nedjelja, 4. rujna 2016.

Nedjeljom navečer - 29.8. do 4.9. (2016)



-Odjeća je spremna, kao i mala torbica, sve je spremno da sutra krenem u taj (zvani) najteži razred osnovne. Odmah unaprijed ovaj post će biti vrlo kratak jer sam već napisala dosta podužih postova.

-Danas sam bila na krštenju svoga nećaka, ali slike nemam jer sam ponijela prazan mobitel, pa moram pričekati da moja sestra pošalje što je kumina sestra slikala. 

-U ponedjeljak sam bila na rođendanu jedne cure, i bilo je okej, više manje. Isti dan sam probušila i drugu rupicu na uhu, i dobila sam i pohvale ali i kritike starijih ljudi.. Predrasude tipa - "Kako su ti roditelji to dozvolili, sigurno su vrlo loši roditelji!" i "Pa ti mala moja trebaš psihijatru!" Hhaa da, upravo tako su mi rekli. Možda bi i uvažila njihovo mišljenje da to nisu starci koji živjeli srednjem vijeku i još misle da  se žene trebaju odijevati u haljine do poda, i istinu na ruku djeca ih ne žele ni vidjeti jer su im branili sve živo i neživo. Znam da trebam poštovati starije ljude, ali samokontrulu gubim kada počnu dirati u moju familiju i propitkivati stručnosti mojih roditelja i njihova odgoja prema meni. Živimo u 21. stoljeću, a još postoje ljudi koji misle ako sa 12 godina imaš probušene uši trebaš na psihijatriju, nekad se pitam kome je više potreban psihijatar meni ili toj osobi?


-Veći dio tjedna sam provela na deci okružena plišancima, sa čajem, keksima i knjigom u ruci sa dodatkom mirisne svijeće. Pravi raj na Zemlji.







-Moji omiljeni keksi koji se mogu kupiti u Lidlu :


-Druženje sa nećakinjama nezaobilazno

-Pročitala sam "Napušteni psi i usamljena srca" (Lucy Dillon) i počela čitati "Gospodar prstenova knjiga druga, Dvije kule".




-Mali dar od moje sestre koji sadrži ovu prelijepu Balea kremicu i ovaj blokić koji ima magnet pa se može priljepiti na frižider, koji ću ja koristiti kao planer, možda je nekome mali, ali meni je odličan. Uz njega se dobije i kemijska ili je ovo nalivpero? Moram da otvorim!



-Ista sestra mi je i uredila obrve sa pincetom, ja sam željela da mi  one suvišne dlačice počupa i ona je to i napravila. Istina, malo je boljelo ali vrijedilo je. Hm, da ja sam vjerojatno jedina cura kojoj se sviđa ovaj oblik obrva, ili ima još nekoga?? (Bolje izgleda u stvarnosti <3)


-I da kako sam to mogla zaboraviti pa ja sam se zaručila!! Zapravo moja lady - ca i u igri, ali ipak ja sam morala ju dovesti do toga!! (Lady Popular Modna Arena je ta igrica, svakako probajte, igrati, ako imate neka pitanja možete me pitati i da, dok dođete do zaruka treba vam oko 3 godine :))



-Možda ovaj post i nije bio tako kratak?

Kako ste vi proveli
tjedan?


Broj komentara: 12:

  1. Draga Marija, zanimljiv post, zaista lepe slike, moram reci da si preslatka devojcica. Sutra srecno u skoli, mozes ti tooo!! Pa očekujem post sutra vezan za prvi dan skole <3

    http://thestoryofagothic.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  2. Odlican post!Mozes li pisati rezenciju o knjizi ''Usamljena srca''? Nekako mi zvuci zanimljivo i mislim da bi mi se dopala!💋

    ksenijinkutak1.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala! Naravno, inače pišem rubriku Knjige koje sam pročitala u ... i ta knjiga će biti u njoj. Samo da prvo napišem današnji post o školi i sutra favorite i onda dolazi i ona an red <3

      Izbriši
  3. Jako zanimljiv post i jako lepe slike, draga moja :) Drago mi je da si lepo provela nedelju, svu srecu ti zelim u skoli! :) <33

    Novi post: www.marsyly.com

    OdgovoriIzbriši
  4. Sjajan post! Veoma zanimljiva tema!!
    jovanaslife.blogspot.con

    OdgovoriIzbriši
  5. Odlican post,obozavam ovakve postove,definitivno cesce pisi,obozavam citati sto su ljudi radili pogotovo kad netko to pravilno iznese kao ti :D Super napisano,slike divnee!
    Ako mozes klikni na linkove u mom zadnjem postu--> http://beautyshapes3.blogspot.hr/2016/09/zaful-outfit-collaboration.html#comment-form

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala, i ja isto to volim čitati. Svakako ću kliknuti :)

      Izbriši
  6. super post :D

    http://alafolie-toinsanity.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši