petak, 2. rujna 2016.

Pirovac - ljetovanje (2016)



-Ove godine smo na moru bili samo 5 dana (šest sa danom putovanja prema kući) u mjestu Pirovac koje smo posjetili i prošle godine. (Pirovac je u RH). Bila sam sa roditeljima i sa kumom (jej, imala sam s kime gledati tv d 2 sata noću).

-Vrijeme prvih nekoliko dana stvarno nije bilo najbolje, bura je bila stvarno užasna. Kada smo išli tamo kiša pljuštala i bilo toliko ledeno da sam nosila jaknu ( i još mi je bilo hladno). Ali sam se čak i prvi dan okupala (za to treba imati hrabrosti). Voda je bila hladna, ali ja jako volim more pa sam se mnogo kupala. (Mislim koga lažem, moram da se kupam jer onda mogu da dišem na nos sljedećih par mjeseci, što je inače nemoguče, dišem na usta, prema nalazima sinusi su čisti, ali meni zrak dođe do pola puta i onda se istisne, mirise osjećam). Pojela sam hrpu sladoleda i pice. Izfotografirala se i zabavila :)

Krenimo sa slikama:




























 Moja mama!



















 Shvaćate li što piše?









-Kada smo se vraćali kao i obično stali smo u Rastoke koje su predivne. Umočila sami noge u Slunjčici koja je pak preledena (kako se ljudi u tome kupaju?).















































-Slike našeg apartmana (slike su od prošle godine i veoma su loše)















Prelazimo na stvari koje sam kupila :


-Kupila sam ovaj kupaći kostim, nisam ga fotografirala jer je na pranju, a ovdje se baš i ne vidi. Doljnji dio je plavo - bijel, ima naslikano Sunce i na njemu su cirkoni. Zbog gornjeg djela sam ga i kupila, tamnoplav je sa bijelim naramenicama, ima spužvicu i žice. Ne miče se sa mjesta što je najvažnije, jer sam prošle godine ispala na izvolte ljudima u moru jer mi je gornji dio otpao. Ima ukras u obliku brodiča koji je zapravo broš i može se skinuti, ali ne može sam otpasti. Koštao je 120 kuna.


-Ovu haljinu sam dobila od roditelja. Koštala je 155 kuna. Materijal je vrlo kvalitetan, nije skroz pamuk. Lijepo stoji i meni je preslatka. Ima ugrađeni push - up i naramenice  se mogu namještati.


 -Dobila sam i knjigu Različita od Veronice Roth. Mnoge su je blogerice hvala pa sam ju morala kupiti. Koštala je 40 kuna i još je u zaštitnom omotu, hha, čeka svoj red.


-Flash tattoos sam isto dobila, cijenu ne znam. Preslatke su mi i jedva čekam da ih isprobam.


 -Ovu ogrlicu sam ja kupila. Čim sam ju vidjela znala sam da će biti moja. Dvoumila sam se između ružičaste i ove, ali sam izabrala bijelu jer se uklapa u sve. Platila sam ju 30 kuna, zakopčava se na sustav magneta, a sam magnet je ujedno i privjesak. Rađena je od neke mrežice i unutra su neki kristalčići. Vidjela sam to u Avonu ali tamo su  bile skuplje. Može se nositi kao ogrlica i narukvica.


-Imam i 2 magneta, naočale sam kupila ja po 15 kuna, a ovaj drugi tata po 10. Lijepi, ali naočale nisu baš kvalitetno zaljepljene jer magnet stalno otpada, ali čim pribavim trajno ljepilo otići će i taj  problem.



-Suveniri! Košaricu sam platila 15,a ovaj gornji 25. Lijepo je urađeno i ne, ovaj vilin konjić nikada nije bio živ (moja kolegica mislila da je pravi).


-Željela sam neku malu pernicu za najosnovnije, ali i da bude lijepa. Platila sam ju samo 7 kuna, meni se mnogo dopada.



 -Ja volim svijeće i čim sam ovu vidjela kupila sam ju. Bila je zadnja crvena. Miriše na koprivu i smokvu i platila sam ju 25 kuna. Kad potrošim ovu koju sada koristim, krećem sa ovom. Nadam se da će biti dobra, ako ne, bar mi ostaje lijepa čaša :)


-Magnet je kupila mama, lijepo je urađen.



 -Trebao mi je obeljživač za knjige jer mi se stari potrgao. Uzela sam ovaj zbog poruke, naravno da se misli u prenesenom značenju. Koštao je svega 8 kuna, napravljen je od nekog tankog sloja drveta i neće se tako lako potrgati. Dobije se u ovoj preslatkoj vrećici.

-I konačno smo došli do kraja posta, ovo je sigurno moj najduži post. Nadam se da vas nisam izmorila-


Broj komentara: 16:

  1. Odličan post! I ja isto ne mogu disati na nos, ne znam uopće zbog čega :( Želim ti puno sreće u novoj školskoj godini <3

    bernardasinnerbeauty.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala! Eto, nisam jedina, kužiš kako je :)

      Izbriši
  2. Baš lepe slike si zabeležila. Odličan post. :)

    Učlani se na moj blog ako želiš, uzvratiću-----> Fashion, Beauty and Style

    OdgovoriIzbriši
  3. Prekrasne su slike i suveniri koje si kupila! :)

    https://sretnisanjar.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
  4. Prelepe su slike!Cime slikas?♥ :)

    ksenijinkutak1.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala! Slikam svojim mobitelom, u pitanju je LG L70 Dual D325 Black. Ima 5 MP. :)

      Izbriši
  5. Cini mi se da si se super provela. Super slike.♥

    Clan sam tvog bloga ako zelis uzvrati.
    aleksandrascorner.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
  6. Odličan post, draga! :) Toliko sam puta prošla pored Pirovca idući u Tisno, a da ni jednom nisam svratila, ali sledeće godine kada budem išla u Hrvatsku, definitivno ću morati. :) Divergent je odlična knjiga, sigurna sam da će ti se dopasti. :) <33

    Novi post-> www.marsyly.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala. Svakako stani, posebno ti preporučujem da odeš do slastičarnice Amfora, jedna kugla 7 kuna,a izgled da stavi 3 kugle. :) Vjerujem, čitala sam tuđa mišljenja (uključujući i tvoje) i odlučila se za nju <3

      Izbriši
  7. Divan post, i stvarno je dug, hahahah ;-)
    Slike su lsuper i cini mi se da ti je bilo lijepo, a tako itreba, naravno ;-)
    Prvi put sam na tvom blogu i dopao mi se, ako nadjes vremena bilo bi mi drago da posjetis moj blog, i reci mi sta mislis u komentarima, znaci mi puno ;-)
    Kisses
    janaxxbhdreamers-coul.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala, bilo je lijepo, svakako ću pogledati :)

      Izbriši
  8. Jako lepe slike zaista. Svidja mi se sto je post ovako dug, bas sam s uzivanjem gledala ove slike.

    http://thestoryofagothic.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala, slike su se bukvalno sat vremena učitavale! Drago mi je što si uživala! <3

      Izbriši