petak, 23. rujna 2016.

OUTFIT - Minnie Mause



-Volim da čitam outfit postove, iako ih rijetko pišem (ovo je tek drugi). Ovaj tjedan je u našoj školi bio tjedan Mikija Mausa, crtali smo ga, radili pjesme i sastavke na tu temu i još dosta stvari. U srijedu je bio središnji dan pa sam se ja obukla kao njegova družica Minnie (žena). I da, zamislite samo cure su imale uši. Svojoj prijateljici sam 2 sata tumačila razliku između štakora i miša jer bi je rekla da smo se obukli kao štakori! Ne nismo ja sam miš.

-Suknju sam dobila od mame
-Balerinke su kupljene u Modi (150 kn)
-Majicu mi je poklonila seka i ona je nacrtala Minnie na njoj
-Ogrlicu sam kupila na moru,a narukvice na kermencu
-Uši je izradila moja mama
-Đemperić sa dobila od sestre
-Za šminku imam Baby Lips, Catrice camuflage, i Avon maskaru
-Najlonke sam dobila
-Na noktima mi je Gabrini 3d lak


-Iskreno, mnogo volim da nosim suknjice i  baš sam uživala biti ovako odjevena. Znam, jedno veliko dijete sam!! <33

-Inače, kvalitet slika nije najbolji jer sam slikala u kući (mama je kriva, prehladno joj je bilo da uslika vani). Prije nekog vremena sam čitala Marsin post u kojem piše što naši postovi trebaju imati, a pošto mnogo volim njezin blog i vrlo ju cijenim, odlučila sam ju poslušati. Nadam se da slike pretežno ispunjavaju prostor za pisanje.

-Velika veličina blogerica piše jesenji serijal, ja imam par ideja i molila bi vas da napišete u komentare o čemu bi ste voljeli čitati :) Sve ideje su dobrodošle!!

Sviđa li vam se outfit?



mbunic33@gmail.com
Face - Marija Stella Bunić
(Na sve upite odgovaram što prije mogu :))





Broj komentara: 6:

  1. Drago mi je da si poslušala moj savet što se tiče slika, draga moja <33 Majčica je preslatka, svaka čast sestri na kreativnosti <33

    Marsyly

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Draga Marso, mnogo ti hvala!! Zahvaljujem ti i u njeno ime. Naravno da sam poslušala, samo mi je trebalo malo vremena dok nisam skontala kako da to uradim <333

      Izbriši
  2. Marija draga, i meni se jako dopada sto si uvecala slicice, tvoj post sada izgleda mnogo originalnije. Inace ova kombinacija je jako lepa, majica je preslatka, zaista sam odusevljena! Veliki lajk za autfit!


    http://thestoryofagothic.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Draga Sandra mnogo ti hvala!! <33 Mnogo mi znači tvoj komentar :)

      Izbriši
  3. Hehe,prelep outfit!Preslatka si!❤

    ksenijinkutak1.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši