nedjelja, 11. rujna 2016.

Nedjeljom navečer



-Još jedan tjedan je gotov, prebrzo je prošao, ali valjda je to jednostavno tako :)

-U prošlu nedjelju sam imala krštenje, ali nisam imala slike, pa ih donosim danas. Odlučila sam staviti samo dvije, i ja nisam niti jednu slikala, nego jedna cura.




 -Cura koja drži mog nećaka je kuma, a pokraj je moja sestra.

-Nažalost, ove godine sam čak prekršila i školski kodeks, jer sam obojala doljnji dio kose u crveno. Mislim, ono velika stvar, jel samo meni glupo ovo pravilo?? Kontam ja da ne smijemo ništa provokativno, ali dajte pa ovo ni nije provokativno, većini se sviđa, pa čak i nekim učiteljima, i nitko mi ništa nije rekao osim ravnateljice. Pa čak nisam ni jedina, naravno da nema šanse da ću si sada rezati kosu, boja će se isprati ili ću pričekati da malo naraste, a kasnije ću obojati nutarnji dio kose, koji se ne vidi, osim ako ne podignem kosu. Ps - u stvarnosti je ljepše!





-Što vi mislite? Je li ovo stvarno toliko veliki prekršaj? Da li vam neka pravila oblačenja u školama idu na živce? Apsolutno recite ono što mislite.

- I ja se nekome moram izjadati jer sam shvatila da u svojem razredu imamo kradljivicu!! Mislim, znam da je žensko jer u kojem svijetu bi dečko krao uloške? Ni u kojem, pa znači ja uvijek imam nesesar sa onim najvažnijim stvarima, i zamislite već su mi dva nestala! Baš mi je žao zbog toga jer su unutra bile i stvari koje su malo vrjednije itd.. I ukraden mi je i novac. Šmrc! Moja mama je razgovarala sa razrednom i ona je rekla da će razgovarati sa učiteljem tjelesnog jer stvari nestaju za vrijeme toga sata kada torbe ostavljamo u svlačionici. Mi cure imamo jednu sumnjivicu, ali smo odlučile ništa ne reći, da ne ispadne da krivo nekoga optužujemo. Kako god, meni je djeda dao jedan katanac za torbu i kada budem imala tjelesni, vrijedne stvari ću  zatvoriti u jednom pretincu i uzeti ključ. Tako neće moći otvoriti ju. Moj tata je rekao ako nekome još nešto nestane da će otići u školu jer bi to dijete jednoga dana moglo izrasti u nešto gore, to jest moglo bi se naviknuti na krađu i ne libiti se napraviti išta za neku stvar, a mi bismo to na neki način trebali spriječiti i pomoći tom djetetu da odraste u čisto i dobro dijete. Slažete se?

Uh, danas sam željela ići u šetnju sa svojim kolegicama, ali niti jedna nije mogla, tako da sam otišla u park, napravila par "vratolomija" te otišla na grob svoje bake. Kasnije sam prošetala malo oko groblja i to je svakako bila jedna šetnja u kojoj sam uživala. Jednostavno sam bila sama sa svojim mislima i šetala sam putem kojim stvarno nikad ne idem jer je to put oko groblja - više manje. Udahnula sam hrpu svježeg zraka i nakon mnogo vremena bila sam sretna jer živim u ovako malom selu. Inače, moje kolegice je puno lakše izvući iz kuće nego mene, ja uvijek imam nešto drugo u planu, a neplanirani događaji su za mene tragedija - u kojoj uživam hahha. Ali onda moram pomjeriti raspored i nešto izbaciti i to me izluđuje.

















- U zadnje vrijeme jako volim kuhati, ali to nije moguće baš često. Najviše volim da kuham jer to radim sa mamom, jednostavno uživam u tom našem zajedničkom ritualu, ona zamjesi, ja napravim šiškine itd.. Više volim da radim kolače nego slana jela, tada ja napravim smjesu, a ona ulije u kalupe. Moja mama i ja smo stvarno dobar tim, i imamo divan odnos mame i kćeri. Uvijek mi je bilo čudno kako netko nema baš nikakav odnos sa svojom majkom, istina, i mi se svađamo, ali to je normalno. Nažalost, ti trenutci su meni vrlo dragocjeni jer moja mama stvarno ima mnogo posla jer se bavi poljoprivredom i k tome ima životinje, mene i veliku kuću za održavanje, a ja imam školu i svoje obaveze, ali bitno da mi imamo svoje trenutke barem navečer, kada me češka (ne osuđujte me, ja to obožavam)! Inače, želite li post o ovim mafinima i njihovom receptu?




 - Škola je krenula i naravno da sam morala da učim, ja sam učila povijest jer ove godine ne želim pisati sadržaj 30 lekcija dan prije testa ili odgovaranja.






-I došli smo do kraja posta! Sada idem na se okupam, napravim planer i naravno molim Boga da sam dobro riješila inicijalni ispit iz matematike. Sve u svemu nisam znala svega 2 - 3 zadatka, ali to je iz bog toga što je došla nova učiteljica koja neke zadatke drugačije rješava nego što smo mi učili od našeg prošlog učitelja te samim time ispadne kao da sam to zapravo učila, a ne ponavljala.

Ps - Marso, ako čitaš ovo pogledaj g - mail, poslala sam ti jedna upit i stvarno mi treba tvoja pomoć <33

Do sljedećeg posta vaša - 



Broj komentara: 12:

  1. Marija, odlican post, pisala si o svemu, zaista sam uzivala citajuci, slike su jako zanimljive, sve u svemu super!

    http://thestoryofagothic.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala! Pisala sam o svemu, a ipak nisam sve napisala, ahah <3333

      Izbriši
  2. Odličan post! Ova pravila u školi su baš glupa, moja škola nije imala takva pravila, mislim imali smo za jako kratke hlače i to, ali zbog ofarbane kose je malo bezveze. :/ I da, htjela bih vidjeti post o tim muffinima :)

    bernardasinnerbeauty.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala, pa da tako imamo i mi, ali ovo za farbanje mi je stvarno pretjerivanje :) Onda ću ga i uraditi <3

      Izbriši
  3. Divan post, Maro! :)
    Što se mene tiče, ja ludim zbog inicjalnih iz fizike, geografije, istorije te biologije (sve u jednoj nedelji). Nadam se da su dobri rezultati :)
    Slike su baš fine, dopadaju mi se ove iz prirode i deo u kome si opisala svoj odnos sa mamom :)

    Učlanio sam se, ako želiš pogledaj i moj blog
    mravawishes.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala! Baš mi je žao zbog tolikih inicijalnih, ali sigurna sam da ćeš ti to prebroditi :)

      Izbriši
  4. Divan post!Na mom blogu je novi post , tako da možeš pročitati . Član sam tvog bloga , tako da bi mi bilo drago kad bi uzvratila?

    http://ameliabelieveme.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  5. Super post!Sviđa mi se tvoja kosa.Kod nas u školi se možeš farbati ako hoćeš,tvoja stvar,ali će ti doći deset nastavnika i cijeli čas pričat o tome što si uradila,kako je štetno,kako je ružno,pa će početi svoje doživljaje,kako se one farbaju,kada su se počele farbati te će prijeći na to kako se i njihova mama farbala.Odličan post!Samo nastavi tako :)

    Posjeti moj blog,uzv follow - myworldajla.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala! Joj, farbanje je toliko štetno, a koliko su tek cigarete, pa ih ipak i oni sami puše..

      Izbriši
  6. Nikad nisam videla poentu u tome da nije dozvoljeno farbanje...Ne znam zasto ljudima toliko smetaju boje, sta je tu toliko strasno...I kako je npr imati crvenu kosu i crvenu majicu nesto potpuno drugacije :D Prvo je strasno a drugo je sasvim normalno. Zar je toliko bitno gde je boja? :D
    Pratim te, nadam se da ces uzvratiti ^^

    www.infashionchains.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slažem se sa tobom, drama oko sitnice :)

      Izbriši