utorak, 27. rujna 2016.

Nedjeljom navečer - 18.9 do 25.9 (2016)


























-Opet ovaj post pišem utorkom jer.. nemam interneta. Nazvali smo H1 službu i čekamo da namjeste, ja sam vama pisala komentare sa moba, a postove ne znam da pišem preko mobitela.

-Trenutno sam na treningu nogometa, ali sam na klupi jer imam zabranu igranja čitav sljedeći mjesec - nema utakmica, treniranja, igranja nogometa.. ali ne bi bila ja da to već nisam danas prekršila i igrala u školi. Treneru koji ovo gleda, zaboravite da ste ovo pročitali.  (Pišem preko njegovog laptopa i on je pokraj mene).

-Inače moj trener i ja smo sada u prilično dobrim odnosima nakon što mi se ispričao. Već mi je rekao da je on pokušavao da kaznu smanji, ali je pravilnik zapisao da se za crveni karton sa većim prekršajem (prelomom) dobije mjesec dana. Znači moram biti na utakmicama, treninzima, ali sam "prizemljena". 

-Dečki u razredu su kada sam učiteljici rekla da u moju kolumnu napiše klub, bili su više manje pristojni. Bojala sam se kako će reagirati, pošto ja za njih nemam pojma o pojmu. Pod tim "pristojni" nisu zezali, šalili se, vrijeđali.. Samo su pitali koju poziciju igram i u kojem sastavu. Opće iznenađenje - da, igram u prvom sastavu (od prve minute).

-U subotu nakon onog nemilog događaja sam otišla do jedne moje kolegice koja se zove Tina. Lijepo smo se zabavile i s njom sam zaboravila na  loš dio tog dana :) Ona živi u selu nekoliko kilometara dalje od moga, ali u istoj općini. Ide u istu školu i godinu dana je mlađa od mene.















































































































































































































































































































































-Ovoliko fotografija se dogodi kada se spoje dvije zavisnice o fotografiji.

-U nedjelju smo imali berbu grožđa, ja sam se družila sa Iris, ona mi je pomogla raditi ove ukrase, šetale smo i fotografirale. Mala je kraljica!! Starija Ela se boji šume pa nije htjela s nama. Crveni cvijet sam ja napravila, a ovu krunu dijete od 2 godine! (uskoro 3).
















































































-Nadam se da vas nisam umorila sa ovim postom, zapravo dužina posta je takva zbog formata fotografija. I imam interneta!! Počela sam post na treningu, ali sada sam kući :)



22 komentara:

  1. Marija draga kada su tvoji postovi u pitanju ja definitivno uzivam bas zbog ovih slika. Jako su zaninljive zaista predivne su rado sam ih gledala. Odlican post zaista ❤

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sandra mnogoo ti hvala na ovome! Obožavam fotografirati i baš mi je drago što se nekome sviđaju moje fotografije <333333

      Fantastiko World

      Izbriši
  2. nice post, lovely pictures !!
    New - http://www.sapphireziva.com/2016/09/sk-ii-dream-park-launch.html

    would u like to follow each others blog ?

    xo, kanchan

    OdgovoriIzbriši
  3. Dragomi je da ti je nedelja lepo prošla izuzev onoga što se dogodilo na utakmici. :) Fotografije su sjaaajne, stvarno sam uživala u ceoukupnom postu. :) <33

    Marsyly

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Marso!! Da, bila je, ah pa nije sve moglo biti savršeno :)

      Izbriši
  4. Super post i slike!

    Pratim te na GFC :)

    mystylishcorner.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
  5. Draga Marija, uzvratila sam ti follow da nisam ni trepnula. Stvarno sam oduševljena tvojim stilom pisanja, kao i fotografijama. I ja sam nekada trenirala fudbal i suosjećam se sa tobom u kazni :/. Nadam se da će taj mjesec brzo proći. :*

    http://danny991.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mnogo ti hvala! Ja se isto nadam jer mi stvarno fali teren i lopta :)

      Izbriši
  6. odličan post,svrati ...
    https://faasshione.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  7. Odlican post, mala je bas slatkisicaa cx

    xNew Postx
    http://it-s-such-a-wonderful-life.blogspot.mk/2016/09/let-it-out-boi.html

    OdgovoriIzbriši
  8. Nadam se da ces ubrzo opet moci igrati, najgore je sjediti na klupi. Fotke mi se jako dopadaju, i sama volim rolanje i rolam se od malih nogu. Drago mi je da imamo nesto zajednicko :)
    Novi post kod mene: shoppingholic-dreamer.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hha, i meni je isto! Ma samo još 31 dan, ovo "samo" je da sama sebe utješim :) <333

      Izbriši
  9. Super blog, i ja također obožavam zemljopis! ☺
    Učlanila sma se , uzvrati ako zelis ☺☺

    ilvasworld.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  10. Diivan post! Slike su savrsene,obozavam ovu rubriku :)
    Ako mozes klikni na link na kraju mog zadnjeg posta,hvala puno <3
    http://beautyshapes3.blogspot.hr/2016/10/ellegant-nastydress-outfit.html#comment-form

    OdgovoriIzbriši
  11. Drago mi je da si se lepo provela u toku nedelje:) Jako volim ovakvu vrstu postova, koje su kao neki dnevnik sa puno fotografija. Fotografije su divne stvarno. Prvi put sam na tvom blogu i sviđa mi se njegov dizajn.Imaš moju podršku u daljem blogovanju i moj follow:*
    Ako želiš možeš posetiti moj blog i učlaniti se:
    Kika's blog

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti mnogo na tvom komentaru! Mnogo mi znači. <333 Dobrodošla u moj mali kutak :D

      Izbriši