaista nije smetala.
    A što se tiče knjige 'Usamljena srca', heheh, i ja sam je video u Anjinom postu i planirao sam da je poručim jer mi je izgledala kao jedini zanimljivi ljubavni roman :)
    Još jednom sjajan post!

    New post -> mravawishes.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala! Ana je na mene ostavila veliki utisak, ali svatko ima svoj ukus :) Usamljena srca je stvarno jedna lijepa priča, inače ne volim ljubavne romane jer su mi dosta dosadni, ali ovdje postoji lijepa radnja koju prati ljubavni žig. :D

      Izbriši
  5. Čitala sam "Anu Karenjinu" i "Dnevnik Ane Frank". Obe knjige na svoj način obrađuju teške teme, ali su definitivno jako pouče i kvalitetno napisane. :)

    Fashion, Beauty and Style

    OdgovoriIzbriši
  6. Draga, zaista divan post :) Ana Karenjina je definitivno jedana knjiga koja me jako privlači, stoga bih volela da je pročitam i malo pre nego što je budemo radili kao lektiru u drugoj godini srednje škole. :) AnaFrank je zaista imala divan dnevnik. :) <33

    Marsyly

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Marso! Svakako ju pročitaj, isplati se :) Za Dnevnik Anne Frank se slažem sa tobom <333

      Izbriši
  7. Dnevnik Ane Frank me je odusevio kada sam citala tu knjigu, pre tri godine, i zasta je malo reci da je knjiga predivna. Usamljena srca je knjiga koju sam, verovala ili ne, juce dovrsila, i jako mi je prijala i lepo legla. I ona je oreeivna, zar nr?
    Jako lepo napisan post :*
    "Teen Queen"

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala! Slažem se da je Annin dnevnik predobar. Svakako da je, Usamljena srca je je najljepša ljubavna priča stoljeća po meni :)

      Izbriši
  8. Super post, pročitala sam Dnevnik Anne Frank i oduševljena sam. Ako želiš učlani se na moj blog, uzvraćam :)

    https://enotes10.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
  9. Odličan post, čitala sam neke od ovih knjiga.

    http://medinabeslagic.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  10. Super post,a I knjige!

    Novi post:
    youcantouchtheskybynina.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  11. Gospodar prstenova je top haha, a prva knjiga mi je definitivno omiljena! Dnevnik Anne Frank sam imala za lektiru jos u osnovnoj skoli, bas mi se dopao. Hvala na preporukama! :)
    Novi post kod mene: shoppingholic-dreamer.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  12. Odličan post. Meni se od svega najviše sviđa Anne Frank, zbog historijske važnosti koju knjiga nosi sa sobom. Sretno u daljnjem radu. <3
    aminasuniquecorner.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši